Andrey M
— Умом кацапов не понять, Аршином общим не измерить. Лавров сказал: «Дебилы, бляТь». И в это надо, только верить.
- 19 березня 2020, 11:03
Допоможу з проїздом до роботи
Шановні друзі.
В нинішній доволі складний час ми маємо допомагати один одному.
Тому, я вирішив по можливості допомогти тим чим можу — допогти добратися до роботи тим, кому зі мною по дорозі.
Мій маршрут:
м. Київ
ТЦ Променада Центр (на Овручській) — ст. м. Лук«янівка — Жилянська (трішки не доїзджаючи до м. Олімпійський).
Біля м. Лук«янівка — пн-пт в 8.30.
Зворотній напрямок: пн-пт 18.10-18.30
Всім кому зі мною по дорозі — пишіть в особистий кабінет і я візьму вас (поки не набереться бажаючих до 4 осіб). Залишилося вільним 1 місце.
Оплата — бути здоровим та в масці, ну і гарний настрій.
|
160
|
Просмотров: 455, сегодня — 0
- 11:16 Дія.City стане доступнішим для стартапів: Рада ухвалила в першому читанні законопроєкт
- 10:43 Кількість власників стейблкоїнів наблизилася до 100 млн, комісії в TON знизилися у 2,5 раза: що нового на ринку
- 10:20 Курс валют на 25 квітня: євро в банках додало сім копійок
- 09:37 В ОАЕ витратять понад $544 млн на усунення наслідків недавніх злив
- 09:16 Венеція стягуватиме плату за в'їзд до міста
- 09:00 Яку криптовалюту купити після халвінгу Біткоїна: топ перспективних монет
- 08:00 Офіційний курс: НБУ знову зміцнив гривню на 11 копійок
- 24.04.2024
- 20:01 Головне за середу: у США остаточно схвалили допомогу Україні, у бюджет надійшов транш від ЄС на 1,5 млрд євро
- 19:46 У контексті емісії біткоїн остаточно став дефіцитнішим ніж золото — експерти
- 17:30 Курс валют на вечір 24 квітня: євро на міжбанку зросло на копійку
Коментарі - 25
На жаль, я не киянин…: )
Але без жодних доплат - мій дохід дозволяє такі дрібниці самому купувати.
Но я щас дома работаю.
Живу на Багговутівьскій.
Я поки що ще їзжу на роботу. Більшість колег дистанційно, але мені потрібно бути на роботі бо щоденно якісь зміни та коммунікація з партнерами. Ну а дистанційно я не можу користуватися всіми данними та звітностями по політиці інформаційної безпеки.
Якщо це постійно попутчики - то ризик значно менший.
Якщо переведуть на домашній формат роботи - тоді буду сидіти вдома.
Вірус передається крапельним шляхом, тому якщо всі в масках - ризик мінімізовано.
Але тут правий на всі 100% Index – такі випадки дійсно показують хто є хто, або другими словами «хто є who». Andrey M готовий безкорисливо надавати допомогу у важкій ситуації потребуючим. І робити це з дня у день. Знаючи при цьому про всі ризики.У когось тваринний страх виживає з душі все людське – будують барикади, кидають каміння в автобуси з людьми, лиш би подалі від них, неважливо куди – в сусіднє місто, сусідню область і т.д. І нікого не хвилює що там теж такі самі люди живуть. Хтось прикриває свій страх і байдужість «цивілізованими» пропозиціями (читай-«відмазками») – вивозити людей на полігони та поля, селити їх у палатки та покинуті бараки на період карантину. А хтось взагалі пропонує не впускати громадян України у рідну країну.
Andrey M, вважаю за честь спілкуватись з Вами. Навіть попри всі наші розбіжності у поглядах на деякі питання по фінансовій і банківській тематиці.
До речі, схожі спільноти для спільних поїздок багато створили в Фейсбуці по місцям проживання.
Я вважаю що варто завжди залишатися людьми пам"ятаючи про безпеку.
Наша контора решила вопрос доставки сотрудников на работу по-своему.
Определили минимально необходимое количество сотрудников, которым требуется присутствие в офисе, составили маршруты движения сотрудников, которые добираются до работы на личных автомобилях и по дороге забирают в качестве пассажиров своих же коллег.
Для поощрения приняли решение о полной компенсации стоимости бензина а также о дополнительном премировании сотрудников, участвующих своими личными автомобилями в этом процессе.
В результате проведенной работы, с 16 марта ни один сотрудник не добирается на работу и с работы общественным транспортом — только в личных автомобилях своих коллег.
Решил опубликовать инфу в блоге с большим количеством подписчиков — возможно
мой лайфхак кому-то поможет…
Согласен, что не всем и не всегда.
Но если хоть кому-то поможет - и то польза.
Мiй роботодавець орендуе 3 мiкроавтобуси для доставки та повернення працiвникiв та колеги також пiдвозять один одного.