Мінфін - Курси валют України

Встановити
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
Зареєстрований:
6 травня 2019

Останній раз був на сайті:
19 квітня 2024 о 19:29
Підписчики (38):
55629297
Alexander Kostenko
tcr
Робин Гуд
34 года, Одесса
braintest
braintest
54 года
madalex
madalex
kt3rnc
kt3rnc
bii
bii
Alexvalco
Алексей Валко
42 года, Киев
tobefreeforever
tobefreeforever
Igoc1975
Патріот України
48 лет, Львів
044blog
044blog
36 лет, Киев
duke34
duke34
Киев
NFH
NFH
35 лет, Харків
всі підписчики
1 листопада 2020, 20:07

Пример манипуляций, или кому это выгодно

На «Минфине» появилась статья Депутаты предлагают формировать налог на недвижимость по ее оценочной стоимости

https://minfin.com.ua/2020/10/31/54886738/

Мое отношение очень простое -хотели в Европу, говорите о налогах, согласились с «европейскими» тарифами значит надо платить и не «скыглить».И тут опять, кому что но оказывается во всем виноваты «хитр… жопые» евробляхеры, и виноваты в вопросе аналогичного решения — Проект закона 1401Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=69946, о чем писал уважаемый «Минфин» Владельцев авто среднего класса заставят платить налог на роскошь https://minfin.com.ua/2020/09/25/52896557/ Ну и вот цитата очередного руководителя проекта и очевидно, «продвинутого» юриста

Ну говорить о недопустимости «избирательности» в принятии Законов и внесения изменений в законодательные акты с «юристом» наверно не стоит.

Ну вот о сути закона 1401 поговорить стоит! Во первых, для «аналитика и эксперта» — Этот закон просто вносит изменения в уже принятые законодательные акты. Очень сомневаюсь что «зксперт» его читал. Но специально для установления истины я опубликую Объяснительную записку к этому закону ( которую можно прочитать на сайте ВР)

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень»1. Резюме

Метою законопроекту є покращення умов ведення бізнесу в Україні з одночасним підвищенням показників України в міжнародних рейтингах, а також підвищення ефективності використання ресурсів економіки, зокрема:

- стимулювання економічної активності суб’єктів господарювання в умовах триваючих карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19);

— забезпечення збалансованості бюджетних надходжень;

— вжиття заходів, спрямованих на зниження рівня податкового боргу платників податків;

— усунення недоліків чинного законодавства.

2. Проблема, яка потребує розв’язання

Необхідність розроблення проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень» пов’язана з потребою у врегулюванні ряду питань, а саме:

1. У зв’язку з тим, що дію мораторію на проведення документальних та фактичних перевірок встановлено на доволі великий проміжок часу, за період його дії (на сьогодні з 18 березня 2020 року по дату набрання чинності цим Законом) значна частка суб’єктів господарювання, які мають ризики несплати податків, залишаються неперевіреними. Окрім того, до податкових органів надходять скарги громадян з питань порушень порядку проведення розрахунків, ліцензування та неоформлення трудових відносин у різних сферах діяльності, проте контролюючі органи позбавлені можливості провести перевірку таких суб’єктів господарювання.

Тому, з метою недопущення втрат доходів бюджету та з метою забезпечення належного виконання податковими органами контролюючої функції, пропонується завершити дію мораторію на проведення документальних та фактичних перевірок.

2. Відсутність у контролюючих органів актуальної інформації про стан рахунків боржника, відкритих у банках, рух коштів на таких рахунках, залишки коштів на таких рахунках, наявність банківського сейфа тощо унеможливлює: виконання від імені та на користь держави рішень судів про стягнення коштів з рахунків платника в банках у рахунок погашення податкового боргу, реалізацію передбачених Податковим кодексом України повноважень, спрямованих на здійснення заходів з погашення податкового боргу. Тому, з метою запобігання зволіканню банками у виконанні законної вимоги щодо стягнення з рахунків боржників сум податкового боргу, пропонується зобов’язати банки розкривати банківську таємницю на вимогу контролюючого органу.

Довідково: за 2019 рік податковими органами сформовано та направлено 35 369 інкасових доручень на загальну суму податкового органу 5 734,3 млн. грн., з яких стягнуто 39,2 млн грн (0,7%).

За 2020 рік податковими органами сформовано та направлено 11 115 інкасових доручень на загальну суму податкового органу 7 892,4 млн грн., з яких стягнуто 134,5 млн грн (1,7%).

3. На даний час чинними положеннями Податкового кодексу України передбачається лише списання безнадійного податкового боргу відповідно до статті 101 Податкового кодексу України за наявності визначених підстав.

Станом на 01.05.2020 сума податкового боргу до зведеного бюджету становить 128,1 млрд грн (з них штрафні санкції – 24,7 млрд грн, пеня – 18 млрд грн).

Така ситуація потребує вжиття заходів, спрямованих на стимулювання платників податків – боржників до самостійного погашення сум несплачених до бюджету податків, що набули статусу податкового боргу. З цією метою пропонується у разі повного погашення такими боржниками сум податкового боргу провести списання пов’язаних з таким боргом сум штрафів та пені).

4. Податковим кодексом України чітко не визначені питання оподаткування ПДВ у випадках знищення сільськогосподарських рослин, насаджень, тварин у зв’язку із форс-мажорними обставинами. Це викликає численні непорозуміння між платниками податків та податковими органами, розгляд скарг в порядку адміністративного оскарження та судових розглядів справ щодо цих питань.

Вирішення цієї проблеми потребує термінологічного уточнення норм, пов’язаних із оподаткуванням ПДВ, у випадках знищення сільськогосподарських рослин, насаджень, тварин у зв’язку із форс-мажорними обставинами, а також встановлення особливостей визначення бази оподаткування ПДВ в разі постачання товарів/послуг щодо вказаних випадків, а саме не нарахування ПДВ с/г виробниками на знищений у зв’язку із форс-мажорними обставинами врожай як такий, що не використовується у господарський діяльності.

5. Під час здійснення перевірок суб’єктів господарювання, виникають питання щодо правильності визначення дативиникнення податкових зобов'язань для операцій з постачання послуг для платників податку, які застосовують електронні документи у бухгалтерському обліку (на сьогодні можуть бути три підстави для виникнення податкових зобов’язань: дата складання документа, дата підписання документа, дата отримання документа).

З метою врегулювання цієї проблеми необхідно чітко визначити дату виникнення податкових зобов'язань з ПДВ для операцій з постачання послуг для платників податку, які застосовують електронні документи у бухгалтерському обліку.

6. На даний час Мінфіном разом з ДПС, із залученням представників бізнесу, ведеться робота з обговорення проблем, що виникають при зупиненні реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Метою такого обговорення є пошук шляхів удосконалення алгоритму роботи системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків та внесення змін до Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Першим кроком цієї роботи стала необхідність внесення змін до Податкового кодексу України в частині узгодження між собою норми Податкового кодексу України (приведення до чинного законодавства, зокрема статті 201 Податкового кодексу України). Також Податковий кодекс України доповнено нормами, згідно з якими платник податку має право подати скаргу на рішення ДПС про неврахування таблиці даних платника ПДВ та про відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку, яке надається платнику у випадку відповідності його критеріям ризиковості, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

7. В Україні на сьогодні діє найнижча ставка оподаткування екологічного податку за викиди двоокису вуглецю. З метою наближення ставки екологічного податку за викиди двоокису вуглецю до мінімальної ставки в країнах ЄС (у Польщі – 1 євро/тонну) та стимулювання підприємств-забруднювачів до зменшення забруднення навколишнього природного середовища пропонується підвищити ставку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю стаціонарними джерелами.

9. Статтею 255 Податкового кодексу України визначено ставки рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод встановлені в залежності від 14 басейнів річок (включаючи притоки всіх порядків). Водночас, статтею 131 Водного кодексу України визначено гідрографічне і водогосподарське районування території України, згідно з яким гідрографічною одиницею є район річкового басейну та встановлено 9 районів річкових басейнів.

Таким чином, норми Податкового та Водного кодексів потребують узгодження між собою.

10. Потребують усунення ряд логічних та технічних неузгодженостей в Податковому кодексі України та інших законах.

3. Суть проекту акта

Змінами до Податкового кодексу та інших законів пропонується:

в частині перевірок контролюючих органів

— відмінити мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок;

— виключити з плану-графіка проведення планових документальних перевірок на 2020 рік перевірок, які мали б розпочатися у період з 18 березня 2020 року по день набрання чинності цим Законом;

в частині обліку платників податків

— відтермінувати до 1 січня 2021 року набрання чинності положенням Податкового кодексу України щодо обліку нерезидентів;

в частині податкового боргу

- запровадити розкриття на письмову вимогу податкового органу банківської таємниці щодо стану рахунків боржника, руху коштів на рахунках, залишку коштів на рахунках, найму (оренди) банківського сейфу таким боржником, стосовно якого наявне судове рішення про стягнення коштів для погашення податкового боргу;

- списати суми фінансових санкцій (штрафів та пені), які пов’язані з податковим боргом, що виник станом на 01 березня 2020 року, у разі повного погашення сум такого боргу протягом 6 місяців;

- дозволити стягнення податкового боргу (який виник у результаті несплати грошового зобов'язання та/або пені, визначених самостійно платником податків у податковій декларації або уточнюючому розрахунку) за рахунок готівки та/або коштів з рахунків у банках такого боржника за рішенням контролюючого органу без звернення до суду;

в частині податку на прибуток підприємств передбачити:

- встановлення строку, протягом якого суб’єкти господарювання мають право переносити збитки минулих років (протягом 5 років);

- надання бюджетними установами Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації тільки у разі виявлення порушення вимог Кодексу;

- надання компанією з управління активами декларацій з податку на прибуток підприємств за результатами діяльності по кожному інституту спільного інвестування, активами яких така компанія здійснює управління, зокрема тих, що не мають статусу юридичної особи;

— визнання витрат по процентах за кредитами та позиками, отриманими від нерезидентів, в період їх фактичної виплати, а не в період їх нарахування відповідно до положень бухгалтерського обліку;

— скасування обов’язку коригування на суму субсидії фінансового результату до оподаткування суб’єктів кінематографії – резидентів, які перестали бути отримувачами субсидії відповідно до Закону України «Про державну підтримку кінематографії в Україні»;

— включення до бази оподаткування податком на репатріацію прибутку нерезидентів від продажу резидентам цінних паперів, деривативів або інших корпоративних прав, які не перебувають у статутному капіталі юридичних осіб – резидентів;

в частині податку на доходи фізичних осіб

— врегулювання питання оподаткування фінансової державної підтримки, отриманої від Фонду розвитку підприємництва, а також оподаткування сум грантів, отриманих на безповоротній основі від Фонду розвиткуінновацій;

в частині податку на додану вартість

— не нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ у разі ліквідації сільськогосподарських рослин, насаджень, тварин платника внаслідок їх руйнування, загибелі, падежу, забою, що підтверджуватиметься відповідними документами;

— вважати датою оформлення електронного документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, дату складання такого електронного документа, складеного в електронній формі відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

— замінити поняття «відмова в реєстрації податкових накладних» на «зупинення реєстрації податкових накладних», надати можливість платнику податку оскаржувати рішення про відповідність/невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку;

в частині індексації ставок податків

— індексація ставок акцизного податку на алкогольні напої, екологічного податку та рентної плати:

ставки акцизного податку на алкогольні напої, екологічного податку (крім ставок екологічного податку за викиди двоокису вуглецю та за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти) та рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України з урахуванням прогнозного індексу споживчих цін на 2020 рік збільшені на 11,6%;

ставки рентної плати за користування надрами в цілях, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, рентної плати за спеціальне використання води та рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів з урахуванням прогнозного індексу цін виробників промислової продукції на 2020 рік збільшені на 12,0 %;

в частині акцизного податку

— включення, для цілей оподаткування, тютюнових виробів для електричного нагрівання до визначення поняття «тютюнові вироби». Врегулювання повноважень ДПС та ДМС щодо здійснення контролю за обігом таких виробів;

— виправлення неузгодженостей законодавства щодо маркування рідин для електронних сигарет. Оскільки рідини залучаються до підакцизних товарів з 01.01.2021, пропонується запровадити перехідний період 6 місяців для продажу рідин, вироблених до 01.01.2021, без марок акцизного податку та виключити норму, яка визнає рідини, вироблені до 01.01.2021, немаркованими;

— відновлення введення штрафних санкцій за несвоєчасну передоплату акцизного податку з тютюнових виробів (на 15 день після отримання марок акцизного податку);

— доповнення визначення «середньозважена роздрібна ціна продажу сигарет» словосполученням «з урахуванням всіх податків». Врахування зауважень Європейської Комісії щодо приведення норм законодавства України до норм законодавства ЄС;

— запровадження перехідного періоду для включення палив, які залучені до підакцизних з 23.05.2020, до системи СЕАРП та СЕ, та нових суб’єктів, які здійснюють виробництво та обіг таких товарів; виправлення технічних помилок в системі СЕАРП та СЕ;

— усунення неузгодженості законодавства щодо ліцензування обігу пального із законодавством про працю. Виключення з переліку документів, які подає суб’єкт господарювання для отримання ліцензії на право торгівлі або зберігання пального, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки і заміна його на будь – який документ, що надає право на виконання робіт підвищеної небезпеки;

в частині екологічного податку

— підвищити з 01 січня 2021 року ставку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю (СО2) з 10,00 грн/т до 30 грн/тонну та передбачити поетапне підвищення ставки до рівня 30 грн/тонну у 2024 році (щорічне підвищення на 5 грн/тонну);

— ставки екологічного податку за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти з 01 січня 2021 року збільшити в 2 рази та передбачити їх підвищення у 10 разів у 2029 році (поступово).

в частині рентної плати за спеціальне використання води

  • диференціацію ставок рентної плати за спеціальне використання поверхневих вод встановити в залежності від районів річкових басейнів замість басейнів річок.

в частині місцевих податків і зборів

— зменшити поріг середньоринкової вартості легкових автомобілів, які є об’єктом оподаткування транспортним податком, з 375 до 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року;

— встановити, що об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки є об’єкти житлової або нежитлової нерухомості, які здаються їх власниками не тільки у оренду, лізинг, позичку, а й за іншими цивільно-господарськими договорами;

в частині єдиного соціального внеску

— пролонгація строку списання заборгованості із єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які не здійснюють підприємницьку діяльність, строком на 2 місяці (з 90 днів до 150 днів);

— врегулювання питання сплати єдиного соціального внеску особами, які отримують заробітну плату за основним місцем роботи та одночасно отримують дохід (прибуток) від здійснення підприємницької або незалежної професійної діяльності.

4. Вплив на бюджет

Реалізація норм законопроекту дозволить збільшити надходження податків і зборів до: державного бюджету – на 2,7 млрд гривень, місцевих бюджетів – на 0,5 млрд гривень.

5. Позиція заінтересованих сторін

Законопроект не стосується функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку, соціально-трудової сфери, прав осіб з інвалідністю та їх спілок.

Законопроект не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності, тому не надсилався на розгляд Науковому комітету Національної ради з питань розвитку науки і технологій.

У законопроекті відсутні положення, які відповідно до вимог Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996, потребують обговорення з громадськістю.

Прогноз впливу реалізації постанови на ключові інтереси заінтересованих сторін додається.

6.Прогноз впливу

Дія законопроекту поширюється на суб’єктів господарювання та фізичних осіб, які відповідно до вимог Податкового кодексу України зобов’язані сплачувати податки та збори.

Реалізація законопроекту не матиме впливу на розвиток окремих регіонів.

Реалізація законопроекту не матиме впливу на ринок праці, рівень зайнятості населення; громадське здоров’я, покращення чи погіршення стану здоров’я населення або його окремих груп; екологію та навколишнє середовище, обсяг природних ресурсів, рівень забруднення атмосферного повітря, води, земель, зокрема забруднення утвореними відходами.

З урахуванням вимог статті 1 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект постанови не містить норм регуляторного характеру, а його прийняття не потребує реалізації передбачених цим Законом процедур.

7. Позиція заінтересованих органів

Проект погоджено з Міністерством енергетики України, Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Міністерством юстиції України, Міністерством соціальної політики України, Державною податковою службою України, Національним банком України.

8. Ризики та обмеження

Законопроект відповідає положенням Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практиці Європейського суду з прав людини та основним принципам забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

Правила та процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень, у законопроекті відсутні.

Положення, які можуть містити ознаки дискримінації, у законопроекті відсутні.

Законопроект не передбачає надання державної допомоги суб’єктам господарювання та, відповідно, дія Закону України «Про державну допомогу суб’єктам господарювання» не поширюється на зазначений проект нормативно-правового акта та не поширюється на підтримку суб’єктів господарювання. У зв’язку із цим відповідне рішення Антимонопольного комітету, передбачене зазначеним Законом, не потребується.

9. Підстава розроблення проекту акта

Законопроект розроблено з метою забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2021 році, вжиття заходів, спрямованих на зниження рівня податкового боргу платників податків, усунення недоліків податкового законодавства.

Міністр фінансів України Сергій МАРЧЕНКО

Что то я не увидел упоминание о «евробляхах»....

А вот следующий докумен — Высновок… (редакция не полная, только в части вопроса автомобилей, полная на сайте ВР)

ВИСНОВОК

на проект Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законів України щодо забезпечення

збалансованості бюджетних надходжень»

----------

…… Дискусійною є пропозиція оновленого пп. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПК щодо зниження середньоринкової вартості легкових автомобілів, які є об’єктом оподаткування транспортним податком, з 375 до 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. Річ у тому, що у такому випадку транспортний податок, який за своїм економічним змістом нині позиціонується як податок на розкіш, поширюватиметься на автомобілі середнього класу, враховуючи девальваційні процеси в Україні, що не може бути підтримано.

Принагідно звертаємо увагу на непропорційність зменшення порогу вартості легкових автомобілів, яке становить 1,88 рази, та підвищення розміру мінімальної заробітної плати, яке при величині останнього 5000 грн. становить лише 1,06 рази, а при величині 6000 грн. – 1, 27…..

----------------------------------------------------------------------------

Керівник Головного управління С. Тихонюк

Вик.: І. Крегул, С. Бортнік, О. Олещенко, Є. Гришко

Ну и кому выглдно или зачем манипулировать информацией??? И еще раз, прежде чем что то писать хорошо подумайте....

Переглядів: 221, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 17

+
+30
kingcity
kingcity
1 листопада 2020, 22:34
#
Навіть не хочу багато говорити... Згідний з автором блога.
Можу лише нагадати старе прислів `я : « закон як дишло - куди повернеш, так і вийшло».
+
+45
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
2 листопада 2020, 5:34
#
Я лично уже устал от манипуляторов разных мастей! Превратили финансовый форум для дешевых интриг.
+
+30
Elena1997
Elena1997
2 листопада 2020, 9:27
#
Поддерживаю. Но самое печальное — а где не так из общедоступного?
ТВ — то же самое. Соц.сети и многочисленные форумы — то же самое. Даже ТВ уроки для школьников то же самое.

А что касается Европы — большинство кричали «хотим в Европу», но не понимали, что это значит. Теперь прозревают )
+
0
Andrey M
Andrey M
2 листопада 2020, 17:17
#
В чому саме прозрівають?
Наприклад для мене європейський вектор розвитку, при всіх його мінусах та супротиву влади всіх періодів руху в його бік - це значно краще ніж «дружба» з агресором та неадекватом на Сході
Я розумію що російський вектор вам ближчий, навіть оккупація українських территорій та війна не можуть вам очі відкрити що росія це ворог!
+
0
Elena1997
Elena1997
2 листопада 2020, 18:03
#


​​​Думаю здесь нужен комментарий узкого специалиста, це не до мене ;)

А прозревают -  в понимании того, что значит жить по-европейски.
+
+30
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
2 листопада 2020, 18:46
#
Просто я думаю, что , согласен наш путь только в Европу, но многие удачно манипулируют этой идеей начиная от тарифов и заканчивая действительно образом жизни. Я только за прозрачные и понятные перспективы а не «фокусы - покусы» или «кручу - верчу» Как тарифы и налоги так Европа, а как социальная составляющая так «таежный союз» или каждый за себя.  Ну и мне кажется можно чудесно существовать ведя равноудаленный образ жизни , используя лучшее от разных стран.  И действительно вести внешнюю политику в интересах Украины как государства, а не используя дип корпус страны, для реализации бизнес проектов кучки  граждан.
+
+30
kingcity
kingcity
2 листопада 2020, 22:44
#
« Ну и мне кажется можно чудесно существовать ведя равноудаленный образ жизни , используя лучшее от разных стран. » - сам прихильник власне цієї ідеї. Але чомусь дуже мало людей так вважає. Більшість вважає, що обов`язково треба до когось «примазатись». Питання тільки до кого.
+
0
Andrey M
Andrey M
3 листопада 2020, 9:18
#
В Північній Кореї власний шлях — «чучхе» називається.
В сьогоднішньому глобальному світі ніяк не вийде жити по улюбленому українському принципу «моя хата с краю». Елементарно цього не дасть сусід на Сході.
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
3 листопада 2020, 9:23
#
Пример не удачный. Вы, живя в доме не стараетесь жить как ваши соседи, вы просто интегрированы в социальные условия своего социума и все. Но при этом придерживаетесь равно уважительного отношения к соседям и требуете аналогичного отношения.
+
+30
kingcity
kingcity
3 листопада 2020, 11:24
#
Andrey M, мені здається Ви трохи перебільшуєте. Мова ж не йде про повну ізоляцію. Звичайно, світ зараз взаємоінтегрований - від зв`язків економічних та політичних нікуди не дінешся. Але можна жити при цьому «своїм розумом» - проводити свою політику, приймати свої рішення (не боячись, що «східному сусіду» чи «західному партнеру» вони не сподобаються), одним словом - жити своїм життям у злагоді з іншими. Східний сусід -це, звичайно, проблема, але може якось з часом зможемо дати раду і з ним...
+
0
Andrey M
Andrey M
3 листопада 2020, 14:49
#
GrugoriyHoland, ок, розумію. Але у Вас збоку сусід по квартирі який без вашої згоди отоплення перекриває для всього підїзду, щоночі пянки-гулянки з криками, а в пяному угарі ще й лізе в вашу та інших сусідів квартири та кричить що це його власніть. Ви будете і надалі таким незалежним чи будете обєднуватися з іншими щоб втихомирити цього ідіота?
+
0
Elena1997
Elena1997
3 листопада 2020, 17:33
#
А как залез другой сосед, летая по Вашей квартире на стратегических бомбардировщиках, способных нести ядерное оружие, и собирающегося поставить военную базу в Вашей квартире, Вы упорно не замечаете.
А до этого прибравшего к рукам бактериологические лаборатории и фактически установив в них свою юрисдикцию дипломатического ведомства и военное финансирование.
Потом удивление — чё это у нас Крым оттяпали и горячий конфликт на ровном месте создали…
Может пора начинать думать, а не только скакать?
Учите историю, Андрей.
+
0
Andrey M
Andrey M
4 листопада 2020, 13:22
#
Передивилася людина Мертвечуківських каналів, медицина тут безсила:)
+
0
Elena1997
Elena1997
4 листопада 2020, 14:13
#
Я что-то написала неправдивое? Укажите, что именно, если не затруднит.

Одна известная и сильнейшая юрист в Украине недавно удивлялась тому, что ни действующая власть, ни прошлая не знакомы не только с военными доктринами сильнейших государств мира, но и не имеют базовых знаний в геополитике, не знают трудов учёных в этой области, на результатах которых другие государства строят свою геополитику, не знают — от слова «вообще не знают».
+
0
Andrey M
Andrey M
4 листопада 2020, 14:36
#
Про американские биолаборатории откровенная ложь. Это еще лаборатории с Совка, которые американцв пронспонсировали в годы независимости потому что боялись что там по технике безопасности и т.д. любая зараза могла разлететься по миру. 
Вас почему то беспокит пролет американских самолетов но не беспокоит ядерные лодки и ядерное оружие в оккупированному Крыму.

И ключевое, вам не противно живя в Украине оправдывать агрессора который убивает ваших сограждан и ведет подлую неоглашенную войну с Украиной?
По чем сейчас Родиной торгуют?
+
0
Andrey M
Andrey M
4 листопада 2020, 14:42
#
Хоча я забув. 
Ваша історична Батьківщина Рашка.
Ваші предки звідти приїхали на Донбас за часів Радянскої окупації та зайняли землі знищених Голодомором 32-33 років українців.

Що тут ще далі говорити...
+
0
Elena1997
Elena1997
4 листопада 2020, 15:31
#
Собственно у Вас не разговор, а набор лозунгов. Мы уже с Вами это обсуждали, как и Ваш суженный кругозор и знание истории исключительно вокруг темы голодомора.
Это напоминание, на чём мы окончили наше общение.
Не будем к этому возвращаться и затрагивать эти темы, ввиду того, что Вы слышите только себя, и исключительно себя.

Я готова слушать других людей и другие мнения. Дайте ссылку на информацию по бак.лабораториям. Желательно не набор лозунгов.

Из того, что известно из СМИ: министр МОЗ Украины во времена Януковича не смогла даже попасть на порог такой лаборатории, находящейся в Украине. По причине того, что допуск в неё имеют только люди, с дипломатическими паспортами США. А финансируются эти лаборатории через военное ведомство США.
Произошла эта метаморфоза перехода лабораторий из под крылышка структур МОЗ Украины под управление структурами США при Ющенко.
Т.е. Украина не имеет даже понятия, что там происходит. Не говоря уже о каком-то влиянии на происходящие там работы.

Если у Вас есть другая информация, поделитесь ею.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися