Мінфін - Курси валют України

Встановити
Строк

Гарячі пропозиції

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Неможливо віддалено закрити картки після переходу з sportbank до ТАСКОМБАНКУ
olekhom, 2024-04-17 12:54:17

Я був клієнтом Спортбанку. Сьогодні мої рахунки та картки були перенесені до ТАСКОМБАНКУ. Картки мені більше не потрібні, оскільки ними не користуюся, а рахунки нульові.

Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку ..

 
Отказываются возвращать денежные средства при закрытии счета на другой банк
Abrani, 2024-04-14 14:07:04

Недавно от банка пришло письмо о закрытии счета в одностороннем порядке, попросили написать заявление на пересчет остатков средств на другой счет банка (при этом незаконно берут комиссию в 20%!!! Считаю это грабеж, так как закрывают счета просто так без всяких оснований, отделений у банка нет, то есть забрать деньги без процента не возможно, и теперь посчитайте любую сумму -20%, это вообще грабеж)..

 
Відповідь банку
Таскомбанк15 апреля 2024, 9:35

Добрий день!
Ваш запит передано до відповідного підрозділу Банку для уточнення інформації. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.

 
Обслуговування
Lavankari, 2024-03-03 14:19:00

Пишу відгук стосовно обслуговування.Коди зайшла у відділення.Мене привітали з посмішкою, все чудово.Але коли з приводу мого питання сказали не пояснили:«У вас погана кредитна історія, ми вам не допоможемо", то Олексій Володимирович (фахівець)навіть очі не підняв.Я розумію, що просто перестала бути для нього «потрібною».Наче я з проказою прийшла за допомогою.Сказавши йому «Гарного Вам дня», також н..

 
Відповідь банку
Таскомбанк5 марта 2024, 13:03

Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.