Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 березня 2020, 10:54

Уніка Україна. Звернення до клієнтів та партнерів

Беручи до уваги нестандартну ситуацію, яка склалася в світі та в Україні в зв'язку з поширенням вірусу COVID-19, з метою захисту життя і здоров'я клієнтів і співробітників, офіси Страхової групи «Уніка Україна» максимально переходять в онлайн режим. При цьому, Уніка вживає всіх необхідних заходів з метою надання своєчасних і якісних страхових послуг клієнтам.



Просимо ознайомитися з наступною інформацією про сервіси, які дозволять максимально ефективно надати вам належний рівень страхового захисту.

1. Звернення в медичний асистанс Уніка

З метою організації медичних послуг за договорами добровільного медичного страхування, крім стандартної процедури звернення в медичний асистанс, Уніка просить вас обов'язково встановити і використовувати мобільний додаток MyUNIQA:

PlayMarket: goo.gl/Qgh1XY

AppStore: goo.gl/L3BM2

Звернення через мобільний додаток дозволить Уніка обслуговувати вас швидше і якісніше.

Також, для звернень в медичний асистанс, ви можете використовувати чат боти Уніка (необхідно вибрати гілку «Медицина»):

Telegram: t.me/UNIQAua_bot (канал UNIQAua)

Viber: https//goo.gl/oQqPTD

(Посилання діють з мобільних телефонів, також можна завантажити з сайту uniqa.ua).

Залежно від виду звернення, лікар-координатор прийме рішення про запис вас на прийом до лікаря, виклик бригади швидкої допомоги або лікаря додому.

Важливо: якщо лікар запідозрить вірус COVID-19 − в дію вступають спеціальні протоколи МОЗ, що стосуються супроводу таких випадків. Тестування на COVID-19, транспортування, госпіталізація таких хворих проходить в строго регламентовані установи, перелік яких визначено спеціальними розпорядженнями МОЗ і буде розширюватися в міру необхідності. Комерційні лікувальні установи на сьогодні не роблять послуги з діагностики, транспортуванні та лікування таких випадків.

2. Повідомлення і подача документів щодо подій при страхуванні каско, ОСАГО, майна фізичних осіб.

Повідомлення про настання страхової події здійснюється в стандартному режимі за цілодобовими телефонами СК «Уніка», зазначеними у полісі. При цьому, для вашого спокою, Уніка прийняла рішення збільшити термін подачі письмової заяви про подію до 14 календарних днів.

Також, для вашої зручності і безпеки, заяву про подію можна подати в онлайн режимі через кабінет клієнта на сайті. У кабінеті клієнта ви також можете прикріпити необхідні документи по страховій події і відстежувати статус врегулювання вашої події.

Уніка щиро сподівається, що ви скористаєтеся опцією подачі документів онлайн!

3. Купівля страхових продуктів

Відділення Уніка продовжують роботу і оформлення всіх договорів страхування!

Також, з метою мінімізації фізичних зустрічей, ви можете оформити страховий поліс дистанційно.

На сайті Уніка ви можете купити електронний поліс ОСАГО, онлайн страхування квартири та відповідальності перед сусідами, добровільну цивільну відповідальність. Якщо у вас будуть питання — прохання залишити заявку на сайті, співробітники Уніка максимально швидко зв'яжуться з вами.

4. Оплати

Сплачуйте договори страхування онлайн без відвідування банківських установ за посиланням.

Страхова компанія «Уніка» докладає всіх зусиль для того, щоб клієнти Уніка залишалися задоволеними страховими послугами навіть в такий непростий для всіх нас час. Уніка щиро сподівається, що незабаром ситуація нормалізується і все повернеться до звичайного робочого графіку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися