Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зворотній зв’язок / кол-центр

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Andri1 12 січня 2021, 12:46
24 грудня замовив карту Райфкарта + Visa Gold. Прийшло СМС, в якому сказано, що орієнтовано через 5−10 днів прийде інше повідомлення, коли карта буде у відділенні. 12 січня, так як СМС не приходило, вирішив уточнити в підтримці статус карти. Можливі варіанти:
1) контактна форма на сайті — вказано, що тимчасово не працює;
2) кол-центр, пробував номери 0 800 500 500 та 068 490 08 88 — при проходжені IVR є опція поговорити з оператором, на жаль жодного разу ніхто так і не відповів.
Неприємний початок співпраці з банком!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 січня 2021, 12:57
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності, на жаль, контактна форма, дійсно, тимчасово не працює, робимо все можливе для того, щоб відновити її роботу в найкоротший термін. При цьому, уточнити інформацію щодо наявності картки у відділенні, шляхом заповнення контактної форми не можливо, оскільки вона не передбачає ідентифікації Клієнта, без здійснення якої інформація про готовність картки не може бути надана. Якщо Ви користуєтесь нашою системою «Райффайзен онлайн», напишить нам, будь ласка, в чаті, перевіримо і одразу надамо відповідь. Якщо ні — на жаль, змушені рекомендувати повторно зателефонувати до Інформаційного центру. При цьому може виникнути необхідність очікування з’єднання з оператором. Це пов’язано з тимчасовим виникненням черги на лінії. Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 січня 2021, 17:22
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували працівники відділення, все пояснили та запросили на зустріч. Сподіваємось, що питання врегульоване та у Вас не залишиться негативного враження про роботу Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 січня 2021, 17:22
#
Корисний коментар
Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували працівники відділення, все пояснили та запросили на зустріч. Сподіваємось, що питання врегульоване та у Вас не залишиться негативного враження про роботу Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися