Приватбанк

Кращі депозити Приватбанку в Молочанську

Всі умови розміщення депозитів Приватбанку в Молочанську - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Термін

Гарячі пропозиції

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Отличная поддержка в онлайн-чате!
Bizaraksa, 2020-02-28 18:40:07

Хочу выразить свою благодарность оператору онлайн-чата под именем Станислав. Случайным образом система меня дважды соединила с ним и дважды я узнал информацию, которая меня интересовала, без всяких заминок, отписок и т.д.

 
Відповідь банку
Приватбанк28 февраля 2020, 19:29

Добрий вечір!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.

 
Прочитай чтобы знать! как вас дурят
nstr, 2020-02-27 19:16:48

Никогда не делал подобных вещей, но решил оставить. Возможно, кому-то это будет полезно знать. Мне по-большему счету лучше не станет, да и легче тоже. Мне 21, дело было в мои 18 лет, получил карту, подписал анкету (!), что ГЛАВНОЕ, анкету, а не ДОГОВОР О КРЕДИТЕ И ЕГО УСЛОВИЯХ. Так вот, дело в чем, был кредитный лимит в 2000 грн, потом понизили в 1000 и вовсе убрали. Была небольшая просрочка, в ра..

 
Відповідь банку
Приватбанк27 февраля 2020, 20:04

Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте зауважити, що при відкритті картки Ви підписували згоду про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua/terms.
Згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів...

 
Відповідь адміністратора
minfin.com.ua27 февраля 2020, 20:17

Отзыв подтверждён «Минфином» (на 27.02.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

 
Ужасное обслуживание банка
94578512, 2020-02-27 18:39:13

Задержка при пополнении счета на карте в терминале самообслуживания без явных на то причин. Проблемы с переводами средств присутствуют на постоянной основе.

 
Відповідь банку
Приватбанк27 февраля 2020, 20:14

Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте зауважити, що регламент проведення платежів на картку ПриватБанку зазвичай проходе миттєво, у деяких випадках зарахування переказу відбувається на наступний календарний день до 10:00.
Ознайомитись з випискою за рахунком Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».