Приватбанк

Кращі депозити Приватбанку в Устилузі

Всі умови розміщення депозитів Приватбанку в Устилузі - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Термін

Гарячі пропозиції

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Хамство в банку
Klienta, 2020-01-17 16:43:13

Сьогодні, 17 січня 2020 року, прийшла до банкомата ПриватБанку, нажаль не змогла здійснити жодної операції, так як банкомат не приймав мою карточку. Щоб вияснити, в чому причина, бо напередодні, а саме вчора, розраховувалась в магазині картою, і все пройшло нормально,
вистояла в черзі до оператора, більше як півтори години, а потім наштовхнулась на ХАМСЬКЕ відношення цього оператора!!! В цьо..

 
Відповідь банку
Приватбанк17 января 2020, 17:13

Нам дуже прикро, що Ви отримали такий досвід спілкування з нашим співробітником. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

 
Термінал «з’їв» гроші
Sergey2412, 2020-01-17 15:33:06

Сьогодні, 17 січня 2020 року о 14:38 в терміналі TS200282, що знаходиться на 2 поверсі ТЦ «Юність» у м. Вінниця, при спробі оплатити послуги навчання, термінал «з’їв» першу купюру номіналом у 500 гривен, яку я спробував зарахувати. Після цього на екрані терміналу з’явилось повідомлення, що термінал готівка не приймає. Станом на 15:28 він і досі не приймає купюри. Одразу я зателефонував на гарячу л..

 
Відповідь банку
Приватбанк17 января 2020, 16:38

Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для можливості повернення коштів необхідно відкрити банківську картку. З паспортом у будь-якому відділенні банку. Відкриття абсолютно безкоштовне і займає не більше 15 хвилин.

 
Проблемы с открытием расчетного счета для юридического лица
Dmitryprime, 2020-01-17 15:20:16

Здравствуйте, неуважаемый банк!
Зарегистрировал я частное предприятие и выбрал Приват для обслуживания и открытия р\\с. Удобный банкинг, все в компьютере, ну думаю отлично. Подал в отделение все необходимые документы. Обещали открыть на протяжении 3 дней. Во время проверки минмониторингом пришли дополнительные вопросы на которые я ответил. В колцентре ответа конкретного не давали когда откр..

 
Відповідь банку
Приватбанк17 января 2020, 15:49

Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.