Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Жахлива страхова компанія!

1/5
19alina2025-03-13 19:02:15
Жахливий досвід з цією страховою компанією!
Я ніколи не стикалась з таким жахливим обслуговуванням, але довелося не по своїй волі мати з цією страховою компанією справу. Після ДТП, коли я звернулась до цієї компанії для отримання страхової виплати, почалась справжня боротьба. Замість того, щоб допомогти та забезпечити компенсацію за збитки, вони намагались уникати відповідальності за кожним кроком. Будь яке інформування щодо розгляду справи більше місяця було відсутнє. Потім я отримала повідомлення на вайбер від невідомого номера про погодження страхової виплати у сумі, яка не покриває навіть 3-тьої частини усіх витрат по ремонту автомобіля. Звісно я її не погодила і почала вимагати, щоб страхова компанія надала документи по здійсненню калькуляції. На цей запит я отримала відповідь, що мені потрібно йти і писати заяву, яку будуть розглядати місяць. Все це було зроблено у той самий день, але калькуляції я не дочекалась, натомість отримала відповідь, що страхова справа наразі знаходиться на етапі врегулювання і остаточний розрахунок суми ще не проводився…… Будь які спроби отримати хоча би якусь відповідь від працівників компанії були марними. Гаряча лінія не надає інформацію по страховому випадку, а усі номери з яких приходили якісь повідомлення просто ігнорують твої запити. Через 2 тижні я отримала виплату у трішки більшому розмірі, без будь якого погодження. Калькуляція не надана, пояснень нема ніяких. Повне ігнорування моїх звернень. Жахливий сервіс, повна відсутність прозорості та жодної відповідальності! Така безвідповідальність і зневажливе ставлення до клієнтів просто неприпустимі. Я витратила безліч часу і нервів. А ще доведеться витратити не малу суму грошей, щоб відремонтувати автомобіль! Нікому не раджу користуватися їхніми послугами! Це найгірша страхова компанія, з якою я мала справу!
Оранта
14 марта 2025, 7:54
Вітаємо! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано