Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 квітня 2021, 14:00

Юристи Moneyveo на обкладинці журналу «Український адвокат»

Представники нашого юридичного департаменту Moneyveo стали героями березневого випуску журналу «Український адвокат».

Для довідки

«Український адвокат» — щомісячне професійне видання для адвокатів, на сторінках якого розкриваються актуальні питання розвитку української адвокатури, її історії, а також закордонної практики і світових тенденцій розвитку професії.

Фахівці Moneyveo розповіли про нюанси роботи юристів у сфері небанківського кредитування. Зокрема були висвітлені найбільш популярні запитання щодо діяльності Moneyveo.

Керівник юридичного департаменту Андрій Котик висловив свою думку щодо ліквідації Національної комісії та переходу регулювання фінансових послуг до НБУ. І як це вплинуло на роботу небанківських фінустанов.

«Це стало початком перегляду та оновлення регулятивного контексту діяльності відповідних організацій. Я б сказав, що процес розвитку регулювання діяльності небанківських фінустанов схожий на процес дорослішання людини. Раніше небанківський сектор перебував у дитинстві, зараз він перебуває на етапі дорослішання. А там де дорослішання, там і більша відповідальність. Звичайно, для когось є ризик з цією відповідальністю не справитись. Проте я впевнений, що сильні, „дорослі“ гравці ринку без проблем подолають цей етап», — прокоментував Андрій Котик.

Журналістів видання цікавило питання про способи верифікації клієнтів у сервісі.

«В нашій компанії реалізовано більшість методів верифікації клієнтів, передбачених законодавством. Це використання системи BankID НБУ, бюро кредитних історій, застосунку Дія. Також нами було імплементовано метод розпізнавання реальності особи (liveness detection method), який є обов’язковим елементом в деяких методах верифікації. Він дозволяє здійснити фотофіксацію людини в режимі реального часу», — зазначила Анна Пархоменко, заступник директора юридичного департаменту.

Піднімалось і найгостріше питання, яке зараз на слуху та цікавить абсолютно всіх — законопроєкт про захист боржників від колекторів.

«Новий закон фіксує єдині стандарти, в тому числі етичні, при роботі з простроченою заборгованістю. І усі ці високі стандарти вже давно застосовуються в Moneyveo. Так, всі телефонні звернення до контакт-центру записуються і перевіряються відділом контролю якості обслуговування, а кожна скарга детально розглядається. Також на сайті діє сервіс «Поскаржитися на оператора», — поділилася Ірина Стародуб, керівник судового відділу.

Тож компанія сервісу завжди на стороні Закону та максимально лояльна до своїх клієнтів. Moneyveo не тільки знає й дотримується усіх правил, а є взірцем, у якого слід повчитися!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися