Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайські дії банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
zdrak7 16 квітня 2019, 15:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Спаська, 5
27.06.2018 р. була домовленість з співробітником банку про оплату 3400 грн до 2.07.2018 р., після чого мене пообіцяли вивести на рівний графік. 1.07 мною була проведена оплата обумовленої суми в повному обсязі. З боку банку нічого не сталося, з 2.07 почали дзвонити і вимагати доплату.

27.02.2019 р. я звернувся до віддділення Альфа-Банку за адресою м.Київ, вул. Спаська 5 із зверненням про надання записів розмови зі співробітниом банку. Згідно ст. 20 «ЗАКОНУ УКРАЇНИ „Про звернення громадян“ звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Відповідь отримав 15.04.2019 р. Згідно ст. 24 „ЗАКОНУ УКРАЇНИ “Про звернення громадян» Особи, винні у порушенні цього Закону, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України. У відповіді було зазначено що я надав недостатньо інформації для отримання аудіозаписів розмов зі співробітниом банку, хоча я надав усю доступну інформацію. Вважаю що банк своїми діями навмисно приховує докази обману з боку своїх співробітників стосовно мене, а також затягує час.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 квітня 2019, 15:35
zdrak7, доброго дня. Уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні ваш ІПН. Будемо розбиратися.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 квітня 2019, 9:02
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 23.04.2019).
Користувач надав документи на вимогу адміністрації сайту, що підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 5

+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
24 квітня 2019, 10:36
#
zdrak716, доброго дня. Всю інформацію щодо питання з погашення боргу вам надали раніше і продублювали сьогодні в ПП. Банк кілька разів йшов вам на зустріч і оформляв реструктуризацію. Умови її більш ніж вигідні: комісії відсутні, % ставка в 2 рази нижче, ніж була в першому договорі. Більше того, на сьогодні по вашому договору списано 100% штрафних санкцій згідно звернення від 16.04.2019. Банк всіляко намагається вам допомогти. Але якщо ви і далі будете відмовлятись від оплати, штрафи знову будуть нараховані. Для уточнення інформації щодо погашення заборгованості звертайтесь, будь-ласка, за номерами 0800210005, 0442907180. Ситуація з терміном подання відповіді на ваше звернення банком опрацьована згідно внутрішніх процедур. У листі ви не вказали достатньо даних: номер договору, телефони з яких і на які телефонували. Тому в листі-відповіді вас попросили надати більше інформації.
+
0
zdrak7
zdrak7
24 квітня 2019, 15:32
#
Та інформація яку ви надали є неправдивою і поданою та перекрученою зі слів ваших співробітників. Хочу вам нагадати що ви досі не надали мені записи розмов, ви постійно придумуєте відговорки для невидачі записів, ви порушуєте норми законів України щодо строків для відповіді на запити. Таким чином ваш банк показує свою неповагу до своїх клієнтів, а також до українських законів. Ви вважаєте якщо людина не обізнана в юриспруденції то її можна обманювати за допомогою перекручених фраз щоб потім представити все так як вигідно вам.
Тепер про проведену реструктаризацію. Коли банк дізнався що в мене з`явилися серйозні проблеми зі здоров`ям, що я переніс складну операцію, що мені необхідно проходити не один курс хіміотерапії почалися дзвінки моїй дружині з погрозами фізичної розправи, тоді вона і повела мене підписати цю реструктаризацію. З якого боку тут допомога про яку ви розказуєте? Допомога була в іншому банку, там коли дізналися про мої проблеми зі здоров`ям, там зробили все можливе для того щоб я зміг закрити кредит і я його закрив за чотири місяці. Про списання 100% штрафів вперше чую, терміни подання відповіді на звернення регулюються Законом України «Про звернення громадян», а не вашими внутрішніми процедурами, ви навіть не можете визнати цього правопорушення зі сторони банку.
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
24 квітня 2019, 16:28
#
Zdrak716, відповіді на ваші коментарі неодноразово надавалися. Кращі умови оплати, списання штрафів, що ви просили, банк надав. Інформацію щодо списання штрафів та можливості прослухати дзівнки вам було надано через ПП. Ви все це проігнорували. Якщо ви пишете, що на вас чинили тиск наші співробітники, вкажіть дати, час дзвінків, номери з яких та на які телефонували з погрозами, перевіримо.
+
0
zdrak7
zdrak7
24 квітня 2019, 15:32
#
Також я вам неодноразово повідомляв про свій стан здоров`я, про те що я не можу зараз працювати в зв`язку з реабілітаційним періодом після тяжкої хвороби, про те що в мене багатодітна родина, про те що я сплачував кредит з отриманої пенсії по інвалідності яку отримав після хвороби. Але ви продовжуєте вимагати від мене «непідйомні» суми, ви ніяким чином не йдете мені назустріч. Хочу також ще раз нагадати що я ніколи не відмовлявся від сплати, я лише вимагаю виконання банком умов домовленості. Хочу нагадати що ви не повідомили мене про те що передали мою справу якійсь юридичній компанії, співробітники якої по декілька разів на день телефонують та вимагають гроші, що є також порушенням законодавства України.
Я пропонував співробітникам банку зустрітися особисто для вирішення питання але так ніхто і не зустрівся зі мною, далі телефонних розмов справа не доходила.
Вам було достатньо мого ІПН для того щоб прослухати розмови, а у зверненні я зазначив дату, орієнтовний час розмови, ІПН і контактний телефон, але мені відмовили. Тож висновки напрошуються самі.
+
0
Sense Bank
Ответ банка
Sense Bank
24 квітня 2019, 16:57
#
Zdrak716, відповіді на ваші коментарі неодноразово надавалися. Кращі умови оплати, списання штрафів, що ви просили, банк надав. Інформацію щодо списання штрафів та можливості прослухати дзівнки вам було надано через ПП. Ви все це проігнорували.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.35 43.1
USD 39.4 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.35 43.1
USD 39.4 39.95
Всі курси банку