«копілка»-ось твої проблеми
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +5
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 7 серпня 2013, 18:41
- #
Mira1, доброго дня!
Послуга накопичення «Копілка» має ряд можливостей накопичення. Детальніше можна з ними ознайомитися за посиланням privatbank.ua/kopi/?gclid=CIDHqMvV67gCFQpZ3godwVYAkg # frame_height = 3125.
Нам би дуже хотілося особисто розглянути Вашу проблему. Уточніть, будь ласка, контактний номер телефону, зручний час для зв'язку з Вами і оперативного розгляду питання. З повагою, ПриватБанк.
Послуга накопичення «Копілка» має ряд можливостей накопичення. Детальніше можна з ними ознайомитися за посиланням privatbank.ua/kopi/?gclid=CIDHqMvV67gCFQpZ3godwVYAkg # frame_height = 3125.
Нам би дуже хотілося особисто розглянути Вашу проблему. Уточніть, будь ласка, контактний номер телефону, зручний час для зв'язку з Вами і оперативного розгляду питання. З повагою, ПриватБанк.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.1 | 43.1 |
USD | 39.5 | 40.1 |
Всі курси банку |
Пройшов рік, і я прийшла в банк по суму, що мала бути на рахунку, але виявилося, що грошей немає, а з основного рахунку гроші перечислювалися нерегулярно, а потім взагалі не начислися. яке розчарування .!!!
!!.. тобто працівник банку не належно оформила та занесла дані в базу, хоча договір, що у мене на руках, складено правильно, і все вказано, згідно умов на котрі я погодилася.
На даний момент кошти не можна зняти з рахунку, тому, що карточку превірки балансу не приймає термінал, тобто не бачить там наявність депозиту копілка, а в банкоматі система видає інформацію про залишок коштів на рахунку… але термін депозиту всього 6 міс.
Прочекавши в відділенні банку 45 хвилин, і спостерігаючи як співробітники знизують плечима… впевнилася в котрий раз, що цей банк не виправдав себе як банківська установа. Мова не йде про суми значного розміру, а про відношення до своїх клієнтів та роботи загалом.
Дуже шкода, адже бажання зробити собі невеличкий подарунок, затьмарив НЕПРОФЕСІЙНИЙ І ХАЛАТНИЙ ПРАЦІВНИК І ПРИВАТБАНКУ!!!
це питання я не злишу без вирішення і я вправі вимагати відшкодування, я розумію, що для отримання процентів потрібно кожен місяць вносити певну суму, але зарз я готова внести всю сумум за рік, що минув і щоб мені нарахували, ці 17 % річних, адже реклама і репутація банку має себе відстояти… я так думаю, неприємно буде великому колу знайомих і друзів розказувати про НЕНАДІЙНИЙ БАНК З ПРИМАРНИМИ ВІДСОТКАМИ…