Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 березня 2020, 18:51

COVID-19 — ARX відповідає на поширенні запитання

Як зараз ARX супроводжує страхову подію?

ARX виконує всі зобов'язання відповідно до умов програм страхування. Однак, звертаємо вашу увагу, що згідно з рекомендаціями ВООЗ та наказом МОЗ України 25.02.2020 № 521 «Про внесення зміни до Переліку особливо небезпечних інфекційних та паразитарних хвороб людини і носійства збудників цих хвороб» захворювання COVID-2020 віднесено до списку особливо-небезпечних інфекцій. Це означає, що захворювання є дуже небезпечним і виявлення та подальше лікування встановленої коронавірусної інфекції проводиться в рамках державної програми з протидії поширенню особливо-небезпечних вірусних інфекцій. До того моменту, коли лікарем прийнято рішення про направлення застрахованого для проведення тесту на коронавірусну інфекцію, випадок вважається страховим і супроводжується асистансом в штатному режимі, в рамках умов договору страхування.

В якому режимі працює компанія ARX?

Основна маса співробітників ARX переходить на роботу в режимі віддаленого офісу. Ми забезпечені доступом до всіх ресурсів компанії, що дозволить підрозділам продажів і асистансу працювати в штатному режимі. ARX готов підтримувати та реалізовувати запуск нових проектів, пролонгація поточних договорів і адміністративний супровід наявних контрактів ДМС.

В якому режимі працює медичний Асистанс?

Медичний Асистанс працює в штатному режимі, приймає дзвінки від застрахованих і організовує обслуговування в мережі клінік партнерів і аптечної мережі. Однак, з урахуванням напруженості ситуації, зростанням навантаження на асистанс у зв'язку з ростом захворюваності, нервозністю в суспільстві в цілому, а також у зв'язку зі зміною режиму роботи транспорту, кур'єрських служб і деяким періодом адаптації до умов віддаленої роботи в підрозділах супроводу договорів, просимо з розумінням поставитися до можливих змін у швидкості обробки ваших заявок.

Що робити, якщо піднялася температура, ознаки ГРВІ?

В цілому, просимо максимально відповідально поставитися до стану свого здоров'я. У разі погіршення стану здоров'я, підйому температури понад 37,5, появі симптомів ГРВІ, просимо звертатися за організацією консультативної допомоги в асистанс. Пам'ятайте, що з вами на зв'язку лікарі! Постарайтеся максимально чітко відповідати на питання співробітників асистансу, від цього залежить якість і швидкість наданої вам первинної консультації.

Де можна пройти тести на коронавірус?

Щодо наявності та доступності тест-систем для визначення коронавірусної інфекції. Тест системи на сьогодні є в наявності в державних лікарнях КМКЛ № 9, КМКЛ № 4, Олександрівській центральній міській лікарні. Звертаємо вашу увагу на те, що для продажу в аптечній мережі тест-системи для визначення коронавірусної інфекції надаватися не будуть. Для оцінки результату тест-системи з біологічним матеріалом направляються в спеціалізовані лабораторії, для проведення ланцюга біохімічних реакцій. У домашніх умовах використання даних тест систем неможливо.

Також в разі виявлення коронавірусної інфекції, застрахованих просимо максимально відповідально поставитися до рекомендацій лікарів і чітко дотримуватися призначеного лікувального режиму. Звертаємо вашу увагу на те, що всього лише 15% хворих потребують госпіталізації та постійного лікарського нагляду. Основній масі хворих буде рекомендовано лікування в умовах домашньої ізоляції.

Як зараз працюю лікарні?

Лікувальні установи наразі працюють в режимі максимального навантаження і розраховувати на блискавичну швидкість організації необхідної допомоги не варто. Просимо з розумінням поставитися до того, що організація первинної консультації «день в день» на сьогодні рідкість.

Екстрені випадки з симптоматикою коронавірусної інфекції обслуговуються в режимі швидкої допомоги всіма доступними засобами, перший пріоритет в даній ситуації — виклик бригади 103.

Також з урахуванням обмеження роботи міського транспорту в умовах карантину, основна маса аптечних мереж припинила організацію доставлення медикаментів додому.

Багато клінік обмежили прийом застрахованих для планових заходів — масажів, патронажів, планових вакцинацій.

Просимо вас дотримуватися всіх раніше виданих рекомендацій щодо дотримання правил особистої гігієни (миття рук, обробка поверхонь, використання засобів особистого захисту, уникнення масових скупчень людей і дотримання режиму карантинних заходів).

Чи можна отримати консультацію онлайн, якщо є тривожні симптоми?

ARX  протягом останніх років успішно реалізуємо послугу по телемедичної консультації, при якій не обов'язково відвідування клініки для первинної консультації, особливо при наявності симптомів ГРВІ. Консультація надається в режимі скайп зв'язку або телефоном. Сьогодні ARX  розширила ряд клінік-партнерів, що надають дану послугу. Перелік таких клінік можна уточнити у лікарів-координаторів Асистансу.

Якщо довелося самостійно оплачувати послуги, чи змінився алгоритм дії?

Ми розуміємо складність ситуації, тому порушення термінів надання застрахованою особою документів на відшкодування в період карантину не буде вважатися порушенням умов договору, і, відповідно, не буде приводом для відмови у відшкодуванні.

Однак у зв'язку із суворим карантином і переходом на віддалену роботу можуть бути збільшені терміни розгляду документів на відшкодування.

Нагадуємо про інших наших інтернет-послуги:

Зв’язатися в месенджері:

Telegram

Viber

Консультанти завжди зможуть проконсультувати вас на лінію допомоги 0800 30 27 23

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися