приватбанк присваивает деньги клиентов 2
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- PrivatBanker
- 14 серпня 2012, 15:19
- #
Шановний клієнт, для вирішення Вашого питання Вам необхідно звернутися у відділення банку, надати референс заяви, після чого співробітник зможе видати Вам завірену копію виписки за зазначений в заяві період. З повагою, ПриватБанк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.85 | 42.85 |
USD | 39.25 | 39.85 |
Всі курси банку |
10-го серпня отримав конверт з головного офісу, відкрив при представнику пошти і свідках. В
конверті лист, згідно якого провідні спеціалісти банку: — надають виписку, (яку я оплатив у 2009
році, тобто через три роки, поневірянь, неодноразових прохань, листів, заяв та запитів).
АЛЕ ВИ БУДЕТЕ СМІЯТИСЯ: ВИПИСКИ В КОНВЕРТІ НЕ БУЛО!!!
Це підтверджується:
1. Маса конверта з листом становить 10 грам, відповідно нереально впихнути в куций конвертик
кільканадцять листів паперу, так, щоб вони важили пару грам (до речі вага аркуша паперу А4 становить 5гр.).
2.Відкривання конверту відбувалось при листоноші та свідках, про що складено відповідні документи,
які будуть передані в компетентні органи, разом з фактами інших порушень зі сторони банку.
3. На мої неодноразові дзвінки, на телефони виконавців та «провідних спеціалістів» з якими мене
пробували з`єднати спочатку вказували що є технічні збої, та необхідно зателефонувати після 12-ї
години, в 12.48 після 15-ти хвилинного прослуховування класичної музики мене з`єднали з черговим
«провідним спеціалістом», який вислухавши обставини справи одразу порекомендував з даним листом
відвідати відділення, що можливо виписка там.
4.Ні в п`ятницю, суботу і понеділок, виписку у відділення не передавали. Я був в черговий раз
змушений губити масу часу, та нервів, отримуючи купу задоволення, бігаючи у відділення та
відстоюючи черги.
Незрозуміло чи вказані дії є умисним обманом Споживача, чи це просто халатність виконавців —
“провідних спеціалістів”?
Сподіваюсь, компетентні органи дадуть гідну оцінку подібним оборудкам.
Відскановані копії:
s017.radikal.ru/i417/1208/fe/94eb83559906.jpg
i056.radikal.ru/1208/7f/9966f7a5990b.jpg