Мінфін - Курси валют України

Встановити

безумный банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
femida44 20 липня 2021, 11:52
Добрый день. Я никогда не была клиентом Альфа-банка и вот к своему удивлению получила сообщение от Альфа-банка, в котором значилось: «Вам нараховано и списано 99,10 грн. по заказу… Баланс составляет 0,00 и адрес сайта». Я как человек с активной гражданской позицией, знаю не понаслышке о действиях машенников с использованием подобных схем, обратилась в банк. В ответ банк сообщил, что это не машенничество, вы делали оплату в Ева, они пользуются нашим сервисом. И по условиям использования банк обязан отправлять подобное СМС. Но оплата была на сумму 320 грн, а смс пришло на 99,10 грн.
Таким образом этот банк очень непорядошный, на уточнение вопроса было потрачено время. Не рекомендую связываться с Альфа-банком и быть его клиентом в любом случае.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 липня 2021, 16:28
Femida44, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код чи номер телефону, на який прийшло смс, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.

Коментарі - 26

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
20 липня 2021, 12:15
#
Femida44, Щоб ми швидше розбрілися в ситуації і вирішили ваше питання, надішліть ідентифікаційний код в приватному повідомленні. Також номер на який прийшло смс. Дякуємо!
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
21 липня 2021, 10:22
#
Femida44, Ми пам’ятаємо про вашу ситуацію і хочемо допомогти. Але для цього вам потрібно надіслати ідентифікаційний код та номер телефону в приватному повідомленні. Це пришвидшить процес. Дякуємо!
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
21 липня 2021, 16:17
#
Femida44, Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код. Він нам потрібен для того, щоб перевірити ваш відгук та допомогти вирішити ситуацію, яка склалась. Якщо ми не отримаємо код чи номер телефону, на який прийшло смс, доведеться закрити звернення. Але ми сподіваємося, що цього не станеться. Бо нам не байдуже, чи вирішили ви своє питання.
+
0
kingcity
kingcity
22 липня 2021, 20:05
#
Автор, як ви здійснювали оплату у «Єві»? Можливо Ви зареєстровані у якійсь бонусній програмі? Взагалі, в чому суть проблеми? Вас обдурили, вкрали у Вас кошти? Із-за чого «кіпіш»? Із-за того, що Ви кілька зайвих хвилин по телефону поговорили?
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
28 липня 2021, 21:56
#
Kingcity
«Взагалі, в чому суть проблеми?»
А разве читать не умеете?!
Автор отзыва не является клиентом Альфы, оплачивал покупку в магазине «Ева«не картой Альфа-банка на сумму 320 грн, а от Альфы пришло сообщение о списании 99,10 грн…
Это однозначно косяк Альфы:
— либо телефон ТС прописан у какого-то клиента Альфы
— либо разовый сбой сервиса смс-информирования
А дальше — больше, реально удивил сотрудник Альфы, требующий четыре раза подряд от не клиента Альфа-банка его инн-код, чтобы в чём-то разобраться, но непонятно в чём он сможет реально разобраться по инн-коду, если ТС не клиент Альфа-банка…
При оплате через терминал или интернет в карточных транзакциях ни в банке ни в процессинге нигде не «светиться» инн-код клиента, только реквизиты карты.
Разумнее было бы просить номер мобильного телефона, на который приходила смс-ка о списании 99,10 грн, чтобы выяснить — в карточке какого конкретного клиента пропиан данный номер телефона и почему была отправлена смс-ка с суммой 99,10 грн, а не 320 грн, если сотрудники Альфы так уверены, что их банк должен отправлять смс-ки о списании средств с карт других укрбанков…
СМС-информирование о списании клиентских средств инициирует
исключительно банк-эмитент, а не банк-эквайер…
Так что ТС права — что-то мутят сотрудники Альфа-банка…
P. S. Мой совет ТСу — я бы не отсылал свой инн-код Альфе и вам не советую — для разбора полётов в конкретной ситуации он им и даром не нужен…
Достаточно номера телефона…
+
0
kingcity
kingcity
28 липня 2021, 23:03
#
Qwerty1999

А ви хоч і вмієте читати, але читаєте якось через слово… чи через речення.
У вас текст СМС ніяких запитань не викликав? Все нормально? Дивно…
«Вам НАРАХОВАНО и списано 99,10 грн. по ЗАКАЗУ… Баланс составляет 0,00 и АДРЕС САЙТА».
Про яке нарахування може йти мова при здійсненні розрахунку картою? До чого тут ЗАКАЗ — відколи в СМС про рух коштів стали номери замовлень писати? Що за адреса сайту? Якого сайту? Де назва торгової точки? Де номер карти?
Це скоріш повідомлення про нарахування/списання бонусних гривень по карті якоїсь програми подяки. Чи повідомлення від якихось шахраїв щоб заманити людину перейти на фішинговий сайт, вказаний у повідомленні. Чому автор прийняла його за повідомлення з Альфа-банку — загадка.

