Мінфін - Курси валют України

Встановити
zazazazazazazaz
Зареєстрований:
26 лютого 2015

Останній раз був на сайті:
8 березня 2024 о 14:50
Підписчики (92):
044blog
044blog
36 лет, Киев
deltam
deltam
Anton1975
Anton1975
Kharkiv-city
JDTamerlan
JDTamerlan
Харьков
makondo
makondo
55 лет, Вінниця
oriolik
oriolik
Днепр
vinili
vinili
987
987
28bes
28bes
52 года, Днепр (Днепропетровск)
Dima684
Dima684
09528076zz
09528076zz
ruslan93
ruslan93
всі підписчики
zaNOza :) — деньги лучше всего хранить в фунтах. но в килограммах тоже ничего.©️
31 березня 2019, 20:36

Нездоровая тенденция после Трампа,,,

На президентських виборах в Словаччині з великим відривом перемогла антикорупційна активістка Зузана Чапутова. Вона стане першою жінкою на посаді президента країни.

Згідно з даними підрахунку майже всіх голосів виборців, Зузана Чапутова отримала 58% і перемогла віце-президента Єврокомісії Мароша Шефчовича, якого підтримувала правляча соціал-демократична партія.

45-річна Зузана Чапутова, яка НЕ має досвіду роботи на державних посадах, назвала вибори боротьбою між добром та злом.

https://www.bbc.com/ukrainian/news-47764245?ocid=socialflow_facebook&fbclid=IwAR3qqgjDK504xf1EH4FFsUZmi1zZvrAxsh4zvB2dXJmx2-DHyuPQTeFI5DM

Теперь у нас:

NEWSONE получил эксклюзивные данные экзитпола президентских выборов в Украине, который проводился экспертами австрийского Института социальных исследований и консалтинга SORA совместно с украинским Центром «Социальный мониторинг».
По состоянию на 18:00, ни один из 39 кандидатов в президенты не набрал 50% голосов избирателей. Сейчас лидером президентской гонки является Владимир Зеленским с показателем в 30,7%. На втором месте расположился действующий глава государства с показателем в 18,6%. Тройку лидеров закрывает лидер «Батькивщины» Юлия Тимошенко с 13,9% голосами избирателей. На четвертом месте – лидер «Оппозиционной платформы – За жизнь» Юрий Бойко с показателем в 10,3%, а на пятом – Анатолий Гриценко и 7,3%.

Переглядів: 918, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 99

+
+30
Anko
Anko
31 березня 2019, 20:45
#
Почему нездоровая? Просто людей достали «типа классические политики».
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 19:03
#
типа вот так? :)
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
31 березня 2019, 22:56
#
Интересный будет батл во 2-м туре.
Юля громко пролетела, ждём результаты.

За Смешко рад.
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 0:30
#
Ах-хаха, а ничего, что Медведчук его кукловодит?
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
1 квітня 2019, 9:17
#
А ничего что нет связи?
У нас одни куклы и корупционеры.
Если есть веские доказательства, а не страницы желтых пресс — в студию.
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 11:06
#
Ще є олігархи та посіпаки.
«Если есть веские доказательства, а не страницы желтых пресс — в студию.» — а тут Вам попередження від мене. Я в реально безглузді сварки не встрягаю.
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
1 квітня 2019, 11:58
#
Попередження:? Обвинил и ноль аргумента?

Будет политик с Вас.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 15:27
#
Я лично Вам ничего НЕ должна. Требуйте с тех, кто Вам что-то должен.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 16:33
#
И с меня плохой политик, это видно по нику,,,
тут пожалуй соглашусь с Beze когда он сказал какая профессия меня больше всего б раскрыла
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
31 березня 2019, 23:16
#
Народ у нас Здебіли, голосуючи за кого завгодно, тільки щоб проти Порошенка навіть не розуміють, що їх чекає попереду, а потім згадуватимуть, нехай не найкращі часи, але не в прірві в якій опиняться.Буде вам і курс 40 і пенсії по $30 з затримками і ціни в три рази вищі, а також вклади заморожені. Стадо і бидло навіть не можуть прорахувати елементарного, йдуть на бойню добровільно. Тьфу, слів не находжу. Серйозний бізнес на вихід з України у разі перемоги клоуна, на Заході будуть прискіпливо приглядатися кому давати кошти, якщо будуть. Кожен крок, кожне слово під лупою, нова мітла — нова політика, а яка вона буде, це ми вже собі уявляємо. В такий нелегкий час довірити Країну не професійній людині, потім жалкуватимуть за свій вибір, тільки сміху буде мало.
+
+60
AleksandrBank
AleksandrBank
1 квітня 2019, 9:20
#
Дебилы мы, пока терпим. Очень за много спасибо Порошенко, но кто сел за 5 лет, кто понес наказание? Бриллиантовые прокуроры, Насиров, Главы Разграбленных банков и их главные акционеры? И куча других личностей, плюс отменили закон о незакон.обогащении, сразу после этого закрыли производства против топ корупционеров.
+
+15
salvatore
salvatore
1 квітня 2019, 14:07
#
Каждый народ достоин своего правителя(Сократ)
+
+30
AleksandrBank
AleksandrBank
1 квітня 2019, 14:07
#
Все пропустили важный момент.
Перед выборами парламента, важно поменять поход — уйти от мажоритарки.
Если Зеленский станет Президентом — это задача №1! Тогда есть шансы что в Раду пройдут не «гречко засеватели», а представители партий.
+
0
Andrey M
Andrey M
1 квітня 2019, 14:23
#
+100500
я впевнений що Порошенко залишить мажоритарний принцип, якщо стане Президентом знову.
Це чи не єдиний його шанс хоч якось спробувати здобути більшість разом в співпраці з бувшими Ригами за гарантії недоторканості їх.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
3 квітня 2019, 11:17
#
А можно для тех кто в танке? или это вроде «один в поле не воин»?
Если я, например, ваааще никак НЕ согласна с товариСЧами и пошла в надежде что-то поменять хотя бы в своем маленьком округе...? понятно, что это не совсем наш случай и все же?
+
0
Elena1997
Elena1997
3 квітня 2019, 12:58
#
Андрей М,
Зеленскому, путём народного референдума, нужно вообще сократить число депутатов вдвое. Если это произойдёт — начнется такая грызня за места в ВР, что люди чётко смогут оценить качества претендентов и выбрать из них лучших. По тем, кто вылетит из ВР — можно спокойно проводить следствие и открывать уголовные дела, даже не нужно снимать неприкосновенность.
+
0
ballistic
ballistic
1 квітня 2019, 14:24
#
Яким презом буде Зе дуже важко спрогнозувати.

Можливо він виявиться сильною та ідейною постаттю, і проведе в країні необхідні та болючі реформи, розчистить авгієві конюшні, в яких лайно накопичувалось десятиліттями.
А можливо Зе швидко зіллється, бо виявиться звичайним плюгавим хлопчиком, який впіймав зірочку, а коли зіткнеться з реальністю, то ляже під сильнішого Беню, який візьме на себе тяжку ношу розрулювати все це лайно.
+
+15
Andrey M
Andrey M
1 квітня 2019, 14:34
#
На цю тему непогано сьогодні напиісав Портніков:
https://www.obozrevatel.com/president-2019/2364-prezident-nadezhd.htm
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 15:31
#
Интересно как? чтобы что-то сделать нужно большинство в ВР…
+
0
Andrey M
Andrey M
1 квітня 2019, 16:24
#
Один из вариантов — https://minfin.com.ua/blogs/andreym/120347/
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 17:00
#
Я читала,,, просто нет ничего страшнее человека рвущегося к власти РАДИ власти и заявляющий об этом открыто, я о тЮлькеЕсишо. Примеров много, самые яркие наверное за последние 100 лет Наполеон, Сталин и Гитлер
+
+30
Andrey M
Andrey M
1 квітня 2019, 18:10
#
Вы указали субьектов истории у которых было желание власти основанное на идеях, таких как завоевание мира, мирового господства, нацистской идеей.
Так что немного некорректное сравнение.

А ведь жаждущими власти еще были Ли Куан Ю, де Голь и пр, которые хотели оставить о себе след в истории своей страны и народа.
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
1 квітня 2019, 18:51
#
Согласна, тоже яркие и в тоже время они авторитарные с несильно отличающиеся методами «Сингапурский народ считает отца нации жестким, но справедливым правителем. В стране существует строгая система наказаний. Согласно отчетам пенитенциарной системы, в Сингапуре самый высокий уровень смертной казни.» и о тЮльке в апреле 2011 года: Автор сінгапурського «економічного дива» порадив Азарову «позбутися» Тимошенко Зі слів Лі Кван Ю, Тимошенко потрібно усунути, оскільки вона занадто «дестракшн».
В «Военных мемуарах» де Голль писал: «Отец мой, человек образованный и мыслящий, воспитанный в определённых традициях, был преисполнен веры в высокую миссию Франции" — грезил армией с детства,,, не сторонник перемирий: «14 июня де Голль ездил в Лондон для переговоров о судах для эвакуации французского правительства в Африку; при этом он доказывал премьер-министру Великобритании Уинстону Черчиллю, «что требуется какой-то драматический шаг с целью обеспечить Рейно поддержку, необходимую ему для того, чтобы побудить правительство продолжать войну» как по мне мало различий, основное он слабее, но не в нарцисизме „армия и сильная президентская власть была необходимой основой сильной Франции. В декабре 1945 года генерал понимает, что эта республика будет не его, и начинает поиск благовидного предлога для отставки, для того чтобы после вернуться при благоприятных условиях. Сам он сравнивает своё положение с изгнанием Наполеона. Главная цель была обеспечить вли
+
0
ballistic
ballistic
2 квітня 2019, 23:39
#
Все пізнається в порівнянні. Насправді ось де дійсно нездорова тенденція:
«Вчора в рунеті найпоширенішим запитом в Яндексі було: что такое второй тур?»
:)
+
+24
zaNOza :)
zaNOza :)
3 квітня 2019, 11:19
#
Россейской вате такое неведомо :)
+
0
Elena1997
Elena1997
3 квітня 2019, 12:53
#
Откуда Вы это знаете?
Ежедневно мониторите запросы в Яндексе? Вы кибер шпион? :)
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
3 квітня 2019, 14:40
#
Может он просто любознательный СММщик
+
0
ballistic
ballistic
3 квітня 2019, 14:48
#
«Ежедневно мониторите запросы в Яндексе? Вы кибер шпион?»
— прислали з-за поребрика — не думав, що такий варіант важко допустити тому, хто вихваляється своїм високорозвиненим асоціативно-образним мисленням :)
+
0
Elena1997
Elena1997
3 квітня 2019, 15:17
#
Ассоциативно-образное и подсказало про шпиона ;) :)
+
0
ballistic
ballistic
3 квітня 2019, 17:22
#
Виходить асоціативно-образне мислення Вам не допомогло адекватно оцінити реальність. Робіть висновки :)
+
0
Andrey M
Andrey M
3 квітня 2019, 17:49
#
Ви хочете сказати що підтримуючи Порошенко ви адекватно оцінюєте реальність?:) ) )
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
3 квітня 2019, 19:00
#
ничего не напоминает? заводы — рабочим, земля — крестьянам?
+
+15
Elena1997
Elena1997
3 квітня 2019, 19:38
#
В чем криминал? В каком пункте?
Народовластие через референдум?
Я за, я не хочу, чтобы 450 свинарчуков решали за народ
+
+9
ballistic
ballistic
3 квітня 2019, 20:03
#
Олено, з Вашими запросами Вам пряма дорога в Страну Совєтов :)
+
+15
Elena1997
Elena1997
3 квітня 2019, 20:18
#
Странно, практика-то вполне европейская.
А вот воровать и прятать по офшоркам, особенно воровать у воюющей армии, это точно и не европейская практика и не общечеловеческая, антиморальная и преступная. В приличной стране после такого скандала как со свинарчуками — полит элита сама бы подала в отставку, а не зубами держалась за посты. Поэтому, Вы врете Яя когда говорите, что поддерживаете Порошенко за то, что он ведет страну в направлении запада.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
3 квітня 2019, 21:55
#
Гей-гей-гей…
где хотя бы намек на какой-то криминал?
+
0
ballistic
ballistic
3 квітня 2019, 22:24
#
Олено, перед звинувачуванням когось у брехні погляньте в дзеркало. Це ж Ви ярий противник ОСББ(дієвої реалізації прямого народовладдя) щось тут розказуєте про свою прихильність до народовладдя на рівні країни. Хоча ймовірно це не брехня, а інфантильна наївність щодо уяви про себе.
+
0
Elena1997
Elena1997
4 квітня 2019, 0:19
#
«где хотя бы намёк»
наверное, не так поняла… упс :)
+
0
Elena1997
Elena1997
4 квітня 2019, 0:30
#
Дорогой баллистик,
Вы вправе иметь обо мне то мнение, которое у Вас сложилось. То, что Вы снова передергиваете и слегка привираете ( про осбб) меня не удивляет, я только думаю зачем это Вам…
​​
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 0:41
#
Дорогенька Олено. Пардон, хіба Ви не є ярим противником ОСББ? Чи що саме я на Вашу думку прибрехав?

Ми ж раніше багато сперечалися з цього приводу, я топив за ОСББ, а Ви критикували. Бажання і наміру оббрехати Вас у мене нема. Допускаю, що зі своєю чоловічою логікою я не вірно зрозумів Ваші жіночі коменти. Якщо Ви визнаєте в силу і користь ОСББ, то скажіть про це прямо і я зміню свою думку про Вас.
+
0
Elena1997
Elena1997
4 квітня 2019, 1:39
#
Есть категория домов, в которых создание осбб не выгодно на данном этапе и речь шла именно об этом.

+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 2:01
#
По-перше, я так і не почув від Вас прямого визнання користі ОСББ, хоча б з обмовками. Напевно я мав би здогадатися, що Ви це маєте на увазі, але щось заважає Вам це озвучити. Все ж хотілося б більше прямих озвучувань власних позицій, це б допомогло взаєморозумінню.

А по-друге, якщо Ви не вірите в користь прямого народовладдя для старих будинків де багато жителів-совків (з чим я частково згоден), то що Вам дає підстави вірити, що це пряме народовладдя допоможе цілій країні, яка фактично теж напіврозвалена і має значний прошарок совків серед населення?
+
+15
Elena1997
Elena1997
4 квітня 2019, 8:21
#
ОСББ — полезная весЧь. Кроме тех домов, где критически изношены кровля и коммуникации, плюс низкий коэффициент платежеспособных жителей к необходимому объему работ. И только где-то на пятом месте стоит вопрос «совков и рагулей», которые не хотят ничего менять, бо «наши деди так не робили».
В народовластие путём проведения, референдума не только верю, но и считаю это более правильным и цивилизовпнным способом принятия ключевых решений в стране. И ведь это нормальная практика стран запада. Вот Вам сразу доказательство того, что ЗЕ видит курс развития страны, беря лучшие практики управления страной развитых стран Европы. Великобритания — достаточно развитая страна? Почему они решают выход из ЕС путем референдума и не спешат, а у нас решение вступать в ЕС и НАТО принял не известно кто. Причём, я не против этих движений, но где доведенная информация до населения по этим движениям, все плюсы и минусы? Где референдум? Почему какие-то проворовавшиеся свинарчуки, без чести и совести, это решают в цирке под названием ВР?
+
0
Elena1997
Elena1997
4 квітня 2019, 8:28
#
И доброе утро, Дорогой баллистик :)
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 10:17
#
Доброго ранку, дорогенька Олено. Цьом :)
Дякую за пряме визнання користі ОСББ.

Особисто я хотів би бачити пряме народовладдя, бо вважаю цей інструмент апогеєм розвитку суспільства.
Але як і будь-який гарний інструмент, якщо ним невірно користуватися, то можна заподіяти собі шкоду. Дітям же ми не просто так не даємо користуватися ножем, поки вони не виростуть.

Наприклад прямі демократичні вибори привели до влади найбільше зло у світі у вигляді Гітлера. Приклад з Брексітом теж невдалий, бо він заподіяв більше шкоди, ніж користі. Повторний референдум там відмовляються поводити, тому це ніяке не народовладдя.

В ЄС місцеві референдуми активно практикуються лише в Швейцарії — маленькій країні з високим рівнем культури. Вважаю цей успішний приклад більше виключенням.

Закон по загальнонаціональні референдуми у нас є і Україна їх вже поводила. Тут можна зробити декілька вдосконалень. Але Україна поки що точно не готова до масових і місцевих референдумів, хоча я за те, що ми рухалися в цьому напрямку обережно і поступово.

До речі, кремлівський посіпака Медведчук активно топить за місцеві референдуми. Варто подумати чому і побачити тут національну загрозу.
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
4 квітня 2019, 12:25
#
Почему они решают выход из ЕС путем референдума и не спешат, — вот дальше я бы написала что не спешат выйти :) и это уже совсем другая история :)
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
4 квітня 2019, 12:27
#
Практикуються лише в Швейцарії — … з високим рівнем культури -справа в тому, що в нас її не має. про освіту ми вже з Вами говорили.
+
+15
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 17:36
#
Заноза, то Ви «ЗА» (не плутати з «ЗЕ») масові референдуми, чи «ПРОТИ»? :)
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
4 квітня 2019, 19:55
#
Я «ЗА» ВЫСОКИЙ рівень культури :)
А ви?
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 21:50
#
Тобто Ви теж проти референдумів, поки високий рівень культури не досягнуто. Я теж.
+
0
Andrey M
Andrey M
4 квітня 2019, 21:55
#
Величезним супротивником ОСББ є великий шанувальник Порошенко — qwerty1999. Якийсь когнитивний дисонанс
+
0
ballistic
ballistic
5 квітня 2019, 1:51
#
У мене дисонансу нема, бо логічний зв'язок між Порошенко і ОСББ надто слабкий.

До речі, а де сам Кверті? Чому не долучається до нашого політичного ср@ча? :)
+
+24
ballistic
ballistic
3 квітня 2019, 19:59
#
«Ви хочете сказати що підтримуючи Порошенко ви адекватно оцінюєте реальність?»
— так, я вважаю себе більш реальним, ніж наївні прихильники Зе чи ображені противсіхи.

Поясню.
1) Від Петі я знаю що чекати, можу аргументувати теорією і практикою. Див не очікую, мені достатньо поступового розвитку і дрейфу від совка в бік заходу. Для мене це свідомий вибір меншого зла.

2) Прихильники Зе переконані, що їх кандидат наведе порядок і зробить краще. Хоча переконливих аргументів, чому Зе це зможе зробити у них нема, просто сліпа віра. На кожен їхній оптимістичний аргумент є декілька песимістичних, але вони цього в упор не бачать. Тому радіють як діти малі. Зіткнення з реальністю перетворить цю радість на образу.

3) Ображені противсіхи не голосують і думають, що вони не відповідальні за результат виборів. Насправді безвідповідальна позиція виборців не знімає відповідальності.
+
+30
zaNOza :)
zaNOza :)
3 квітня 2019, 22:22
#
Прихильники Зе переконані, що їх кандидат наведе порядок і зробить краще. — это такая шутка? подумайте трезво, что он может один??? его партия могла бы помочь, но она появится только после парламентских выборов, а доживет ли он как политик?
Ображені противсіхи не голосують і думають, що вони не відповідальні за результат виборів. — аххахих :) лучше я останусь противсихом нежели буду учавствовать в балагане
+
0
ballistic
ballistic
3 квітня 2019, 22:33
#
«лучше я останусь противсихом нежели буду учавствовать в балагане»
— воно тільки виглядає, що так краще.
Але насправді є різниця між країною з презом П і країною з презом Зе. У Вас і у всіх противсіхів є можливість обрати ймовірне менше зло і таким чином вплинути на майбутнє своєї країни. Але Ваша пасивна бездіяльність може нанести Вам більше шкоди, ніж активний вибір меншого зла.
+
0
salvatore
salvatore
3 квітня 2019, 22:51
#
Позовут Черновецкого, он им поможет собрать ,, молоду,, команду…
+
0
Elena1997
Elena1997
4 квітня 2019, 0:37
#
Занозка,
новый президент не обязан сотрудничать со старой ВР, в которой уже не будет большинства. Фактически, им можно самораспуститься. Премьер — вот кто важен для президента и страны на этапе до выборов нового парламента.
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
4 квітня 2019, 14:25
#
Ваша пасивна бездіяльність може нанести Вам більше шкоди, ніж активний вибір меншого зла.
Я подумала…
лично для меня меньшее зло ЗЕ :), поэтому в вашем конкретном выборе лучше, если я не пойду!.. хихих
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
4 квітня 2019, 14:29
#
Занозка,
новый президент не обязан сотрудничать со старой ВР, в которой уже не будет большинства. Фактически, им можно самораспуститься.
«Линусичка», чтобы принять какие-то поправки, ему просто необходима ця триклята ВР :) более того, она должна еще и поддержать его инициативу
+
0
Elena1997
Elena1997
4 квітня 2019, 17:24
#
Если не будет коалиции ( ох и слово ), то всё, что напринимает эта ВР — не лигитимно и исполнению не подлежит. А коалиции не будет, т.к. крысы забегали в стремлении пройти в новую ВР и не сесть при этом
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
4 квітня 2019, 20:06
#
Від Петі я знаю що чекати — і я знаю :) і це мене капець як НЕ влаштовує :)
Від ЗЕ — очікую дискомфорт для пЄті хоча б на початку і зрєліщ хіхіхах
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 21:52
#
Тобто Ви голосуєте по приколу. Результатом такого необачного вибору може бути капець в квадраті чи кубі.
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
4 квітня 2019, 21:55
#
Ви ж вже питались :) і Я ж вам написала вже
+
+15
Andrey M
Andrey M
4 квітня 2019, 22:00
#
Ви тут погодились між собою що народовладдя це не дуже файно бо рівень виборців низький. У мене питання — а хто визначає цей рівень? А хто має право визначити чи мій рівень відповідає вашим вимогам, чи навпаки, ваш рівень моїм? До речі, таке вже було в 30 роках в Німеччині, коли одні визначали рівень інших для прийняття рішень…
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 22:06
#
Андрію, а Ви що, за масові референдуми прямо зараз?
Що скажете, якщо наприклад в Одесі зараз ініціативна група запропонує референдум про автономію чи російську мову державною? А за цією групою буде стояти потужний кремлівський капітал з сучасними піар можливостями? Погодитесь на таке?
+
0
Andrey M
Andrey M
4 квітня 2019, 22:10
#
Я за державний референдум, коли лише мінімум 10% мають право винести питання на розгляд суспільства. Категорично проти регіональних, бо це розкол держави. Також за те, що через 3-5 років можна виносити повторно. В Зеленському мене непокоїть відсутність нац ідеї.
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 23:01
#
А чому Ви проти регіональних референдумів? Може тому, що рівень культури українців поки що недостатній? :)

А ми тут саме їх обговорюємо, бо ці референдуми прописані в програмі Зе. І в програмі Медведчука. Отаке совпадєніє.
+
0
Andrey M
Andrey M
4 квітня 2019, 23:05
#
Не тому що рівень культури, а тому що сторонній вплив тут має величезну вагу я не знаю держав, де регіональний референдум мав вплив на державноусирій та стратегію розвитку всієї держави., навіть в США федеральні штатин5 мають такого впливу.
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 23:09
#
А чому сторонній вплив для нашого народу має вагу? Хіба не по причині низької культури?
Чому швейцарці не бояться зовнішнього впливу на їх місцеві референдуми? Хіба не тому, що рівень свідомості швейцарців дуже високий?
+
+15
Andrey M
Andrey M
4 квітня 2019, 23:43
#
В цьому зауваженні є сенс. Проте, нині, у нас величезна залежність зовнішнього впливу по територіям від прилеглих сусідів. І це не тільки від Росії…
+
0
ballistic
ballistic
5 квітня 2019, 1:48
#
Я пр те, що залежності від сусідів не було б, якби наш народ був висококультурним і свідомим.
+
0
Elena1997
Elena1997
5 квітня 2019, 6:53
#
Не поливать оппонентов д***м — разве это не был бы прекрасный пример действующего президента в контексте высокой культуры? :)
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
5 квітня 2019, 8:17
#
Ви тут погодились між собою що народовладдя це не дуже файно бо рівень виборців низький. — но-но-но. Я погодилась тільки з низьким рівнем культури, це не те саме, що політична необізнаність чи економічна неграмотність. Просто що посіли, те й повне,,, не має з кого вибирати, а чому так сталося?
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
5 квітня 2019, 11:17
#
Що посіли, те й повне (це Т9) — що поcіяли, те і пожинають
+
+15
Andrey M
Andrey M
4 квітня 2019, 22:05
#
Для сміху. Сьогодні мав 4 зустрічі з власниками будівельних компаній що в Ірпіні будуть ЖК. Двоє категорично за П, двоє за Зе. Я пояснював що нам по роботі заборонені політичні теми, але обійти це питання не змогли. А тепер головне, ті що за ПП — вся аргументація це поливання брендом Зе. Ті що за Зе — просто хочуть змін. Чия позиція Вам більше подобається?
+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 22:08
#
Андрію, Ви ж самі тут купу бруду вилили на П. Але для Вас це не бруд. Тому логічно, що Ви не помітили бруду з боку прихильників З. :)
+
+15
Andrey M
Andrey M
4 квітня 2019, 22:53
#
Ой ні, про Порошенка я наводив факти з журналістських розслідувань, невиконання їм його обіцянок, тощо. Тому це й не є рівним з звинувачуванням в недоведеної залежності його супротивника.

+
0
ballistic
ballistic
4 квітня 2019, 23:02
#
Перечитаєте себе нинішнього через декілька років, щоб об'єктивно оцінити :)
+
+15
Anko
Anko
5 квітня 2019, 10:08
#
«Перечитаєте себе нинішнього через декілька років, щоб об'єктивно оцінити :)» — пример примитивной манипуляции, это не ответы на конкретные реплики Andrey M, почему кто-то за П, а кто-то за Зе, а увод обсуждения в сторону, как в анекдоте «Не давайте идиоту заиянуть себяв споре на свою территорию, он вас там задавит… уже не помню чем — своей идиотской логикой».
+
+15
ballistic
ballistic
5 квітня 2019, 11:29
#
Анко, Ви вирвали мою одну фразу і самі робите маніпулятивний висновок.
Я за останні дні тут дуже багато написав на політичні теми, тому звинувачувати мене, що я ухиляюсь від дискусії некоректно.

В даному випадку я звернув увагу, що всі ми в тій чи іншій мірі маємо певний суб'єктивізм, але щоб побачити це потрібен час. Це стосується і мене. Але Андрія більше, бо в нього більш емоційна натура на мій погляд. Я це усвідомив, коли почав вести щоденник, а потім перечитав через декілька років.

«это не ответы на конкретные реплики Andrey M, почему кто-то за П, а кто-то за Зе»
— а яку конкретну відповідь Ви тут хотіли почути?
Спробуйте самі відповісти конкретно, а я Вам конкретно продовжу без ухилення в бік.
+
+15
Elena1997
Elena1997
5 квітня 2019, 20:15
#
Да, фраз у Вас много, а смысл их сводится к одному — не получается обелить По, очерняете Зе.
Когда Кошевой украдет 1,2 млрд долл из бюджета (да, да, сколько украл Бахматюк в связке с Порошенко и его людьми в НБУ), тогда приходите обсуждать и осуждать Зе.
Пока же рекомендую спокойно смотреть на утопающего коррупционера, который скоро станет убегающим ;)
Песню знаете, с припевом: «остановите, Пете надо к Вите»? :)
+
0
ballistic
ballistic
6 квітня 2019, 0:50
#
«очерняете Зе»
— процитуйте яка з моїх «багатьох фраз» з попередніх коментів у цій гілці на Вашу думку очорняє Зе.
+
+15
Elena1997
Elena1997
6 квітня 2019, 13:05
#
Вы не входите в список писателей-классиков, произведения которых я перечитываю по несколько раз, сам, дорогой баллистик, сам :)
+
0
Elena1997
Elena1997
6 квітня 2019, 22:25
#
Отройте свою страничку, графа «комментарии», там Вы найдете то, что ищите ;)
+
+15
Andrey M
Andrey M
5 квітня 2019, 21:44
#
Я сам в шоці від свого рішення — буду голосувати за корупціонера Порошенко. Бо для мене Україна дорожче ніж особисті емоції
+
+15
Elena1997
Elena1997
5 квітня 2019, 22:12
#
По этой же причине я проголосую против Порошенко, т.к. моим детям жить в Украине, а не как детям Порошенко и его соратников — за границами Украины.
+
0
Andrey M
Andrey M
5 квітня 2019, 22:17
#
Я теж проти Порошенко, але за Україну. Тому своє особисте сьогодні поставлю на другу чергу порівняно з майбутнім України
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
6 квітня 2019, 10:17
#
Я ні,,, якщо для По найдорожче — гроші, бажаю йому залишитися ВИКЛЮЧНО з НАЙдорожчим.
За ЗЕ не голосу — для балистик ;) #есишо
+
0
Andrey M
Andrey M
6 квітня 2019, 10:35
#
Я переступив через себе і буду голосувати за Порошенко, щоб не отримати черговий етап русифікації. Мова про культуру а не про те, що Зеленський підкориться Москві
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
6 квітня 2019, 15:04
#
Щоб не отримати черговий етап русифікації — из чего такой вывод?
+
0
Andrey M
Andrey M
6 квітня 2019, 15:48
#
Такий висновок я роблю судячи з контенту що випускає студія Квартал та уникнення обговорення цієї теми даним кандидатом.
+
0
Elena1997
Elena1997
6 квітня 2019, 22:35
#
Андрей, с Ваших слов Вы не смотрите квартал лет пять как…
Сложно что-то понять, когда Вы даёте противоположную по значению информацию…

+
0
Andrey M
Andrey M
6 квітня 2019, 23:07
#
В анонсах проскакує їх творчість, плюс я пам'ятаю дещо з попередніх періодів. Сильно помінявся напрямок?
+
0
Elena1997
Elena1997
6 квітня 2019, 23:17
#
С тех пор как 95 квартал в кожанных штанах покорял московский КВН? Да, сильно, особенно после 2014-го. Хотя иногда и с перебором, иногда пошловатого юмора слишком, иногда плосковатого. У меня есть блог с их классическим номером, как я считаю ( блог-2017 год!!! )
https://minfin.com.ua/blogs/elena1997/110907/
По изменениям — отвечу так — у нас из машин звучат песни квартала, те, от которых люди на концертах плачут. Это песни о любви к Украине, о патриотизме. Если хотите брошу в личку ссылки, да Вы и сам быстро найдете в ютубе, если захотите. У меня давно они записаны в машину, я часто и много езжу на авто. Удивилась, когда стала слышать их из других машин.
+
0
Elena1997
Elena1997
6 квітня 2019, 23:44
#
Андрей М,
для Вас, возможно после просмотра, Вы взгляните под другим углом на обсуждаемый вопрос
https://m.youtube.com/watch?v=jPd1O_MBd5Y
+
0
ballistic
ballistic
7 квітня 2019, 0:41
#
«песни квартала, те, от которых люди на концертах плачут. Это песни о любви к Украине, о патриотизме»
— кидайте сюди посилання, мені теж цікаво.
«Мовчати» — це одна з них?
+
0
Elena1997
Elena1997
7 квітня 2019, 1:05
#
Мовчати — это пример того, что квартал выступает и на украинском языке.
Вот лишь небольшая подборка
https://m.youtube.com/watch?v=_WxrBYk2FoY
+
0
Elena1997
Elena1997
7 квітня 2019, 1:12
#
https://m.youtube.com/watch?v=0XggHwkYJJc
+
0
ballistic
ballistic
7 квітня 2019, 1:22
#
Щиро, але як на мене наївно. Патріотизм можна сказати присутній.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися