Amazon представила прогноз щодо виторгу на поточний квартал, що виявився нижчим, ніж очікувалося. На тлі цих новин її котирування спершу зросли на 2%, а потім — знизились на 3,3%. Фінансовий директор фірми заявив, що її капітальні витрати зростуть протягом року, якщо порівнювати з $14 мільярдами, зафіксованими в I кварталі.

Більшу частину додаткових видатків Amazon використає для підтримки інфраструктури AWS (насамперед на зусилля, що стосуються ШІ). Корпорація заздалегідь вкладається у розвиток пропозицій штучного інтелекту, щоб задовольняти споживчий попит (перш за все у зв'язку з тим, що клієнти зацікавлені в довгострокових контрактах).

Amazon прогнозує, що за цей квартал виторгує $144−149 млрд, тоді як середньостатистичні аналітичні очікування говорять про $150,07 млрд. За словами експертів, витрати на хмарні сервіси скорочувалися протягом півтора року, але зараз корпоративні клієнти знову готові переміщувати більше робочих процесів на цей рівень. Це позитивний фактор для Amazon і для багатьох компаній, які розробляють програмне забезпечення для бізнесу, передають в lblv.com.

Amazon продовжує розвивати сегмент реклами

Сегмент Amazon Web Services за підсумками кварталу зафіксував зростання виторгу на 17%, до $25 мільярдів. Сторонні експерти чекали на $24,53 мільярда. Відповідні показники конкурентів Microsoft та Alphabet збільшилися на 31% й 28%.

Цього тижня корпорація повідомила, що її чат-бот Amazon Q став загальнодоступним. З початку 2024 року вона запустила сервіс Rufus, який повинен допомагати клієнтам з пошуком новинок. В AWS повідомляють, що рухаються до обсягу продажів за рік, що дорівнює $100 мільярдам.

Розвиток бізнесу Amazon у сфері реклами допоміг їй покращити квартальні результати. Від продажу оголошень нею було отримано $11,8 мільярда, що на 24% перевищує показники попереднього року. 2024-го корпорація додала непропускну рекламу в Prime Video, на що дуже позитивно відреагували маркетологи.

Костянтин Філатов, фінансовий аналітик LBLV