Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 жовтня 2021, 18:36

ARX ​​man — супер-герой страхування

Гейміфікація — тренд, який зараз активно застосовується у передовому маркетингу. Це впровадження ігрових форм в неігровий контекст: роботу, навчання і повсякденне життя Його використовують в онлайн-шопінгу, і в принципі в ритейлі. Страхування багатьом здається серйозним бізнесом, які вже тут ігри.

Однак це помилка, і Нонна Рижа, директор з маркетингу страхової компанії ARX розповідає про те, як симпатичний бренд-герой доповнює сервіси і розважає клієнтів

Що таке бренд-герой і в чому його цінність

Почнемо з того, що маркетинг в страхових компаніях, інших фінансових структурах — це завжди виклик, оскільки необхідно тримати баланс креативу та здорового глузду. Це дуже особистісний бізнес, де безліч різного роду комунікацій. І як раз щоб зробити ці комунікації різноманітними, цікавими, і при цьому корисними, ми створили свого власного бренд-героя.

Для початку кілька слів про те, що таке в цілому брендовий або корпоративний герой. Це елемент бренду, який використовується для надання марці людських рис, близьких цільової аудиторії. Це певний візуальний образ, анімований креатив або реальна жива людина. Брендовий герой може існувати в різних формах — мультиплікаційних героїв, предметів і тварин, розкручених «зірок».

Брендові герої своїм образом і дією не тільки привертають увагу до марки, а й змушують споживача співпереживати їй, вовлікають емоційно, бренд стає «живим» і «своїм». Ми немов наближаємося до клієнта, переходимо в більш довірливий формат. Такі герої створюють додаткові можливості для контактів споживачів з брендами. Вони демонструють продукт або сервіс, рекомендують його, надають бренду характер, емоційне забарвлення — загалом, сприяють його запам'ятовуванню і популяризації.

Брендовий герой, як символічне втілення продукту повинен відображати особливості торгової марки та її обіцянок. Його існування має виглядати логічним, щоб користувач сприймав його як природне продовження бренд-комунікації.

У нашій реальності, коли гейміфікація стрімко набирає обертів, брендовий герой несе ще й розважальну функцію, роблячи комунікацію з клієнтом більш дружньою та цікавою, «чіпляючи» увагу, яку, ми знаємо, зараз утримувати все складніше.

ARX man — страхування з посмішкою

В страхування ми постійно стикаємося з серйозними ситуаціями у житті людей, допомагаємо їм. А хто ж у масовій культурі завжди приходить на допомогу? Звичайно, супер-герой. Так у нас і народився ARXman (Арксмен).

Зовні — це симпатичний мультяшний персонаж, варіація листка канадського клена, оскільки канадський холдинг Fairfax є нашим акціонером. Наш герой виступає в різних ролях, полегшуючи комунікацію з клієнтами, роблячи її простішою і невимушеною.

Наприклад, Арксмен першим вітає клієнтів на корпоративному сайті, махає рукою, запрошуючи до спілкування. Для Телеграм чату у нас є цілий набір стікерпаков, які відображають різні ситуації та ілюструють емоції за допомогою Арксмена. Зараз стікерпак — неодмінний атрибут спілкування у всіх месенджерах, це особлива субкультура, і ми хочемо бути її частиною.

Крім того, зустрітися з Арксменом можна у нашій власній мобільній грі. Тренд на мобільні ігри більш ніж актуальний. За даними GameAnalytics, в першому кварталі 2020 року кількість мобільних геймерів виросло з 1,2 мільярда осіб до 1,75 мільярда в місяць, що означає зростання на 46% в порівнянні з 2019.

Споживачі витратили понад 19 мільярдів доларів на мобільні ігри в другому кварталі 2020 року, за даними App Annie 21% завантажених додатків для Android і 25% додатків для iOS — це ігри. Виручка Google Play продовжує рости, прогнозується, що до 2022 року гри для Android будуть приносити 56% всіх доходів від мобільних ігор. У нашій грі можна прокачати водійські навички, зрозуміти, як правильно врегулювати ДТП — викликати поліцію, скористатися європротоколом, і т. і. А після закінчення гри можна, при бажанні, придбати страховий продукт або дізнатися про нього більше на сайті компанії.

Арксмен також виступає елементом дизайну в нашому мобільному додатку MYARX, де клієнти знаходять всю інформацію про своїх договорах і спілкуються з компанією. Мобільні додатки — ще один обов'язковий атрибут сучасної дійсності, оскільки смартфони зараз є практично у кожної людини. Доведено, що більшість користувачів виходять в інтернет через смартфони, при цьому 90% цього часу вони користуються мобільними додатками.

Арксмен говорить простою і зрозумілою мовою про страхові послуги, з гумором пояснюючи серйозні речі. Так відбувається, наприклад, в спільному спецпроект з сайтом bit.ua, де зібрані наші продукти зі страхування авто, користь яких пояснює наш супер герой. Там же є посилання на гру і стікерпакі. Арксмен існує у нас в різних форматах: в 2, і в 3 D. Перейшовши по спеціальному посиланню, користувачі можуть бачити об'ємну фігуру — доповнену реальність.

Нещодавно, буквально у вересні, ми вирішили зробити нашого героя і зовсім реальним — запустили групу в FB від його імені, де Арксмен розповідає про страхування не нудно і жваво, і де всі можуть ділитися думками, залишати зворотний зв'язок. Сторінка ще молода, звичайно, але ми очікуємо, що вона стане ще одним корисним і інформативним інструментом для наших клієнтів.

В цілому, наш герой розвивається і еволюціонує разом з компанією, знаходить свій голос і індивідуальні риси — і це розширює наші комунікаційні можливості, розвіваючи стереотипи про страхування як про консервативний бізнес. Навпаки, інновації в нашій справі вітаються і приживаються, і ми, як один з найбільших гравців ринку, завжди намагаємося бути в авангарді цього процесу

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися