Приватбанк

Кращі депозити Приватбанку в Добротворі

Всі умови розміщення депозитів Приватбанку в Добротворі - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Термін

Гарячі пропозиції

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Списали деньги с карты, загнали баланс в минус, при кредитном лимите Ноль
Neoss1, 2019-11-13 12:00:07

08.11.19 оплачивал на новой почте наложку с карты привата, оплата на НП не пришла, с карты привата деньги списали.
Сразу же позвонил на 3700, объяснил ситуацию, в поддержке сказали что вопрос будет решаться до 12 дней, но на мое удивление, буквально через минуту деньги на карту вернули. Я сразу же повторно оплатил товар на НП, в этот раз оплата прошла успешно, обрадовался, забрал посылку о п..

 
Відповідь банку
Приватбанк13 листопада 2019, 12:42

Добрий день!
Давайте разом розберемося в ситуації для її розуміння.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що кошти списує не банк, а торгова точка. З нашого боку ми робимо все можливе, щоб Ваше питання вирішилося якомога скоріше та у Вашу користь.
Звернувшись до банку і повідомишви про неуспішну оплату — ми зі свого боку суму розблокували. Повторне її списання було проведено після ..

 
хамське відношення операторів Приватбанку
60522168, 2019-11-13 08:52:53

Протягом 27 хвилин оператори не надали елементарної інформації. На тел 3700 з оператором звязатися не можливо. Питання просте: 12.11.2019 року погашувала кредит, і Три рази банк видавав інформацію, що мені до повного погашення необхідно сплатити одну і ту ж суму? Щось не реально. Запитала про це працівника — оператора Михайла, потім підключилася Ольга, і протягом пів години відповідь не надали. Я ..

 
Відповідь банку
Приватбанк13 листопада 2019, 10:37

Добрий день!
Приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Описаний Вами випадок потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.

 
Начисление кэшбэка ( карта голд)
50199236, 2019-11-12 19:54:39

От постоянного пользования картами ПБ отказался давно, по разным причинам. Когда мне предложили карту голд на особых условиях, согласился только ради кэшбэка. Для получения этой карты пришлось потратить очень много времени и сил. После первого звонка с ПБ, мне сообщили что я могу получить карту в любом отделении, в любое время. Отсидев в очереди, потом отсидев рядом с консультантом около 40 минут ..

 
Відповідь банку
Приватбанк12 листопада 2019, 20:13

Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.