Мінфін - Курси валют України

Встановити
30 листопада 2021, 18:38

Альона Андронікова розповіла про трансформацію бізнес-культури і врахування нових реалій під час створення фінтех-продуктів

СЕО Moneyveo Альона Андронікова на Business Wisdom Summit 2021 розповіла, як у компанії впроваджують нові технології і розвивають культуру інновацій.

Захід всеукраїнського масштабу, організований медіабюро Ekonomika+, відбувся 26 листопада. Його учасниками і гостями стали власники і керівники провідних українських компаній, представники медіабізнесу, а також політики, продюсери та інші. Одна з дискусій об'єднала учасників навколо питання впровадження на підприємствах нових технологій і розвитку культури інновацій. У ній взяли участь керівники телекомунікаційних компаній «Датагруп» і Volia, Vodafone Business, холдингу TECHIIA. Поділилася досвідом роботи в цьому напрямі й СЕО Moneyveo Альона Андронікова.

СЕО Moneyveo наголосила, що для компанії, яка хоче не просто зростати, а й утримувати лідерство на ринку, важливо створювати конкурентний продукт з урахуванням нових реалій. Водночас диджиталізація та автоматизація робочих процесів були б неможливими без трансформації культури компанії, наголосила Альона Андронікова.

«Робота з людьми, корпоративний ген, базова культура компанії мають велике значення. Наведу приклад однієї із цінностей Манівео — Time. Наші співробітники перед зустрічами обов’язково мають готувати agenda. Крім того, у нас не прийнято запізнюватися — інакше вам доведеться віджиматися або присідати. Така фізична активність привчила команду до дисципліни», — поділилася досвідом СЕО Moneyveo.

Також вона наголосила, що значну роль для ефективної трансформації культури в компанії відіграє навчання топменеджерів:

«Успіху на ринку неможливо досягти без інноваційного підходу і розвитку перспективних напрямів компанії. В Moneyveo пошук і реалізація інновацій здійснюється командами самостійно. У нас кожен структурний відділ є власником своїх рішень, за які він несе відповідальність», — сказала Альона.

У рамках Business Wisdom Summit учасники обговорили багато питань, актуальних для вітчизняного бізнесу. Підіймалися теми рушійних складових розвитку і масштабування компаній, можливостей для будування прибуткового бізнесу всупереч карантину та іншим зовнішнім обставинам; порівнювалася ефективність роботи на внутрішніх і зовнішніх ринках тощо. Власники та СЕО успішних українських підприємств поділилися практичними кейсами з адаптації, зміцнення позицій за нової реальності, впровадження інновацій та побудови бізнес-моделей майбутнього.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися