×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.35 | 43.1 |
USD | 39.4 | 39.95 |
Всі курси банку |
дата оплати проїзду у виписці відображається невідомо коли
Це Я К зрозуміти ???
Якщо ж на громадському транспорті ви не їздили, то треба терміново заблокувати картку в застосунку та написати нам в підтримку
Анастасія*
Коментарі (3)
шалені комісії на рівному місці
Але що стосується іншого «та шалених комісій» — це не так, інші банки як правило завжди утримують комісію за зняття в банкоматі, та при цьому зняття у всіх і ми не виключення відбувається в банкоматі згідно тарифу без розрізнення власні або депозитні кошти, технічно банкомат не знає тарифів картки, та який тип коштів, буде це наш банкомат або банкомат іншого банку, так як депозитні кошти зняти можливо лише в касі банку без тарифікації.
Дійсно в даному випадку необхідно ознайомлюватись з тарифом картки при її оформлені/та також для зрусності є така можливість прямо в застосунку до і після оформлення. Ось прямий лінк на тариф: https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon.pdf
Та роз'язнення з приводу зняття в касі: Мається на увазі те, що Не тарифікуються перші два зняття за місяць (за рахунок власних коштів ), які здійснені у касах АТ «СЕНС БАНК».
Якщо Ви знімаєте з Рахунку вже 3й,4й и т.д. рази за місяць, то відбувається тарифікація згідно тарифу у п.17.1.4. Не тарифікується зняття
депозитів та/або відсотків по депозитам відкритим у АТ «СЕНС БАНК», зняття коштів від Фонду гарантування вкладів для фізичних
осіб, соціальних виплат за загиблих, згідно ПКМУ №168 та наказу Міністерства оборони України, яке відбувається шляхом звернення
до співробітника відділення Банків (тобто без використання ПОС – терміналу у касі Банків).
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (4)
Оцінка оператора
Ми раді, що наші співробітники можуть зробити все і навіть більше, щоб вирішити ваше питання чи просто підняти настрій💙
Обов'язково передамо вашу подяку Володимиру🙌
Його робота не залишиться непоміченою!
Дякуємо, що обираєте нас❤️
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Коллектори та цей банк.
При ркструктуризації Були закрити кредитні договори, та у замін їх відкриті нові на моментальні грощі. і ріно через місяц один із нових догоіорв летить на обслуговування колеторам. У ТОВ«КредитЕкспресс Україна" на зверненя до підтримки мені відповіли щр договір автоматично передався хм на обслуговувааня так як були борги по інщим договорам які вже закриті. так як на ці договора заключено реструкторизацію, и ця реструкторизація типу автоматично передана Колекторам. тобто якшо ви попали до обслуговування колекторам, то усі ващі договори будуть автоматично передано ним Хочу зауважити співробітникам банку шо нові договори не дорівнюе старі договори. наразі по усим договорам з цим банком не було жодної прострочки з моменту відкриття. А такоє що договір був переданий не зразу, а лише через місяць тобто ніякох автоматичнох передачі не було. Прикро шо банк вважает вас боржником навіть тоді коли ви начебто урегулювали усі питання та регулярно виконуете свої обовязки.
До грудня 2023 року банк надав пропозиції для оформлення реструктуризації боргу.
Якщо у клієнта не було можливості внести суму для прощення одним платежем — банк пропонував оформити договір реструктуризації та сплатити суму прощення за декілька місяців.
Якщо клієнт скористався даною пропозицією, оформлювався новий кредит на загальну суму боргу старого кредиту або картки, яку клієнт реструктуризував.
Старі договори (що реструктуризується) закриваються на наступний календарний день і залишається один новий реструктуризований договір.
Щоб клієнт зміг скористатись прощенням, та внести тільки частину боргу, а частину прощає банк, потрібно було виконати умови.
Найголовніші умови були сплатити повну суму для прощення в грейс-періоді.
Протягом грейс-періоду клієнту доступно вносити суму у будь-якому розмірі, але не менше суми мінімального платежу за графіком.
І не допустити прострочення зовсім, ні на 1 день на ні 0,01 грн.
Тому, щоб потім не виникало таких ситуацій, ці договори передавались до колекторського агентства, для проведення робіт про нагадування необхідності оплати мінімального платежу та недопущення прострочення по договору.
Саме через це, договори були передані в КА, навіть якщо у вас не було прострочення, а не, тому що банк вважає вас боржником.
Інформація про те, що Банк може передавати договори до КА зазначена в Договорі про банківське обслуговування п. 8.3
https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15122023.pdf
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (2)
Сенс Банк пробивает очередное дно!
И тут при заходе в приложение шок! Теперь можно делать только переводы, строго по реквизитам, а не по номеру карты и все. Весь остальной сервис убрали. По сути голое приложение. Это откровенное вредительство! Требую вернуть все как было раньше! В противном случае, перейду в моно банк!
Щодо входу, то він зараз як і у Sense SuperApp, тобто, подвійна перевірка ваших даних. Замість логіну і паролю ми використовуємо ваші дані, номер телефону, дані по картці, котрі не можна підібрати, якби це був логін/пароль.
Дійсно, у веб-версії зараз доступні перекази на картку в іншому банку за реквізитами, а що стосується р2р-переказу (з картки на картку), цього зробити неможливо.
Ми розуміємо, що ще багато залишається клієнтів, котрі активно користуються My Sense Bank. І ми продовжуємо його роботу, але з певними обмеженнями у функціоналі.
Тому ми з радістю очікуємо вашого переходу на повноцінний онлайн-банкінг Sense SuperApp. І у разі додаткових запитань готові на кожному етапі вам допомагати 🤗
У нас багато є цікавого, чого не можуть запропонувати «котики» 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Банк створив незручні для клієнтів умови по замовленню готівки задля додаткового заробітку
Стосовно купюр, то ми розуміємо, що завжди хочется отримати нові, але на жаль, це не завжди можливо і наші касири видають клієнтам всі наявні купюри, тому при отриманні коштів можуть бути як нові купюри, так і старого зразку. Купюри в жодному випадку не бронюються під конкретного клієнта, тому скоріш за все менеджер щось не так сказала чи переплутала, оскільки каси працюють наявними коштами і дають все під ряд.
Стосовно часу, то ми приймаємо бронь на будь-який час протягом робочого дня каси, але з інтервалом в 30 хвилин (9:00, 9:30 і т.д.). Можливо, менеджер мала на увазі, що до цього часу саме відділення передають заявку на поповнення грошового запасу.
Щодо смс-інформування, то цей канал є основним для інформування клієнтів, тому він автоматично підключений для всіх карток. Але ви завжди можете в додатку змінити його на безкоштовні push-сповіщення.
*Андрій
Написати коментар
Банку! Для справки! СМС на короткие номера в роуминге не работают!
Было бы лучше чтобы банк изменил процедуру оформление рассрочки и в место «отправить СМС на короткий номер», и придумалм что-то другое, что работает без технических препятствий вызваных криворукими операторами мобильной связи Украины… да и другими.
Тому давайте розберемось трішки.
Є декілька варіантів як оформити розстрочку по картці.
Якщо у вас є мобільний інтернет чи WI-FI, ви можете самостійно підтвердити/оформити розстрочку в застосунку.
Це можна зробити наступним чином:
— натиснути на PUSH-повідомлення з пропозицією;
— у розділі «Продукти» через кнопку «Оформити розстрочку»;
— через вкладку «Розстрочка» на кредитній картці;
— через ярлик «Історія» на робочому столі — свайпніть вліво на потрібній покупці та натисніть кнопку «Розстрочка»;
— або натисніть «Перевести у розстрочку» на потрібній покупці в історіїї операцій кредитної картки.
Деталі можете переглянути тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360022251299
Якщо у вас ще не встановлений цифровий банк або не підключено PUSH-повідомлення в Sense SuperApp і сума покупки більше 500 грн — вам надійде смс-повідомлення з пропозицією оформити розстрочку.
Смс надходить з короткого номеру 3530, на який ви маєте відправити код підтвердження.
Але, дійсно якщо у вас підключений роумінг, то відправка смс на короткі номери буде недоступна.
Та це не проблема, адже ви можете відправити код для підтвердження розстрочки на номер 093 177 00 (за тарифами моб.оператору).
Рекомендуємо встановити наш застосунок, якщо він ще не встановлений, щоб ви могли без проблем оформлювати розстрочки🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (6)
Подяка працівникам
Заради цього ми і надаємо наші послуги та допомогу не лише у чаті підтримки, але й у відділенні, контакт-центрі та відеочаті.
Бажаю вам гарних свят 🎅
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Стосовно блокування рахунку 05.12.23
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо 😉
З повагою, Андрій 💙
Написати коментар
Найгірший банк, з самими поганим обслуговуванням
Чому клієнт вашого банку не може отримати практично жодної інформації стосовно фінансових операцій по своїй картці.
P. S. Цікаву відповідь отримала від банку стосовно надання виписки за річний період. В цій sms відповіді не було жодної інформації, а тільки відповід «банком нічого не було порушено'. Я задавала зовсім інше питання. Потім в чаті, співробітник відповів, що на жаль у банка не має можливості надавати інші відповіді! Мабуть в словнику немає слів, щоб «обозначить» данну фінансову установу
Простіше кажучи, то такі зміни є цілком легальними зі сторони банку, і банк в свою чергу інформує про них клієнтів.
Стосовно деталізації, то ви завжди можете звернутись до підтримки банку письмово через чат або в телефонному режимі, щоб отримати інформацію про всі нарахування чи списання за вашим рахунком.
*Андрій
Коментарі (5)
Грабіж по виплатам ОВДП ! (Питання вирішене, 15.12.2023)
Вам було запропоновано перевести свої ЦП в іншу депозитарну установу і надати рахунок для виплати доходів в іншому банку коли ви звертались до нас в контакт центр, з чим ви погодились
Просто виплатити накопичений дохід ми не можемо без закриття рахунку в ЦП. Тому, що для цього необхідно надати нову Анкету рахунку і Розпорядження на зміну Анкети рахунку.
Розпорядження на проведення операцій Ви можете надати наступним способом:
— в електронному вигляді з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) розпорядника та печатки (у разі використання) у форматі p7s, на нашу адресу custody@sensebank.com.ua
КЕП можна зробити в Приват банку, або ж застосувати Дія.Підпис
Тобто, Непогашені — мають бути переведені до іншої установи
Погашені — вам необхідно закрити рахунки та надати нову Анкету рахунку та Розпорядження на зміну.
Анастасія*
Коментарі (5)
Заблокували без пояснень
Також надаю посилання на статтю для клієнтів банку «На якій підставі банк може припинити ділові відносини з клієнтом?»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
Отримати власні кошти ви можете у найближчому до вас відділення банку. Перелік відділень Sense Bank: https://sensebank.com.ua/news/perelik-viddilen-aki-pracuut
Анастасія*
Коментарі (1)
Як за спробу погасити борг у 16 грн, щоби закрити кредитку РЕД вже в наступні дні нарахували борг 120,09
Якщо людина не спитає про комісію, платежі, що загрожують людині в її ситуації, то ми й не скажемо, не попередимо, а потім знову будемо постфактум кидати посиланнями на «важливі питання» з якихось недр сайту. Самостійно ви їх і не знайдете, хіба вже вляпаєтеся і у вас кинуть цим посиланням замість вичерпної консультації.
Після кількох консультацій щодо картки РЕД, по кожній з яких я все більше втрачала кошти і мені росли борги, про які співробітники могли попередити, але ж я не питала про це, то навіщо втрачати прибуток на рівному місці, отримала виписку по кредитці, яку інакше, як знущанням, не можна назвати. Бо починається вона із гасла-брехні:
«Увага!
БЕЗКОШТОВНО, ШВИДКО, ЗРУЧНО, 24/7 здійснити погашення заборгованості за кредитною карткою можна через…»
Ага, спробувала я погасити борг аж у 16 з копійками гривень, щоби закрити картку РЕД, а мені за це у 7 разів збільшили борг і поставили на %!!!
Оскільки ніякого пільгового періоду у РЕД нема і близько, то прагла не прострочити, а ще й попередження, щоби платили за 3 дні наперед. От і поповнила картку РЕД 29.11 на 20 грн. Одразу у застосунку з’явилося жадане повідомлення, що заборгованості нема. Але я хотіла закрити цю безтолкову кредитку, бо її умови і близько не конкурентні, тож зайві 3(!) гривні власних коштів перекинула на Хамелеон, про ЖОДНІ комісії та ризики цієї операції мене не було при цьому сповіщено (як це роблять інші банки!!).
На НАСТУПНИЙ день випадково глянула і побачила, що у мене списано 20 гривень, подумала, що фейкова операція і повернулася та 20-та якою я поповнила напередодні, пишу в підтримку, підтримка нічого не знає, мовляв, не мають доступу, зрештою, коли черговому консультанту описала всю послідовність своїх дій, мені пояснили, що то комісія за переказ 3 гривень. І при цьому ЖОДНОГО слова, що тепер я потрапляю під ще одне покарання — у 100 грн, ну бо навіщо, я ж бо не питала…
Справді, у мене не виникло підозр, бо вважала, що з поточним розрахунковим періодом питання закрила, а оскільки було ДН у дитини, то вирішила зайнятися закриттям картки згодом, тим більше, що у додатку значилося, що розрахунковий період уже 02.01!!!
Але їдучи з роботи знову випадково побачила, що мені нарахували на мої 3 гривні ще 100 грн боргу, бо те, що я закривала розрахунковий період, то вони його відкрили заново і вже маючи ними ж намальовані 20 грн (я була певна, що 20 грн включно нічого мені не грозить), списали плату за обслуговування і тут же комісію за борг.
Відображати всі комісії та платежі? Ні!
Попереджувати клієнтку про те, що в її ситуації завтра буде ще купа боргів намальована? Ні!
Нараховувати заднім числом (навіть у виписці це видно, що дата здійснення операції і нарахування комісії різні)? О, так!
Повертати в застосунку розрахунковий період? О, так!
Адже при оформленні продукту ви підписуєте документи, які підтверджують, що ви ознайомились із інформацією, яка стосується вашого продукту.
В ДКБО викладено усі правила та всі тарифи в вільному доступі у нас на сайті.
Пільговий період у картки Ред є, а саме до 62 днів.
В тих самих тарифах написано про те, що за переказ коштів з кредитної картки є комісія розміром 4 % мінімум 20 грн.
І так само ми повідомляли клієнтів про списання комісії 100 гривень у разі, якщо борг більше аніж 20 гривень, що й трапилось у вашому випадку.
Якщо говорити більш детально:
За переказ з кредитної картки завжди є комісія 4 % мін. 20 грн від суми. Вона списується не в момент операції, а через 1-2 дні, після її проведення, коли операція пройде по рахунку в системі банку.
З приводу РКО — 100 грн, воно не впливає на пільговий період, проте відсотки за користування лімітом в пільговому періоді у випадку погашення списуються під 0,01%, а не згідно стандартної ставки.
Тобто якщо картка в пільговому періоді, але є борг 20 грн і більше, то списання РКО буде в будь-якому випадку.
Анастасія, ваша помічниця 💕
Коментарі (3)
Заблокировали счёт (Вопрос решен, 07.12.2023)
Дякуємо, що надали потрібну інформацію в особистих повідомленнях, адже завдяки цьому ми змогли вирішити це питання. Також приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Коментарі (48)
Не користуйтеся Сенсом у Євро зоні бо 1€ = 41.40 uah
Станом на сьогодні:
— у Моно картковий курс за 1€ = 40.73 uah
— у Сенсі online за 1€ = 40.50 uah
— у Сенсі у вдділенні за 1€ = 40.80 uah
— у Сенсі реальний курс при оплаті карткою за 1€ = 41.40 uah
Крім того, реальний картковий курс не відображається у додатку, бо навідь сам банк не здантий наперед розрахувати обмінний курс через складність своєї «схеми».
Так, дійсно з 16/01/22 у нас відбулись зміни при оплаті в іншій валюті.
Давайте трошки нагадаю як раніше проводилась оплата до 16/01/22😉
Наприклад ви провели оплату в євро, а картка у вас у валюті грн.
Залежно від валюти картки та типу МПС, на базі якої випущено картку, використовується різна логіка конвертації, оберемо Mastercard.
Яка була логіка конвертації:
В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): спочатку з євро в долар за курсом Mastercard**.
Потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Якщо ж дивитись яка зараз логіка конвертації, якщо оплата в євро, а картка у валюті грн:
спочатку з євро в долар за курсом МПС
потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Тобто до 16/01, конвертація теж була через долар, але ще додатково через 2-3 дні могла досписатись курсова різниця. Зараз же такого немає, тобто яка у вас сума була при проведенні операції така і спишеться з рахунку, перерахунку через 2-3 дні не буде.
В додатку дійсно не відображається курс євро в розділі «Карткові розрахунки», оскільки він не використовується, а не тому, що ми не можемо розрахувати суму😉
Ознайомитись з деталями як буде проходити операція в іншій валюті ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
Дякуємо, що залишили відгук💙
З кожним оновленням чи змінами, ми намагаємось зробити щось краще та простіше для наших клієнтів😊
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (9)
Пересылка валюты
Але це сьогодні це можна зробити у відділенні банку. Для переказу на рахунок родича потрібні наступні документи: паспорт, РНОКПП (ІПН) та документи, що підтверджують родинні зв'язки. Якщо переказ робити всередині банку — буде виконуватися згідно платіжного доручення та без комісії з поточного рахунку. Якщо у вашого родича рахунок в іншому банку, тоді такий переказ буде відправлено за тарифами Swift-переказу.
Тарифи Swift-переказу: https://sensebank.ua/swift
Тарифи поточного рахунку: https://sensebank.ua/potocnij-rahunok
Звісно неприємно отримувати 1 зірку, тому буду вдячний, якщо її зміните. Бо як бачите, у нас вже давно діє подібна можливість 😉
У разі додаткових запитань, ви завжди можете написати нам у чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Написати коментар
Смс информирование
1. Перейдіть у Продукти (друга кнопка зліва на нижній панелі);
2. У розділі «Рахунки та картки» натисніть на рахунок, до якого випущена потрібна картка;
3. Натисніть на зображення картки та оберіть «SMS/Push-сповіщення»;
4. Оберіть «Push-сповіщення на телефон».
Що стосується бронювання готівки, то ми б з радістю замовлядли її раніше, але справа в тому, що забронювати можливо не раніше ніж за 5 днів від дати звернення. Тому ми в жодному випадку нікому не відмовляємо в замовленні коштів.
*Андрій
Написати коментар
Шахрайство
На гарячій лінії 0800 50 70 44 відхрестилися, сказали, що нічого не знають і до побачення.
При перевірці податкова матиме право запросити виписку з цих рахунків, яку я не зможу надати, тому що через тупість ваших співробітників, рахунок фіз особи відображається, як ФОПівський + ще один незрозумілий рахунок, якого я не відкривала.
На гарячій лінії сидять ідіоти, які нічого не знають і ні за що не відповідають.
Буду писати скаргу до вашого керівництва, нехай розбираються.
Нікому не раджу звʼязуватися.
Додзвонитися до оператора неможливо, спочатку воюєш з роботом, який не розуміє, що ти від нього хочеш, потім висиш на лінії по пів години, а том хоп і вже 6 вечора, відділ не працює. А коли нарешті додзвонюєшся на наступний день, тобі відповідають, що нічого не знають і нічим не можуть допомогти. Нахіба така гаряча лінія і такий недолугий банк?
Тут скоріше за все проблема саме відображення цього рахунку в самому кабінеті, тому тут краще проконсультуватись з податковою так як:
Дані вимоги викладені в Постанові НБУ №162 від 29.07.2022 № 162
Про затвердження Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків на виконання вимог Податкового кодексу.
117. Банк зобов'язаний в установленому законодавством України порядку надіслати повідомлення до відповідного контролюючого органу про відкриття/закриття рахунку клієнта — платника податків згідно з вимогами статті 69 Податкового кодексу України.
З приводу зв'язку з оператором, то ви можете сказати декілька разів «переведіть на оператора» і бот Алла з'єднає вас. Також у нас є інші канали зв'язку як наприклад чат підтримки або ж відеочат.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (5)
Через арешт рахунків обмежили доступ до особистого кабінету і малюють щомісячні платежі.
До вирішення питання з виконавцем через суд і розблокування всіх моїх рахунків я не планую закривати кредитки достроково і намагаюсь вносити щомісячний платіж. Але Сенс і тут здивував. Замість того, щоб полегшити сплату, створюють перепони з кабінетом. Я більшу частину часу знаходжуся за кордоном і кожного разу шукати як сплатити платіж це взагалі атракціон.
Приходять смс з обовязковим платежем по 3700 грн з суми боргу у 23000. Ніколи таких сум не було, це навіть не 5%
Співробітник з підтримки каже треба сплатити 880 грн обовязково. Але після сплати все одно борг росте і в смс вже приходить не 3700 а 5000. Доречі, реструктурізація недоступна через арешт. Дива.
Платиш, але не знаєш чи пройшов платіж.
Чомусь в іншому банку доступ до кабінету не зник, можна і залишок по карткам подивитися, і номер виконавчого провадження, і виписки за попередні місяці доступні. Краще б мої кредитні картки були в цих банках, ніж в Сенс.
Доки вирішаться справи з арештом, Сенс намалює ще 10000 боргу.
Якщо оплата надходить на рахунок пізніше, то вже платіж виходить і за поточний місяць, і за минулий.
В т.ч списані відсотки переходять технічно на прострочення так як будь які списання по арештованому рахунку не можливі, з урахуванням цього та того, що платежі надходять пізніше = платіж збільшується, більш детально з прикладами ми розписали вам в особистих повідомленнях
З питання відображення рахунків в застосунку, то так дійсно є така технічна особливість у разі якщо арешт накладається на рахунок з повними обмеженнями.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (2)
Щира подяка Богдану Савенко
Богдан зробив все можливе і неможливе щоб якого швидше допомогти ввійти до банківського рахунку. Були певні технічні труднощі і йому вдалося звʼязатися з різними департаментами і донести до них технічну проблему для її усунення.
Богдан працював у нічну зміну, тому щоб мати звʼязок з департаментами виходив раніше свого робочого часу.
Богдан дуже кмітливий, розумний та професійний фахівець банкуСенс з безперечно лідерськими та організаційними здібностями.
Прошу при нагоді відмітити Богдана Савенка, як працівника який надав безперечний customer service. Пишаємося, що в Україні така талановита молодь. Все буде Україна!
Це означає, що ми маємо найкращих співробітників, які зроблять все заради наших клієнтів.
Такі відгуки дійсно мотивують нас робити більше та краще!
Дякуємо, що обираєте нас, та за те що знайшли час щоб залишити відгук про роботу нашого Богдана!🤗
Ми обов'язково передамо йому вашу подяку, впевнені, що він буде дуже задоволений!
І звичайно його робота не залишиться непоміченою😉
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (1)