- 27 жовтня 2018, 16:52
Если газ принадлежит народу, то куда уходит разница при повышении его цены?
|
37
|
Переглядів: 566, сегодня — 0
- 20:00 Головне за тиждень: гривня оновила мінімум, Єврокомісія схвалила Ukraine Facility
- 19:06 Дохід Ethereum може перевищити $1 млрд у 2024 році
- 17:33 Курс валют на вечір 19 квітня: долар та євро стрімко зросли на міжбанку
- 16:35 НБУ підняв офіційний курс долара до нового максимуму
- 11:27 Ралі біткоїна та реструктуризація Tether: що нового на крипторинку
- 10:42 Курс валют на 19 квітня: долар зріс до 40 гривень
- 08:01 Офіційний курс: НБУ підвищив курс долара на 6 копійок
- 18.04.2024
- 19:22 З початку цього року гривня до долара девальвувала на 3,1% — Данилишин
- 18:06 Долар більше 40: Яким буде курс долара в Україні. Чи буде ще зростання і до яких меж (відео)
- 17:43 Курс валют на вечір 18 квітня: євро на міжбанку пішло вниз
Коментарі - 46
2) на розвиток газовидобувної галузі
«Дымовуха» третья – повышение тарифов позволит увеличить добычу украинского газа за счет инвестиций в бурение новых скважин. Так как сия сентенция является козырной картой провластных «темников», остановимся на ней поподробнее. "
Подробнее — см. в статье
— а в 75-му році Україна добувала в 3.5 рази більше. До 91-го року цей показник скоротився до нинішнього рівня. Який логічний висновок про розвиток газовидобутку Ви тут зробите?
Наскільки я пам'ятаю, тільки за 2013-й рік Нафтогаз отримав збитків на $4 млрд. — прямий наслідок неринкових тарифів. Здогадайтеся самі, хто оплатив це свято низьких тарифів.
А, простите, эффективно расходовать не пробовали? Не воровать? Может тогда и повышать не надо? Подумайте на досуге ;)
:)
Пока я вижу, что крадут у меня лично, вытаскивая из кармана и не разрешая при этом уйти на альтернативные варианты.
«И если цена на газ для населения у нас еще действительно не вышла на европейский уровень, то относительно уровня нашего благосостояния она уже давно превысила оный: даже с учетом роста минималки в 2019 году украинец сможет купить на нее 0,49 тыс. м куб. газа, а после очередного планового повышения – и того меньше. В то время как болгарин способен купить 0,66 тыс. м куб., поляк, румын и венгр – 1,2 тыс. м куб., чех – 0,8 тыс. м куб.»
Мадуро керувався схожою логікою, коли вирішив провести реформи. Сходіть подивіться на результат діяльності цього «генія».
Можно, конечно, кивать на Мадуро, но я бы предложила для начала выполнять то, что написано в главном законе Украины — Конституции, а там говорится о том, что недра принадлежат народу Украины, а не кучке олигархов и чиновников, которые их обслуживают.
В статье хороший пример — мы же не ставим на воду ценник Саудовской Аравии, или Мальдив? Правда? Потому что у нас есть вода. И газ у нас есть. Почему мы должны иметь цену на него как у тех, у кого его нет? Ведь украинская Конституция говорит о чем? Недра принадлежат народу. И народ должнг иметь возможность пользоваться этими недрами.
— так в Грузії після реформ на мінімальну зп можна купити вдвічі менше газу, ніж в Україні :)
«Конституции, а там говорится о том, что недра принадлежат народу Украины»
— там також написано, що влада теж належить народу. Через півроку будуть вибори, голосуйте за Юльку чи Ляшка і вони Вам зроблять «низькі тарифи», якщо це Ваша пріоритетна цінність.
«В статье хороший пример — мы же не ставим на воду ценник Саудовской Аравии, или Мальдив?»
— приклад маніпулятивний, бо ми воду не імпортуєм і не експортуєм, тобто у нас нема ринку води. А ринок газу є.
Неринкові тарифи — це грунт для корупції, але любителі халяви це не здатні зрозуміти.
https://minfin.com.ua/blogs/elena1997/119031/
Я був і в Батумі, і в Тбілісі, і в інших містах Грузії, бачив стан інфраструктури, як живуть люди і чув, що вони говорять про своїх політиків.
Мені симпатична ця країна, я вболіваю за її розвиток. Але не все там так райдужно. Тому коли Гордон каже що там «космос», то це м'яко кажучи перебільшення.
Спитайте його, чи погодився б він переїхати туди жити і чому.
Я про порівняння між сьогодняшньою Україною та нинішньою Грузією
Він оцінює, що в Грузії в цілому краще, ніж у нас?
Укргазвидобування підписало контракт з Bentec GmbH Drilling & Oilfield Systems (Німеччина) на поставку п'яти бурових верстатів вантажопідйомністю 450 тонн (2000НР) загальною вартістю $110 млн
Головна ідея «низьких тарифів» — що народ не буде цікавитись, чому Нафтогаз потребує постійних мільярдних дотацій і можна буде спокійно дерибанити бюджетні кошти.
А зараз, коли тарифи ринкові, народ незадоволений і почав рахувати собівартість видобутку газу. На жаль, рахувати наш народ не вміє, а лише слухає популістів.
Ведь это нормальный подход, пофиг что у нас в Конституции указано что недра, земля и пр ресурсы народные.
Если мы согласны с тем что для соц необеспеченых должны быть субсидии, то у меня вопрос — по сравнению с Ахметовым, Порошенко и пр. олигархов я вообще нищета. Так почему для него лично, для его предприятий, чистый доход от которых ему идет в карман как акционеру, газ, эл енергия и пр по одной цене?
Так может все таки правильно когда согласно Конституции сделать расчет обьемов выдачи газа в Украине и реализовывать его по более приемлемой цене.
А то сегодня выходит что я плачу налоги с которых оплачиваются те ж самые субсидии, и при этом что для меня что для олигарха во главе страны цена идентична!
Якби свого часу поляки думали так як Ви тут написали, то досі б сиділи в пост-соціалістичному болоті.
Згоден, що потрібно боротися з корупцією, розкраданням бюджету та неефективним держуправлінням. Але всі економічні відносини мають будуватися виключно на ринкових механізмах.
Мені більш до вподоби еволюційний соціалізм до якого прийшли Скандинавські держави та країни Бенілюксу.
Вище ж я мову вів що те що сьогодні відбувається це покривання витрат соціально незабезпечених на користь оліхархів за рахунок середнього класу (по нашим міркам)
Якщо ринкові тарифи знизити вдвічі, як пропонує Юля, то це буде не скандинавський, а венесуельський соціалізм.
Зверніть увагу що в цих країнах середній та малий бізнес є рушійною силою а не олігархічні клани, і що податки зростають відповідно від доходів! Ви можете уявити що у нас Порошенко буде боротися з офшорами сам активно їми користуючись і обкрадаючи український народ не сплачуючі податки?!
Те що Ви називаєте що ринкові тарифи як в скандинавських країнах та пільги це соціалізм — я погоджусь! Але відмічу що це кардинально інший ніж у нас!!! Тому що у нас ці пільги малозабеспечені отримують за рахунок середнього класу, який втік від них недалеко, а в Скандинавських країнах — за рахунок найбагатших верств населення!!!
В Норвегии газодобыча и продажа — это государственная компания. Прибыль вкладывается в ценные бумаги, и уже приносит прибыли больше, чем сама торговля газом. Сумма в резервном фонде более 1 трлн евро.
Это специальный фонд, государственный, принадлежащий жителям Норвегии. Олигархами, паразитирующими на этом, там и не пахнет.
Згоден, що це частково пов'язані теми, але пропоную не змішувати все в одну купу.
Щодо тарифів сподіваюсь ми дійшли згоди, що вони мають бути ринковими.
А щодо корупції, розкрадання бюджету, як я вже казав з цим безумовно потрібно боротися. Олігархи мають платити податків більше за всіх і не повинні наживатися на держбюджеті.
Головна думка, яку я хочу донести — не можна побудувати ефективну і справедливу державу, якщо економічні відносини будуть будуватися на неринкових механізмах.
Політики, які спокушають виборців неринковими тарифами — вони просто апріорі не здатні побудувати справедливу і ефективну державу, а лише планують створити таку ілюзію.
что значит «вышки куплены втридорога»?
Никто Бойко за это не судит и не собирается. Значит: либо Вы сознательно клевещите на Бойко и причастных лиц, либо Бойко и причастные лица вступили в сговор с нынешней властью, результатом чего является отсутствие объективного и правдивого расследования и наказания за «вкраденное». В любом из этих случаев Ваша позиция по данному вопросу ничтожна по сути.
Чому не покарані — це окрема дискусійна тема.
Но это немного другое.
У нас Конституцией предусмотрено следующее:
Статья 13. Права собственности Украинского народа
Земля, ее недра, атмосферный воздух, водные и другие природные ресурсы, находящиеся в пределах территории Украины, природные ресурсы ее континентального шельфа, исключительной (морской) экономической зоныявляются объектами права собственности Украинского народа. От имени Украинского народа права собственника осуществляют органы государственной власти и органы местного самоуправления в пределах, определенных настоящей Конституцией.Каждый гражданин имеет право пользоваться природными объектами права собственности народа в соответствии с законом.
Собственность обязывает. Собственность не должна использоваться во вред человеку и обществу.
Государство обеспечивает защиту прав всех субъектов права собственности и хозяйствования, социальную направленность экономики. Все субъекты права собственности равны перед законом.
А Нафтогаз еще собирает с нас налог с того, что по Конституции и так является собственностью народа
Виходить, що в будь-якому товарі є частка власності народу, з якої збирають податки.
:)