Для розширення вашого кругозору — стандартний текст СМС-повідомлення з Альфа банку, яке приходить після здійснення покупки у магазині
(цифри замінені на x):

— ХХ. ХХ UAH, {торгова точка}, UA, Kartka xxxx***xxxx, {Дата}, {Час}.
Dostupno: XXX. XX UAH.

Зауважте також — повідомлення приходять латиницею.
Автор вже напевне зрозуміла свою помилку, тому і щезла з форуму і з банком на зв`язок не виходить.
А взагалі, автор відгуку цікаві (м`яко кажучи) висновки робить — сама помилилась, але «банк непорядошный», бо на уточнення питання було потрачено час.
+
0
kingcity
kingcity
28 липня 2021, 23:12
#
Ще би було цікаво від автора почути: «вы делали оплату в Ева, они пользуются нашим сервисом» — про який сервіс йде мова? І кому розсилаються подібні СМС, якщо лінія підтримки Альфи каже, що це від них повідомлення, а не від шахраїв?
+
0
kingcity
kingcity
28 липня 2021, 23:50
#
Знайшов відгук, який прояснює ситуацію. Такі СМС приходять при замовленні товару на сайті eva.ua, а не при розрахунку у магазині

https://minfin.com.ua/ua/company/alfa-bank/review/176607/
+
0
kingcity
kingcity
28 липня 2021, 23:56
#
А тут і публічний договір є:

https://alfabank.ua/private-persons/pakety-uslug/tarifi-ta-umovi
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
29 липня 2021, 9:19
#
Kingcity
«Такі СМС приходять при замовленні товару на сайті eva.ua,
а не при розрахунку у магазині»

Вот уж не ожидал, что все ваши предположения
так и останутся фантазиями активного защитника Альфа-банка…

Кстати, вся ваша информация не даёт никакого ответа на простой вопрос — почему при сумме оплаты заказа в 320 грн пришла смс-ка на 99,10 грн.
Как нет никакого разумного ответа на вопрос — зачем Альфа-банку инн-код, если в личном кабинете на сайте EVA.UA в качестве персональной информации нужно вводить только Имя, E-mail и номер мобильного телефона, а при оплате через сайт указываются стандартные реквизиты БПК и инн-код нигде не фигурирует.

Как ни выкручивайся, а автор отзыва права — сотрудники Альфа-банка требуют персональную информацию у не клиентов банка, которая им для решения конкретного вопроса не нужна от слова — вообще.
Так поступают исключительно в мошеннических целях…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
29 липня 2021, 10:24
#
AlfaBank
«Ми досі не отримали ваш ідентифікаційний код.»

Зачем вам инн-код не клиента Альфа-банка — можете дать
разумный и членораздельный публичный ответ?!
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
29 липня 2021, 10:30
#
Qwerty1999, окрім коду ми запитували у клієнта ще номер телефону на який пришло смс. Але відповіді так і не отримали. Відповідно перевірити інформацію, яка смс, кому і чому прийшла не можемо.
+
0
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 10:47
#
Qwerty1999 бачить у коментарях лише те, що хоче бачити…
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
29 липня 2021, 11:55
#
Kingcity
«Qwerty1999 бачить у коментарях лише те, що хоче бачити…»

Ну, а вы не видите очевидного — запрашиваемый инн-код
у не клиента Альфа-банка ничем не поможет сотрудникам
Альфа-банка в данной ситуации, а значит требование
такой информации является избыточным.

Хотя, как бывший сотрудник ИТ-подразделения одного из укрбанков
вы должны понимать всю абсурдность такого требования,
но желание во чтобы-то ни стало защитить свой любимый
дерьмо-банк заглушает любой здравый смысл…

P.S. Альфа-банк так и не смог придумать — зачем ему инн-код не клиента банка,
так может вы придумаете за них — если начали защищать дерьмо-банк, так идите уже до конца и нафантазируйте ещё что-нибудь прикольное…
+
0
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 12:04
#
Qwerty1999

«…требование такой информации является избыточным.» — я теж не розумію, яким чином тут міг би допомогти ІПН, але це ще не привід для звинувачень у шахрайстві. Як варіант — представник банку по неуважності випустив (-ла) з виду слова автора відгуку, що вона не є клієнтом Альфи і тому за звичкою попросив (-ла) ІПН.
А взагалі хотілось би роз`яснення від банку отримати.
«желание во чтобы-то ни стало защитить свой любимый дерьмо-банк заглушает любой здравый смысл…» — не судіть про всіх по собі, Qwerty…
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
29 липня 2021, 12:17
#
Kingcity
«це ще не привід для звинувачень у шахрайстві.»

Ну да, требование инн-кода не повод,
разница в суммах платежа 320 грн и 99,10 грн — тоже не повод,
смс-информирование по карте, эмитированной другим банком тоже не повод…
А что для вас вообще может являться поводом
при обсуждении Альфа-банка, а не Приватбанка?!
Может хоть отзыв по ниже приведенной ссылке
может быть поводом, или тоже не катит:
https://minfin.com.ua/company/alfa-bank/review/228390/

«представник банку по неуважності випустив (-ла) з виду слова автора відгуку»
Это говорит, в том числе, и о низком уровне квалификации, когда не вникая в текст отзыва отвечают по заранее запрограммированному шаблону. И это очередной и однозначный минус сотрудникам Альфа-банка, публично отражающий их пофигизм и наплевательское отношение к порученной работе…

+
+1
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 12:45
#
Qwerty1999

«разница в суммах платежа 320 грн и 99,10 грн — тоже не повод, смс-информирование по карте, эмитированной другим банком…»
з цього приводу я вже коментар дав і навіть СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ВАС виклав його ще раз, у спрощеній і скороченій й версії.Але якщо ви не читаєте коментарів співрозмовників, чи тупо їх ігноруєте, чи просто не в змозі осягнути сказане — я вже тут нічим не допоможу.

З приводу відгуку за вашим посиланням — про цей відгук, чи вірніше «відгук», я вже вам коментар давав, передивіться свій блог. Ах так, ви ж коментарі опонентів ігноруєте… Хоча — може просто «с памятью моею что-то стало…».

Qwerty, у вас щось хмариться в голові, як на сьогоднішньому львівському небі, відпочили б краще, ніж дурниці писати…
+
0
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 12:54
#
Qwerty1999

«Это говорит, в том числе, и о низком уровне квалификации, когда не вникая в текст отзыва отвечают по заранее запрограммированному шаблону» — якщо такі речі відбуваються постійно — то безперечно. Якщо разово -недобре, але з ким не буває…
Якщо зараз представником банку є та сама людина, що і останні кілька років — то тільки подяка їй за її роботу, сам мав можливість переконатись у цьому. Якщо нова — побачимо.

З чим можу погодитись і про що не раз писав — «гаряча лінія» Альфи залишає бажати кращого, рівень кваліфікації операторів низький, а подекуди і манери спілкування «шкутильгають».
Тут що є, те є… Хоча така ситуація не лише у Альфі.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
29 липня 2021, 11:49
#
AlfaBank
«окрім коду ми запитували у клієнта»

Не держите пользователей форума Минфина за дураков!

Придумайте более правдоподобное объяснение,
чем перевод дискуссии на номер мобильного телефона клиента.

Вы так и не ответили на прямой вопрос — зачем вам инн-код,
если автор отзыва не клиент вашего банка.
+
0
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 11:57
#
AlfaBank, я не думаю, що банк ставив собі за мету якійсь шахрайські дії, але було б цікаво почути, навіщо банку ІПН людини, яка не є його клієнтом — що в такому випадку можна вияснити по цьому коду? Тим більше, що при здійсненні замовлення і оплати на сайті цей код теж ніде не вказується. Щодо номеру телефону, на який прийшло СМС — тут все зрозуміло, але яким чином Ви планували використати ІПН (який ніде не фігурує) в якості альтернативи?
+
0
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 11:23
#
Qwerty1999

«все ваши предположения так и останутся фантазиями активного защитника Альфа-
банка…» — «кому що, а курці просо…». Ну, а Qwerty хлібом не годуй — дай лише позслословити в сторону kingcity.
«…не даёт никакого ответа на простой вопрос — почему при сумме оплаты заказа в 320 грн пришла смс-ка на 99,10 грн.» — напевне мені варто старатись робити мої коментарі коротшими, видно ви не в силі «переварити» такі об`єми інформації — поки дочитаєте коментар до кінця, забуваєте про прочитане на початку.
Ви так і не змогли осягнути того факту, що отримане повідомлення не було повідомленням про підтвердження покупки у магазині? Ні? Спробую пояснити на пальцях.
Під кнопкою «Оформити замовлення» на сайті eva.ua є попередження — «Натискаючи кнопку „Оформити/оплатити“, я підтверджую згоду з умовами Договору приєднання та Публічного договору ALFA-MONEY», причому написане звичайним шрифтом (не дрібним). Там же є посилання на цей договір.Отже, наскільки я розумію, існує якась бонусна програма, по якій клієнту Eva, нараховується якась кількість бонусів електронними грошима ALFA-MONEY. Повідомлення про кількість цих бонусів приходить на телефон, який покупець вказує на сайті Eva. КІЛЬКІСТЬ НАРАХОВАНИХ БОНУСІВ НЕ ОБОВ`ЯЗКОВО ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ СУМІ ПОКУПКИ — вона може розраховуватись по своєму алгоритму (відсоток від суми покупки і т.д.).
Написав стисло і просто, як міг — сподіваюсь у вас знайдуться можливості осилити сказане.
+
0
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 11:27
#
Qwerty1999

«Так поступают исключительно в мошеннических целях…» маячня вам у голові, як і часто. Цікаво, які «мошеннические цели» можна переслідувати, знаючи лише ІПН людини?

Ну, а слова представника банку «Якщо ми не отримаємо код ЧИ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ» ви, звичайно, не зауважили…
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
29 липня 2021, 12:01
#
Kingcity
«Цікаво, які „мошеннические цели“ можна переслідувати, знаючи лише ІПН людини?»

Пришлите мне в личный сообщениях свой реальный инн-код и тогда я поделюсь с вами вариантами применения инн-кода и не только с ознакомительными целями…
Как человек разумный — можете публично в этой ветке отзывов описать хотя бы один вариант — зачем сотруднику Альфа-банка нужен инн-код не клиента Альфа-банка…

«Ну, а слова представника банку «Якщо ми не отримаємо код ЧИ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ» ви, звичайно, не зауважили…»

Наоборот, публично обратил внимание и сотрудников Альфа-банка и вас, что требование инн-кода является излишним, но сотрудник Альфа-банка не поленился потребовать четыре раза подряд от автора отзыва именно инн-код а уже потом номер телефона.
Да и вы так ни разу и не написали — зачем сотрудникам Альфа-банка нужен инн-код не клиента банка, и похоже, ни от Альфы ни от вас разумного ответа не поступит, а будут только одни отмазки…
+
0
kingcity
kingcity
29 липня 2021, 12:11
#
Qwerty1999

«зачем сотруднику Альфа-банка нужен инн-код не клиента Альфа-банка…» — свою думку з цього приводу вже написав вище.

«Пришлите мне в личный сообщениях свой реальный инн-код…» — а ви мені свій, для паритету?

А взагалі, ІПН при заповненні багатьох анкет і документів вказується. А ФОПи навіть вказують його на своїх печатках, у рахунках у реквізитах для оплати і т.д.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 липня 2021, 22:03
#
Kingcity
В данном отзыве обсуждают оплату физлица за товар в магазине «ЕВА» (ТОВ «РУШ», код ЕГРПОУ 32007740) а не «взагалі» или обо всём и ни о чём.
К сожалению, вы так много написали текста, но ничего не смогли придумать в защиту Альфа-банка — зачем Альфе инн-код автора отзыва…
+
0
kingcity
kingcity
30 липня 2021, 23:42
#
Qwerty1999

Говорячи вашими ж словами — «в данном отзыве обсуждают оплату физлица за товар в магазине «ЕВА» а не те, «зачем Альфе инн-код автора отзыва…»
І нічого придумувати чи когось захищати я і не збирався.
Зате ви ніякого хоча б більш-менш адекватного пояснення ситуації, описаної у відгуку, так і не змогли навести.
Замість того ви зайнялись своїи улюбленим словоблудством — вириванням з контексту і перекручуванням слів опонента, щоб відвести тему в сторону і не визнати власної неспроможності сказати щось по суті. Тільки на мене ці словесні «фінти» вже давно не діють…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 42.9
USD 39.55 40
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 42.9
USD 39.55 40
Всі курси банку