20 березня 2020, 16:40 Читать на русском

Moneyveo — серед 10-ти брендів, чия реклама найбільше запам’ятовується

За результатами дослідження, яке провела група компаній Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research, Moneyveo опинився на 4-му місці в 10-тці брендів, які запам’яталися споживачам найбільше.

Чого тільки не роблять компанії, щоб клієнти про них пам’ятали! Замало просто створити якісний продукт, його потрібно ще й якісно презентувати. У цьому завданні допомагає реклама. І чим вона креативніша, чим краще вона відповідає викликам, з якими стикається сучасне суспільство і власне цільова аудиторія бренду, тим більше шансів, що її запам’ятають і відгукнуться на неї.

Група Dentsu Aegis Network Ukraine і Gradus Research вирішила з’ясувати, які бренди в першу чергу спливають у пам’яті українців, і провела дослідження. 452 респонденти –учасники онлайн-панелі Gradus – 16-17 грудня 2019 року пройшли опитування шляхом смартфон-анкетування. Аудиторія Gradus – це люди у віці 18-60 років, які проживають у містах із населенням понад 50 тис. осіб.

Вдалося! 10 брендів, які запам’яталися

За результатами дослідження, рейтинг брендів, про які українці пам’ятають у першу чергу, сформувався в такій послідовності:

  1. Coca-Cola
  2. «Київстар»
  3. «Галичина»
  4. Moneyveo
  5. Rozetka
  6. McDonald's
  7. «Мезим»
  8. «Ласунка»
  9. OLX
  10. Jacobs

«…І хто тепер Красава?», – каже Тарас із рекламного ролика Moneyveo! Компанія дякує за визнання!

Але команда сервісу в жодному разі не збирається зупинятися на досягнутому і готова й надалі дивувати аудиторію: нові креативи, нові рекламні кампанії – скоро в ефірі…

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама