Мінфін - Курси валют України

Встановити
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
Зарегистрирован:
6 травня 2019

Последний раз был на сайте:
24 квітня 2024 о 15:25
Подписчики (38):
55629297
Alexander Kostenko
tcr
Робин Гуд
34 года, Одесса
braintest
braintest
54 года
madalex
madalex
kt3rnc
kt3rnc
bii
bii
Alexvalco
Алексей Валко
42 года, Киев
tobefreeforever
tobefreeforever
Igoc1975
Патріот України
48 лет, Львів
044blog
044blog
36 лет, Киев
duke34
duke34
Киев
NFH
NFH
35 лет, Харків
все подписчики
19 листопада 2019, 18:27

Закон

Проект

Вноситься
Кабінетом Міністрів України

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про оцінку впливу іноземних інвестицій

на національну безпеку України

Цей Закон визначає правові та організаційні засади здійснення оцінки впливу іноземних інвестицій на національну безпеку України.

РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Визначення термінів

Наведені у цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:

  1. види діяльності, що мають стратегічне значення для забезпечення національної безпеки України(далі – стратегічні сфери) – сфери здійснення інвестиційної діяльності, до яких належить діяльність в обороно-промисловій сфері, у сфері телекомунікацій та діяльність у сфері обігу земель сільськогосподарського призначення;
  2. підприємство, що має стратегічне значення для забезпечення національної безпеки України (далі – підприємство у стратегічній сфері)–суб’єкт господарювання, що здійснює хоча б один з видів діяльності, що має стратегічне значення для забезпечення національної безпеки України;
  3. правочин щодо здійснення іноземних інвестицій - дія іноземного інвестора, спрямована на здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах.

Інші терміни в цьому Законі вживаються у значенні, наведеному в інших законах України.

Стаття 2. Мета Закону

  1. Метою цього Закону є регулювання відносин, пов’язаних із здійсненням іноземних інвестицій у стратегічних сферах, та оцінка впливу таких інвестицій на національну безпеку України.

Стаття 3. Принципи застосування Закону

1. Застосування законодавства щодо оцінки впливу іноземних інвестицій на національну безпеку України (далі – оцінка впливу іноземних інвестицій) та прийняття державними органами рішень на виконання норм цього Закону здійснюються з додержанням принципів:

1) забезпечення національних інтересів та безпеки України;

2) мінімально необхідного регулювання, згідно з яким рішення (заходи) державних органів повинні бути необхідними і достатніми для досягнення мети і завдань, визначених цим Законом;

3) об’єктивності та правової визначеності, максимально можливого застосування національного та міжнародного права щодо повноважень і обов’язків державних органів, іноземних інвесторів, що здійснюють інвестиції у стратегічних сферах, щодо оцінки впливу іноземних інвестицій;

4) забезпечення захисту прав іноземних інвесторів під час проведення оцінки впливу іноземних інвестицій, у тому числі забезпечення конфіденційності інформації;

5) прозорості;

6) справедливості та неупередженості під час проведення державними органами оцінки впливу іноземних інвестицій.

Стаття 4.Правові основи оцінки впливу іноземних інвестицій

1. Правову основу оцінки впливу іноземних інвестицій становлять Конституція України, Господарський кодекс України, Цивільний кодекс України, Земельний кодекс України, Закон України «Про національну безпеку України», Закон України «Про режим іноземного інвестування», Закон України «Про захист економічної конкуренції», Закон України «Про акціонерні товариства», Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», цей та інші закони України, міжнародні договори, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, укази Президента України, акти Кабінету Міністрів України, а також інші нормативно-правові акти, що приймаються на виконання законів України.

2. Якщо міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що встановлені цим Законом, застосовуються правила міжнародного договору.

РОЗДІЛ ІІ. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОЦІНКИ ВПЛИВУ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ

Стаття 5. Іноземні інвестиції у стратегічних сферах

  1. У разі здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах шляхом вчинення правочинів іноземними інвесторами, такі інвестиції підлягають оцінці їх впливу.
  2. До таких правочинів, зокрема відносяться:

правочини, укладання яких передбачає набуття іноземним інвестором або його афілійованими особами права прямо або опосередковано розпоряджатись більш, ніж 25 відсотками загальної кількості голосів, що припадають на голосуючі акції (частки), які складають статутний (складений) капітал підприємства у стратегічній сфері;

правочини, укладання яких передбачає набуття іноземним інвестором або його афілійованими особами права призначати одноосібний виконавчий орган та/або більш ніж 25 відсотків складу колегіального виконавчого органу підприємства у стратегічній сфері, та/або можливість обирати більш ніж 25 відсотків складу директорів (наглядової ради) чи іншого колегіального органу управління такого підприємства та/або блокувати рішення органів управління такого підприємства;

правочини, що передбачають здійснення іноземним інвестором або його афілійованими особами управлінських функції щодо підприємства у стратегічній сфері;

правочини купівлі-продажу, дарування, міни голосуючих акції (часток), які складають не менше 10 відсотків статутного (складеного) капіталу підприємства у стратегічній сфері, а також інші угоди, у разі укладання яких право власності на акції (частки) переходить до іноземного інвестора або його афілійованим особам;

правочини купівлі-продажу, дарування, міни, спільної діяльності, оренди, довірчого управління, користування та/або інші угоди, укладання яких передбачає придбання у власність або користування іноземним інвестором або його афілійованими особами майном та/або майновими комплексами, структурними підрозділами підприємства у стратегічній сфері, що відноситься до основних фондів такого підприємства, та вартість якого складає 25 і більше відсотків, визначених у фінансовій звітності на останню дату такої звітності, балансової вартості активів такого підприємства;

правочини, укладання яких передбачає встановлення контролю іноземним інвестором або його афілійованим особам по відношенню до третіх осіб, прямо або опосередковано здійснюючих контроль над підприємством у стратегічній сфері та передбачають встановлення контролю іноземним інвестором або його афілійованим особам над таким підприємством.

  1. Здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах можливе лише за умови погодження правочинів щодо них Міжвідомчою комісією з питань оцінки впливу іноземних інвестицій на національну безпеку України за результатами проведення такої оцінки.
  2. До отримання такого погодження іноземні інвестори зобов’язані утримуватися від будь-яких дій щодо таких інвестицій.

Стаття 6. Порядок здійснення оцінки впливу іноземних інвестицій

  1. Іноземний інвестор, який має на меті здійснити інвестиції у стратегічних сферах відповідно до цього Закону, надсилаєпоштовим відправленням до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, інформаційне повідомлення.
  2. Форма інформаційного повідомлення затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі.
  3. До інформаційного повідомлення додаються, зокрема такі документи:

1) витяг з торговельного, банківського, судового реєстру або інший офіційний документ, що підтверджує офіційну реєстрацію іноземного інвестора, у країні, в якій зареєстровано її головний офіс;

2) копію аудиторського висновку (звіту) та/або висновку щодо огляду проміжної фінансової звітності аудитора іноземної держави про фінансовий стан іноземного інвестора на кінець останнього звітного періоду (року), установленого законодавством країни реєстрації іноземного інвестора, що передує прийняттю рішення про укладання угоди;

3) копію рішення уповноваженого органу управління іноземного інвестора про укладання правочину;

4) інформацію про структуру власності іноземного інвестора, його афілійованих осіб за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, яка має містити вичерпний перелік інформації про структуру власності іноземного інвестора;

5) копію документа, що засвідчує особу іноземного інвестора та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);

6) інформацію податкового органу країни про суми доходів і сплачених податків іноземного інвестора за останні два роки;

7) проект правочину;

8) копії установчих документів підприємства у стратегічній сфері;

9) інформацію про балансову вартість активів підприємства у стратегічній сфері станом на останню звітну дату.

3. Документи, що стосуються іноземного інвестора, а також видані органом іноземної держави, мають подаватися з перекладом на державну мову, засвідченим нотаріально.

Документи, що видані органом іноземної держави, мають бути засвідчені нотаріально за місцем видачі та легалізовані в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

У разі, коли легалізація таких документів не передбачена міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, вони засвідчуються підписом уповноваженої особи, повноваження якої підтверджуються нотаріально за місцем видачі.

4. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі протягом десяти робочих днів з дня отримання інформаційного повідомлення та доданих до нього документів повинен:

  1. здійснити перевірку повноти інформації, що має міститись в повідомленні та доданих до нього документів. Якщо іноземний інвестор не надав інформацію, що має міститись у повідомленні та/або надано неповний перелік документів, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, направляє відповідний запит іноземному інвестору. Якщо іноземний інвестор у місячний термін не надав на такий запит повторне інформаційне повідомлення та відповідні документи, подальший розгляд інформаційного повідомлення припиняється, про що повідомляється інвестору.
  2. визначити факт того, що іноземні інвестиції підлягають оцінці їх впливу.

5. Якщо за результатами розгляду інформаційного повідомлення та доданих до нього документів не підтверджено факт, що іноземні інвестиції підлягають оцінці їх впливу, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, протягом п’яти робочих днів з дня встановлення такого факту повідомляє про це іноземного інвестора та іноземний інвестор може продовжувати дії щодо таких інвестицій.

6. Якщо за результатами розгляду інформаційного повідомлення та доданих до нього документів підтверджено факт, що іноземні інвестиції підлягають оцінці їх впливу, то центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, протягом п’яти робочих днів з дня встановлення такого факту повідомляє про це іноземного інвестора та надає інформаційне повідомлення та додані до нього документи до Комісії.

7. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої іноземним інвестором.

Стаття 7. Міжвідомча комісія з питань оцінки впливу іноземних інвестицій

1. Міжвідомча комісія з питань оцінки впливу іноземних (далі – Комісія) утворюється з метою здійснення оцінки впливу іноземних інвестицій.

2. Склад Комісії та Положення про неї затверджується Кабінетом Міністрів України.

3. Комісію очолює Голова, який за посадою є керівником центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі.

Членами Комісії є Голова Комісії, заступник та посадові особи державних органів.

4. Формою роботи Комісії є засідання.

Засідання скликаються Головою Комісії, а у разі його відсутності — заступником Голови Комісії і повинні проводитися не раніше ніж на п'ятий день і не пізніше ніж на сьомий день після направлення повідомлення про засідання членам Комісії.

Разом з повідомленням про засідання членам Комісії надсилається вся необхідна інформація стосовно питань, які виносяться на відповідне засідання Комісії.

5.Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів. Члени Комісії беруть участь у засіданнях особисто.

  1. Комісія здійснює оцінку впливу іноземних інвестицій відповідно критеріїв оцінки впливу іноземних інвестицій, визначених Кабінетом Міністрів України.

7. У разі позитивної оцінки приймається рішення про погодження правочинів щодо здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах.

8.У разі негативної оцінки приймається рішення про відмову у погодженні правочинів щодо здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах.

9. Рішення Комісії приймаються простою більшістю голосів.

10. Рішення Комісії, яке приймається простою більшістю голосів, вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів голос Голови Комісії є вирішальним.

11. Рішення Комісії про погодження або відмову у погодженні правочинів щодо здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах, публікується на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, та надсилається іноземному інвестору.

12.У разі погодження правочинів щодо здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах іноземний інвестор може продовжувати дії, пов’язані з вчиненням правочинів.

13. У разі відмови у погодженні правочинів щодо здійснення іноземних інвестицій у стратегічних сферах іноземний інвестор утримується від подальших дій, пов’язаних з вчиненням правочинів.

14. Рішення Комісії є обов'язковими для виконання.

РОЗДІЛ ІІІ.

ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ


1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк після опублікування цього Закону:

підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів, що випливають з цього Закону;

привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;

розробити нормативно-правові акти, передбачені цим Законом;

забезпечити прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України нормативно-правових актів, передбачених цим Законом, а також перегляд і скасування їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

3. Доповнити частину першу статті 25 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (Відомості Верховної Ради України, (ВВР), 2001 р., № 12, ст. 64) новим абзацом такого змісту:

“Дозвіл на концентрацію суб’єктам господарювання – нерезидентам України, які набувають або мають намір набути контроль над суб’єктом господарювання – підприємством у стратегічній сфері надається у разі погодження правочину щодо здійснення іноземних інвестицій Міжвідомчою Комісією з питань оцінки впливу іноземних інвестицій на національну безпеку України, у порядку визначеному Законом України «Про оцінку впливу іноземних інвестицій на національну безпеку України.»

Голова

Верховної Ради України Д. РАЗУМКОВ

Додаток до Пояснювальної записки

ПРОГНОЗ ВПЛИВУ

реалізації проекту Закону України “Про оцінку впливу іноземних

інвестицій на національну безпеку України”

  1. Суть проекту акта

Проектом Закону запроваджується система оцінки впливу іноземних інвестицій відповідно до міжнародних практик та стандартів. Реалізація положень Закону дозволить уникнути концентрації іноземних інвестицій у стратегічних галузях з метою забезпечення національних інтересів та безпеки.

2. Вплив на ключові інтереси усіх заінтересованих сторін

Заінтересована сторона

Ключовий інтерес

Очікуваний (позитивний чи негативний) вплив на ключовий інтерес із зазначенням передбачуваної динаміки змін основних показників

(у числовому або якісному вимірі)

Пояснення (чому саме реалізація акта призведе до очікуваного впливу)

короткостроковий вплив (до року)

середньостроковий вплив (більше року)

Іноземні інвестори, що мають на меті укладати правочини щодо підприємств у стратегічних сферах

Збільшення активів та присутності на ринку, отримання прибутку та забезпечення конкурентних переваг у стратегічних галузях

-

+

Короткостроковий прогноз— негативний: зарегульованість щодо іноземного інвестування у підприємства в стратегічних галузях.

Середньостроковий прогноз– позитивний: можливість диверсифікації активів та визнання інвестора як надійного доброчесного інвестора.

Підприємства у стратегічних сферах

Залучення інвестицій; врахування фактору доброчесності та надійності інвестора та походження інвестицій

-

+

Короткостроковий прогноз— негативний: брак інвестиційного ресурсу.

Середньостроковий прогноз– позитивний: можливість залучення інвесторів з бездоганною репутацією, що впливатиме на імідж підприємства.

Держава

Захист національних інтересів та безпеки України, забезпечення розвитку та збереження новітніх технологій, що розробляються вітчизняними підприємствами у стратегічних галузях;

приріст іноземних інвестицій

+

+

Короткостроковий прогноз– позитивний: прозорий та ефективний механізм оцінки впливу іноземних інвестицій на національні інтереси та безпеку, що дозволить залучити іноземних інвесторів у стратегічні галузі

Середньостроковий прогноз— позитивний: уникнення встановлення контролю іноземними інвесторами над підприємствами у стратегічних галузях

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України

Про оцінку впливу іноземних інвестицій

на національні інтереси та безпеку

1. Резюме

Проект Закону України «Про оцінку впливу іноземних інвестицій на національні інтереси та безпеку» (далі – проект Закону) розроблено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з метою створення прозорої та ефективної системи оцінки впливу іноземних інвестиційвідповідно до міжнародних практик та стандартів, впроваджених у країнах ЄС та США.

Проектом Закону регулюються відносини, пов’язані із здійсненням іноземних інвестицій шляхом укладання угод щодо підприємств, що мають стратегічне значення.

2. Проблема, яка потребує розв’язання

19 березня 2019 року Європейським парламентом та Радою Європи був прийнятий Регламент (ЄС) 2019/452, що встановлює рамковий механізм скринінгу (перевірки) прямих іноземних інвестицій у ЄС. Регламент набрав чинності 10 квітня 2019 року та буде застосовуватись, починаючи з 11 жовтня 2020 року.

Нове законодавство запроваджує перший загальноєвропейський механізм для посилення координації та обміну інформацією щодо перевірки іноземних інвестицій у контексті питань безпеки та охорони громадського порядку, як реакція ЄС на виклики, пов’язані із зростанням прямих іноземних інвестицій, перш за все, китайських у стратегічні активи в країнах-членах ЄС.

Регламент не зобов’язує країни ЄС запроваджувати механізм перевірки іноземних інвестицій. Країни, що не матимуть такого механізму, будуть зобов’язані подавати щорічний звіт про надходження прямих іноземних інвестицій (на сьогодні 14 країн-членів ЄС мають відповідне законодавство та процедури перевірки прямих іноземних інвестицій[1]). Регламент заохочує співробітництво ЄС з третіми країнами щодо перевірки іноземних інвестицій і формування політик у цій сфері.

Як свідчить міжнародний досвід щодо запровадження механізму перевірки прямих іноземних інвестицій, перевірка та моніторинг таких інвестицій здійснюється з метою уникнення концентрації іноземного капіталу у визначених секторах економіки з огляду на національні інтереси та безпеку.

Зазвичай перевірка та оцінка іноземних інвестицій включає в себе такі аспекти, що визначені на законодавчому рівні, як: країна походження інвестицій; сектори, інвестиції в які підлягають обов’язковій перевірці; активи, в які спрямовуються іноземні інвестиції (підприємства, в яких інвестор має на меті придбати частку участі); тип інвестиційної угоди (прямі/непрямі, придбання/або часткова участь); порогові значення придбання акцій національних компаній іноземним інвестором.

У більшості країн-членів ЄС Міністерство економіки є уповноваженим органом, відповідальним за проведення процедури перевірки іноземних інвестицій, в той час як рішення щодо погодження або блокування іноземних інвестицій (інвестиційних угод) приймається на рівні Уряду або Президента.

У Сполучених Штатах Америки створений та діє Комітет з іноземних інвестицій (CFIUS), що є міжвідомчим органом, який має повноваження щодо перевірки та оцінки інвестицій, що можуть призвести до контролю над активами американських підприємств (у тому числі повноваження Комісії поширюється на здійснення контролю за діяльністю нерезидентів в США).

Склад Комітету формується з уповноважених представників органів виконавчої влади та інших уповноважених осіб, призначених Президентом США.

Перевірки Комітету, як правило, зосереджені на інвестиціях в оборонній сфері, транспортній інфраструктурі, сфері телекомунікацій та технологій, а також в сфері фінансових послуг та обробки конфіденційних особистих даних.

В Україні наразі відсутня система перевірки та оцінки іноземних інвестицій.

При цьому при запровадженні обігу земель сільськогосподарського призначення та, у разі укладання правочинів щодо таких земель інвесторами, такі інвестиції підлягатимуть обов’язковій оцінці їх впливу на національну безпеку.

Крім того, питання щодо співпраці підприємств, що мають стратегічне значення, з інвесторами, які мають бездоганну ділову репутацію та є доброчесними, є одним із пріоритетних для таких підприємств.

З огляду на викладене, питання запровадження системи оцінки впливу іноземних інвестицій потребує законодавчого врегулювання з урахуванням найкращих міжнародних практик.

3. Суть проекту акта

Проектом Закону пропонується врегулювати відносин, пов’язані із здійсненням іноземних інвестицій шляхом укладання угод щодо підприємств, що мають стратегічне значення,та запровадити прозору та ефективну систему оцінки впливу таких інвестицій на національні інтереси та безпеку держави.

4. Вплив на бюджет

Реалізація проекту Закону не потребує додаткових матеріальних та інших витрат і збільшення видатків з державного бюджету.

5. Позиція заінтересованих сторін

Проект Законуне стосується питань функціонування місцевого самоврядування, прав та інтересів територіальних громад, місцевого та регіонального розвитку, соціально-трудової сфери, прав осіб з інвалідністю.

Консультації із заінтересованими сторонами стосовно проекту Закону не проводилися.

Зазначений проект Закону має вплив на заінтересовані сторони. Прогноз впливу на ключові інтереси заінтересованих сторін додається.

6. Прогноз впливу

Проект Закону має регуляторний характер та оприлюднений на офіційному веб-сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

У проекті Закону відсутні положення щодо впливу його реалізації на розвиток регіонів, ринок праці, громадське здоров’я, екологію та навколишнє природне середовище.

Проект Закону не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності.

7. Позиція заінтересованих органів

Проект Закону потребує погодження з МЗС, Мінфіном, Мін’юстом, Міноборони, НБУ, Нацкомфінпослуг, АМКУ, ДРС, ДКА, СБУ, СЗР.

8. Ризики та обмеження

Проект Закону не містить положень, що стосуються прав та свобод, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод.

В проекті Закону відсутні положення, які впливають на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

Норми проекту Закону не містять ризиків вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією.

У проекті акта відсутні положення, які створюють підстави для дискримінації.

9. Підстава розроблення проекту акта

Проект Закону розроблено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у зв’язку з необхідністю запровадження системи оцінки впливу іноземних інвестицій на національні інтереси та безпеку.

Міністр розвитку економіки, торгівлі та

сільського господарства України Тимофій МИЛОВАНОВ

__ _______________2019 р

[1] Щодо оцінки ризиків (впливу) іноземних інвестицій, то в усіх 14 країнах-членах ЄС основною метою запровадження на законодавчому рівні процедури перевірки інвестицій є оцінка того, чи можуть іноземні інвестиції становити ризик для національних (суспільних) інтересів, визначених національним законодавством. Законодавство країн-членів ЄС містить певні критерії для оцінки того, чи існують загрози впливу іноземних інвестицій на національний (суспільний) інтерес.
Просмотров: 322, сегодня — 0
Следить за новыми комментариями

Коментарі - 10

+
+15
QGS
QGS
19 листопада 2019, 18:56
#
Статья 3 пункт 4. О защите инвесторов иностранных + оценка инвестиций ,неразглашении информации Пункт 5. Прозрачность Как минимум эти два пункта друг другу противоречат;)
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
19 листопада 2019, 19:03
#
Ну да ))) Просто, мне кажется что к законотворческой деятельности этих граждан ( как и предыдущих) надо относится как к детским играм в песочнице! Уже столько за пять лет этих «казусов» и «противоречий» что становится просто смешно! Ну с другой стороны - у кого то будет много работы приводить все в порядок, путем отменны этого «спама». Да и Зеленский говорил ... всем будет весело...! Да вспомните, как новоизбранные депутаты выступали за разгон «Юр отдела» при ВР. понимали что «висновки» будут мало утешительные.
+
0
squeez
squeez
19 листопада 2019, 21:23
#
Букв много, о чем в кратце там ? а то времени на все не хватает
+
+30
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
19 листопада 2019, 21:31
#
Да не о чем! Разместил по просьбе одного читателя! Суть - кручу верчу. обмануть хочу! Да и написано как то коряво! Просто очередной популисткий ход для "хомячков! Так что можно и не читать, не засорять мозг! )))
+
0
squeez
squeez
20 листопада 2019, 19:49
#
Ну шо ж вы так, потратили время на статью для хомячков?
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
20 листопада 2019, 20:08
#
«хомячки» это не читатели  форума, это большая часть населения, сознанием которых умело манипулирует власть. А законы читать и изучать надо, даже полезно - и по уровню развития власти и по поводу сбережения нервов. )))
+
+15
squeez
squeez
20 листопада 2019, 21:30
#
Убедили!!! - дотяну до выходных прочту, голова уже не настроенная воспринимать законы вечером ^)
+
+15
QGS
QGS
19 листопада 2019, 21:46
#
Помогло дочитать до конца только то , что в школе читал 300 слов в минуту;)
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
19 листопада 2019, 21:47
#
Согласен полный бред! Даже на  «Лиге» смеются!
+
0
QGS
QGS
19 листопада 2019, 21:54
#
;)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися