На переконання адвокатів Приватбанку, тривалий час колишні власники і топменеджмент використовували мережу банківських відділень, щоб фактично нав'язувати клієнтам страхові послуги «обраних» компаній.
«Процес потрапляння послуг різних страхових компаній з ринку був закритим та забюрокртизованим навмисно. Після проведення націоналізації, у 2016−2017 рр. Приватбанк створив відкриту платформу і провів прозорий конкурс для всіх компаній на ринку страхування. Дав клієнтам можливість обирати», — пояснюють свою позицію у Приватбанку.
Монополія «ексклюзивного» доступу для страхових компаній з орбіти колишніх власників та топменеджменту банку закінчилась і страхові компанії почали судову тяганину із банком, аби вибити з держави пов’язані з цим «збитки».
«В той час як антикорупційні органи висувають підозри колишнім власникам і топменеджерам банку, останні проявляють все більшу креативність у способах заволодіння державними коштами і майном. Складається враження, що таким чином вони намагаються стягнути сотні мільйонів з державного банку, щоб, наприклад, продовжувати фінансувати свій захист і уникнути відповідальності за шахрайські схеми», — припускають адвокати.
Нагадаємо, страхова компанія «Кредо» була створена у 2002 році і відносилась до сфери впливу колишніх топменеджерів банку. Приватбанк на підставі договорів доручення укладав від імені страхової договори страхування.
Після проведення націоналізації, у 2016−2017 рр. Приватбанк створив відкриту платформу і провів прозорий конкурс для всіх компаній на ринку страхування.
У листопаді 2020 року, «Кредо» звернулася до суду із позовом до банку про зобов'язання останнього виконувати договори щодо надання страхових агентських послуг. На думку страхової, банк неналежним чином виконував умови договорів та мав намір розірвати ділові відносини з нею. Окрім того, страхова в листопаді 2020 року отримала судову заборону банку вчиняти будь-які дії, спрямовані на припинення ділових (договірних) відносин зі страховими компаніями. Після скасування в травні 2022 року незаконної ухвали суду банк скористався гарантованим йому Цивільним кодексом правом на відмову від подальшого виконання договорів.
Судова справа страхової компанії «Кредо» є аналогічною до позову ПрАТ СК «Інгосстрах», яка вимагала стягнення з банку «збитків» в розмірі 209,5 млн грн. 5 липня Верховний Суд поставив остаточну крапку у спорі між страховою і Приватбанком, залишивши в силі рішення судів попередніх інстанцій про відмову в задоволенні позову «Інгосстрах».
Місце проведення: вул. Шолуденка, 1а (зала судових засідань № 8)
Початок: о 15:30
Для додаткової інформації:
Контактна особа — 0639320100 (Вікторія) або онлайн акредитація.