Мінфін - Курси валют України

Встановити
PerezdeCuellar
Perez de Cuellar
Зареєстрований:
21 березня 2018

Останній раз був на сайті:
25 лютого 2024 о 17:55
Підписчики (437):
DrSAD
DrSAD
KOPPEL
KOPPEL
viktor197
Viktor Petrenko
54 года, Хмельницкий
fso
fso
Pavel30
Pasha Chernihiv
39 лет, Чернігів
Banderivets
Banderivets
54 года
krukkanoe2008
петро Крук
38 лет, Рівне
22124571
22124571
Samsa
Samsa
54 года
Markus88
Виктор Маркин
35 лет
Kambo
Kambo
TimTaj
Тимур Заробов
54 года, Киев
всі підписчики
До Перемоги!
5 жовтня 2020, 8:21

USD/UAH Валютний ринок /Infochat/. 5 жовтня.

Моє вітання товариство. Про поточну ситуацію на валютному ринку, а саме оперативна інформація змін МБ, а також готівкового ЧР, писатиметься в денних блогах у вигляді паралельно загальній стрічці. Культура ведення дискусії і взаємна повага вітається. Прошу панове, висловлюємо свої думки, прогнозування валютних рухів, очікування, також повідомлення з обґрунтуванням здійснених дій в обміні валют.

Переглядів: 276, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 46

+
+41
vetalmihey
vetalmihey
5 жовтня 2020, 9:01
#
Всем доброе утро, господа.
Вчера у меня созрела одна мысль, глядя на статистику заболевших ковидом. То что у нас в стране статистика берется с потолка (половина случаев не регистрируется и пр), я думаю вопросов нет ни у кого. Глядя на динамику заболевших, которую нам показывают, то на выборы должны выйти на 6000 ежесуточно. Т.е. выборы по моему мнению перенесут, и знали об этом еще в августе-сентябре, потому что стартонул курс вверх.
Еще одна аксиома — зная что будут выборы, зеленые не пошли бы на обвал курса. Получаем сейчас обвал курса — наполнение бюджета, перенос выборов на весну. А к весне сделают красивый курс чтобы электорат не кипишевал.
+
+116
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 9:09
#
Вітаю. Вибори у жовтні відбудуться. Якщо переносити на весну, коли після важкої зими і падіння економіки, то ЗЕ зовсім нічого не світить, рейтинги будуть нуль. Тому вважаю, що курс зараз  розвернуть на корекцію до виборів. Чекаємо.
+
+59
vetalmihey
vetalmihey
5 жовтня 2020, 9:33
#
Сам жду коррекцию, но как-то надежды начали угасать... если у будет то минимальная, может 28.0
+
+45
bmp
bmp
5 жовтня 2020, 10:19
#
Думаю небуде ніякої корекції,їм на наші проблеми(хто застряг в гривні) просто начхати.У них там своє кіно,про яке ми нічого незнаємо.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 10:22
#
Як кажуть поживемо, побачимо.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 17:24
#
Кіно має сценарій, а головне який кінець. Правильно? Припустимо до виборів не буде корекції, та залишиться в історії, як самий довший «загін», аж 2.5 місяці, наблизимось до 29 і що далі? ЗЕлені пролетять, з тріском, вводиться НС по всій Країні, карантин, курс ще може злетіти до 30. Потім, середина листопада все завмирає, зачинено, бізнесу валюта не потрібна, населенню жерти нічого і понесли зливати, те що накупили в заощадження. На МБ імпортери зникли, нерезиденти відклали вихід на пізніше, бо курс поки високий — цвинтар. Шанс є підловити момент корекції, чи не так? Здійснити відкуп, коли всі здають валюту. Головне правильно визначити пріоритети, які впливатимуть на валютний ринок в майбутньому. Але я не змінюю думку, що коригуватимемо ще у жовтні і до виборів.
+
+73
Rebel
Rebel
5 жовтня 2020, 10:00
#
Я думаю, ви переоцінюєте можливості змовників в принципі. А Зе-змовників - тим більше. Зе (і все що з ним пов'язане: партія, кадри, електорат) - це в першу чергу хаос.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 9:11
#
Форекс світить 28.33-28.34.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 9:48
#
На зараз ф. 28.38-28.40
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 10:23
#
По графіку видно, що йде залив на рівні 28.41. Останній рівень інтервенціі Регулятора був на 28.35.
Форекс на зараз 28.39-29.41
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 10:33
#
Зазвичай, в період вивоводу дивідендів з 1-8 кожного місяця. Я помічав, що попит на валюту до 11:00, а далі сесія проходить спокійно. Тобто зранку відкупились і попит зникав.
+
0
bmp
bmp
5 жовтня 2020, 12:34
#
Нерези зранку просто ще сплять, біля 16 годин проснутся
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 10:46
#
Хо, хо. 28.34-28.37 ф. Вже два таких провала було від початку заливу МБ.
+
+15
▪ БОМЖ ▪ 
▪ БОМЖ ▪ 
5 жовтня 2020, 11:21
#
Цитата из поста выше
« приблизно $0.6млрд., які потім потрібно відкупити назад »
Т.е. есть законодательно закрепленные обязанности на  откуп потраченных ЗВР ? А если в следствии каких либо форс мажорных обстоятельтв/ситуаций/событий ЗВР уменьшатся не на $0.6млрд, а на 50% тогда как ? Где сказано что они должны быть не ниже какого то определенного уровня ?
Это я к тому что надеятся на откуп особо не стоит, в ближайшее/какое то время его может и не быть.
Что касательно выборов, то состоятся или нет 50/50, а  поднятие рейтингов низким курсом $ это маловероятно, населению нужны низкие  ценники и высокие зарплаты/пенсии, а от того что курс станет меньшим одни не уменьшатся, а другие не увеличатся, а вот более высокий курс $ поступления в бюджет хот ь как то увеличит.
Я за то чтобы качели были регулярно каждый месяц в пределах 28.5 - 29.5, и волки сыты и овцы целы : - )
На 11:20 ЧРХарьков 28.45/28.49
+
+3
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 11:37
#
Форс-мажор, це інша історія з ЗВР. Зараз, наче все більш-менш збалансовано. І дерева до неба не ростуть. Вибори, чи не вибори, бо є край і звісно повинна бути корекція.
+
+15
Audentes
Audentes
5 жовтня 2020, 12:07
#
От уровня ЗВР зависит суверенный кредитный рейтинг, который влияет, например, на ставку заимствований на рынке еврооблигаций:
https://finance.liga.net/ekonomika/article/pochemu-snijayutsya-kreditnye-reytingi-ukrainy
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 11:41
#
Як і зазначав, під дивіденди до 11:00 попит вгамували на 28.41 і зараз ринок трохи охолонув, працюють нижче рівня відсікання.
Форекс 28.37-28.39.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 12:35
#
Форекс 28.39-28.41. Минула година спокою, гравці розкупили пропозицію і на зараз знову утворився дефіцит валюти…
+
+5
Serg2346
Serg2346
5 жовтня 2020, 13:02
#
Смотрю на общую картину.  Не радует ждал корекции пары до 1.15 или хотя бы остановки на 1.16. Ее нет . Пессимистично смотрю в пользу гривни. Но это не отменяет отхода на укрепление. Начало может сместится . К примеру до 29. И назад  до 28-28.50
+
0
Serg2346
Serg2346
5 жовтня 2020, 13:07
#
Кстати Перес думаю что вы и сами догадались или просто не все карты в рукаве показали.  Но стратегию нужно поменять .
+
+18
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 13:16
#
Рано ще, рано так стверджувати, принаймні до виборів, бо далі так, «трава не рости», Ви праві. Міркую, що настане момент «перекупленості» валюти, та й зернотрейдерів потрібно чекати з валютною виручкою. Шева наче маніяк, хоче переграти ринок, по 2-3коп. зсуває котирування, а також по вказівці, коли ринок затихає на кінець сесії МБ, випускає «придворних», щоб зсунути котирування на одній незначній угоді з купівлі, а на ранок починаємо звідти, де була зупинка. Поки спокійний, гривня лежить останній продаж був по 28.50 пів пачки. Вище 28 не купував і не збираюсь цього робити, хіба що, тільки у випадку форс-мажор.
+
0
Serg2346
Serg2346
5 жовтня 2020, 13:21
#
Отвечу в л.с
+
+18
Serg2346
Serg2346
5 жовтня 2020, 13:30
#
2-3 к на таком протяжении точно не помню.  Думаю это всех озадачила такая стратегия.
+
0
Все буде Україна
Все буде Україна
5 жовтня 2020, 13:35
#
+
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 13:53
#
Регулятор вдруге наливає, поки на рівні 28.41
+
+33
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 14:12
#
За інформацією «Мінфіна» Регулятор витратив на інтервенціі вже $320млн.млн від початку «загону», без урахування сьогоднішньої продажі валюти, а також «придворного» помічника УкрГазбанку. Чудово, просто чудово, разом мабуть близько $0.5 млрд. злили ЗВР. Може Вова подзвонить Кирилу і скаже: «Керя, що ти чудиш з курсом?.. Вибори болван на носі, а ти 29 хочеш показати? В ж.о.п.у твої показники інфляції і Бюджету, Я прийшов на 27.50, от і покажи мені 27.50. Ти мене почув Керя?».
+
+23
meag
meag
5 жовтня 2020, 14:30
#
Оце точно. Думаю, у менеджерів такого рівня все планується чітко, по поличкам. До пів ярда - мабуть, у межах допустимого без форс-мажору) ... і сміх і гріх. Пора вже закінчувати загін.
+
+18
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 14:44
#
Вітаю пане meag, десь Ви зникли останнього часу. Я навіть викладав Ваш коментар, згадував дискусію, що два тижні тому була. Початок жовтня маємо…
+
+18
meag
meag
5 жовтня 2020, 15:41
#
Дякую, пане Перес. Був зайнятий справами, не вистачало часу. Читав вас - приємно, що пам'ятаєте. Але я не хочу писати, опираючись лише на інтуїцію, чи езотеричні відчуття) Аргументами не володію, тому поки що більше читаю. Поки що залишаюсь при своєму. Очікую зміну тренду - більше з політичних поглядів на ситуацію. Але, думаю, й аграрії повинні допомогти.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 14:22
#
Форекс 28.40-28.41 підперли стелю, поки.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 15:58
#
Перейшли на 28.40-28.42 ф.
+
+34
▪ БОМЖ ▪ 
▪ БОМЖ ▪ 
5 жовтня 2020, 16:18
#
Читая комменты безошибочно можно определить кто дешево слился и не знает куда приткнуть бумагу, а кто научен прошлыми залетами и не рискует избавляться от вечно зелёных(банкнот), кто поспешил затариться бумагой не переживайте так сильно, на своём опыте знаю что это не смертельно, в своё время был в вашей шкуре, скинул две пачки по 24 с ожиданием отката на 21, а затем по 28.2 покупал(была паника), без падений взлётов не бывает )))
Только что по телику сообщили новости о скором подорожании хлеба и где же ваши аграрии которые по вашему мнению должны спасти ситуацию, пора понять что мир меняется и так как было раньше уже не будет, новые реалии господа-товарищи.
Всем удачи и терпения, не забываем что прежде всего здоровье, остальное приложится.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 19:39
#
Дякую за відвертість. Не нагадаєте, коли Ви чекали 21, продали по 24,  а відкупились по 28? Що заставило Вас чекати аж 4грн вгору, а потім тільки зробити дію. Депо?
+
0
▪ БОМЖ ▪ 
▪ БОМЖ ▪ 
5 жовтня 2020, 22:55
#
Я не занимаюсь такими сделками профессионально, это было разово, решил поиграться ввиду безработицы, поэтому не помню дат, но сливал помнится осенью, наверное 15-го, еще помню как перед этим хотел сдать 100$ по 21 на прожить, ни один банк не взял,, везде был ответ нет гривны, а когда откупался по 28.2 уж точно не помню, на пике какой то паники, их за последние шесть лет было достаточно, но то что рассказал сущая правда, чего скрывать, лоханулся, но трагедии из этого не делал и не делаю.
+
+30
meag
meag
5 жовтня 2020, 20:31
#
Дякую, що співчуваєте. Але, думаю, трішки помиляєтесь. Наприклад, я, дійсно - злився, в цілому по 27.90. Не міг довго чекати - була потреба, час підтискав - максимум, міг почекати три дні і злитись по 28.10. Отримаю збитки на курсі, якщо гривня знеціниться до 29.10. На сьогоднішній день відкуплятись немає за що - ще не заробив. Але усі доходи у гривні - тому курс мене турбує. Тому, був би папір, а куди приткнути - придумаю) По 28+ точно не відкуповувався б зараз.

Щодо аграріїв - вони на місці) Світ дійсно міняється, але сьогоднішні відмінності з попередніми роками лише у погодних особливостях. Не помічав, щоб COVID-19 налякав їх. Ну відбувся зсув у часовому проміжку, ну нехай аж місяць... Але сільгоспродукція є, і вона користується попитом. Так що грошики будуть) І для НБУ було б не логічно не скористатись такою можливістю для відкупу і надалі розтринькувати резерви на вирівнювання девольваційної кривої...

Але це я собі так думаю, а як буде насправді - побачимо)
+
0
▪ БОМЖ ▪ 
▪ БОМЖ ▪ 
5 жовтня 2020, 23:05
#
«як буде насправді - побачимо)»
так и я о том же, никаких прогнозов, видите ж что творится, сегодня в телике снова сообщают что корона косит Харьков из за массового концерта и додають, а что будет после того как все массово пойдут на выборы, какие тут могут быть прогнозы )
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 19:27
#
Панове, ну от Ви сюди заходите по посиланню із загальної стрічки. Підпишіться на профіль. Глянули прапорець червоний в правому куті зверху, а посередині червоніє нове повідомлення, натискаєте і відразу опиняєтесь в Чаті, легко і зручно знаходити новий коментар. Кожного дня Чат відновлюється, для швидкого отримання оперативноі інформації МБ і готівкового ЧР.
+
+15
meag
meag
5 жовтня 2020, 21:33
#
Схоже, я помилився зі своїм прогнозом. Розраховував на зміну напрямку тренда. Сьогоднішню дату вважав плановою. Продовжую спостерігати за поведінкою ринку. Але чим далі, тим більше не бачу логіки НБУ (чи тих, хто вказує їм). Згладжувати коливання ринку у допустимому проміжку - можу зрозуміти, а от регулювання напрямку ринку такою ціною... Вже починається якийсь когнітивний дисонанс) Агов, пишіть, що думаєте ВИ?
+
+60
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 22:04
#
Більшою помилкою буде, це зараз відкупитись, тобто входити у доляр з курсовими втратами. Тренд зміниться, рано чи пізно. Пам‘ятаю 15 рік, і добре, що сьогодні обставини не такі поки, як в 15р. Почав я зливати по 21, потім 22, далі 25.70, а курс зростає і зростає, вже 27.50 віддаю. Одного ранку 31 злив, думаю край, а на вечір по 33 дзвонять дай, а вже о 21:00 по 36 мені пропонують купити. Навіщо він мені потрібен по 36 і правильно вчинив. На ранок о 10:00 по 38 злив, валютник працював 38/40-42. Міркував тоді, оце я встряг, так встряг. Але об 11:00 почалася корекція і пішли на 21.30. Відібрав майже все по 24.50 і отримав добрячий плюс. Так от, як би там не було, корекції потрібно чекати, щоб не втратити те, що маєш.
+
+18
meag
meag
5 жовтня 2020, 22:38
#
100% згоден. Це я написав не через те, що ніби-то здався. Просто не хочу виглядати «балаболом» і несу відповідальність за свої слова. Взагалі, десь читав, що терпеливість - одна з найголовніших рис мільйонерів) Тому спостерігаємо і чекаємо.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 22:49
#
З логіки, краще не купити ту пачку-дві зараз по 28.50 в надії, що віртуально курс підніметься до 29 і заробити 25коп. 2500-5000грн, бо спред розширять обмінки і Банки на такому рівні. А от якщо піде вниз зненацька і різко, то куди ж прилаштувати пачку-дві по 28.50, без втрат вже не вийде, можна піймати подвійного «лося».
+
0
▪ БОМЖ ▪ 
▪ БОМЖ ▪ 
5 жовтня 2020, 23:14
#
Куди ж прилаштувати пачку-дві по 28.50"
не о чем даже спорить, надо было брать до 28.2, а сейчас поезд уже ушел, остается только ждать следующего )))
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
6 жовтня 2020, 0:07
#
Якщо пам‘таєте, то на рівні 28.20-28.25 топтатися довго, навіть трохи відкочувався курс. Ризиковано  було входити на цих рівнях.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
6 жовтня 2020, 0:10
#
+12
meag
22 сентября 2020, 14:38

Рано ще. З точки зору передвиборних коливань — логічніше було б починати знижуватись на початку жовтня. Тиждень — інерційність типового виборця, наступні два тижні — усвідомлення зниження, позитивний настрій та лояльність до влади. Я так міркую.
ответить
+20
PerezdeCuellar
22 сентября 2020, 15:24

Можливо. Але скільки валюти витратить Регулятор до початку жовтня на інтервенціі? А чи вистачить потім періоду до виборів відкупити назад її в ЗВР? Учора тільки писав, що є запланований об‘єм валюти в Регулятора на продаж, наприклад $200-250млн., вже злито $170млн., якщо зараз не розвернути ринок, то до початку жовтня зіллє ще $100. А чи відкупить назад $300млн, під питанням???Є два варіанти, щоб не витрачати валюту, або заливає завтра ще $50млн і входимо боковик, або штовхає на корекцію. Ріст далі- паніка, пожежу гаситиме більшими витратами валюти.
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
5 жовтня 2020, 22:58
#
Доречі завтра на аукціоні будуть запропоновані валютні папери ОВДП. Останнього разу пам‘ятаю і писав, що попит на валюту збільшується, коли пропонуються МінФіном валютні облігації позики. Навіть самі нерезиденти можуть змінювати портфелі з гривневого на валютний, також Банки. Тобто весь попит на валюту, що ми спостерігаємо останні сесії МБ може бути запропонований завтра МінФіну. Так гравці мінімізують ризики подальшої очікуваної девальваці в надії отримати прибуток.
+
0
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
6 жовтня 2020, 9:02
#
Продовження обговорення
https://minfin.com.ua/blogs/perezdecuellar/156232/
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися