Приватбанк

Кращі депозити Приватбанку в Таврійську

Всі умови розміщення депозитів Приватбанку в Таврійську - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Термін

Гарячі пропозиції

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Номер в Приват24
vityapotapov, 2019-12-05 16:54:40

За не надобностью закрыл все карты в данном банке. В системе Приват24 аккаунт все равно активный. Сейчас нужно сменить старый номер на новый, а тупо нельзя этого сделать без карты данного банка. Не хочется оставлять аккаунт с своими данными без присмотра. В чате онлайн сказали обратиться в банк. Пришел в банк девочка сказала что сменить его нельзя только открывать карту надо. Если у меня нет актив..

 
Відповідь банку
Приватбанк5 декабря 2019, 17:36

Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
Також ми проаналізували Ваше звернення в підтримку, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.

 
зачисление зар платы
lyubashenko66, 2019-12-05 15:10:09

Ежемесячно наше предприятие перечисляет заработную плату. Два месяца уже задержка с зачислением на карточки 2-3 дня. Добиться объяснения нереально.

 
Відповідь банку
Приватбанк5 декабря 2019, 16:15

Добрий день!
Ми розуміємо, що очікування — це неприємно, та в той же час ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм клієнтам.
Кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
З повагою, ПриватБанк.

 
Снятие денег без моего ведома
tokshop, 2019-12-05 13:13:08

Сегодня ночью с меня списали почти 900 грн, при этом данной операции нет в выписке приват 24 и сообщения никакие не приходили. Если б я не знал суму на карте, так бы и осталось. Позвонив в банк, сказали, что 3.12 произошел разбаланс карты, причем 2 раза. Первый раз деньги сняли в продуктовом супермаркете 2 раза, второй при оплате за интернет услуги 2 раза. Как такое может быть? По словам оператора..

 
Відповідь банку
Приватбанк5 декабря 2019, 13:55

Добрий день!
Кошти списуються на рахунок торгівельної точки де проводилась оплата, а не на рахунок банку. В даному разі, так як суму було списано і магазин не провів повернення коштів, то зі свого боку ми почали процедуру чарджбеку за Вашим зверненням.
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх с..