На триденному тренінгу від міжнародної консалтингової компанії DEVELOR UKRAINE аварійні комісари СК «Експрес Страхування» навчилися:

  • як краще зрозуміти потреби людей, що опинилися в критичній ситуації;
  • як правильно реагувати на емоції людей у стресі та вести з ними комунікацію;
  • як морально підтримати людей в критичних ситуаціях, щоб знизити градус напруження.

Знання та навички, набуті на тренінгу, допоможуть експертам Компанії краще розуміти страхи та емоції клієнтів, ставитися до кожного з них ще із ще більшою чуйністю і емпатією.

Крім того, на тренінгу аварійні комісари СК «Експрес Страхування» навчилися технікам самопідтримки та дбайливого ставлення до себе в умовах стресу, який вже став нормою життя. Адже коли ти сам знаходишся у стані перманентної кризи, і при цьому постійно допомагаєш іншим — це дуже серйозний виклик. Нехтування власним психічним здоров’ям та ігнорування власних проблем — це прямий шлях до вигорання. СК «Експрес Страхування», як команда професіоналів, не має права цього допускати, адже це негативно вплине на рівень сервісу, який завжди має бути на висоті!

Співробітники Компанії — це не просто професіонали, не «роботи» чи «боти», які механічно виконують певний набір дій. Це живі люди, які з щирою емпатією ставляться до інших людей, що опинились в складній ситуації. Таке ставлення — головний плюс унікальної сервісної політики СК «Експрес Страхування».

Тож приєднуйтесь до великої сім'ї клієнтів Компанії і відчуйте професіоналізм, компетенцію, оперативність, емоційну підтримку та щиру зацікавленість у вирішенні будь-яких, навіть найскладніших і найбільш стресових проблем.