Мінфін - Курси валют України

Встановити
22 травня 2019, 19:33

Понад 80% клієнтів СГ «ТАС» налаштовані на тривалу співпрацю зі своїм страховиком

З метою підтримання найвищого рівня сервісу в роботі з клієнтами, виявлення їх реальних потреб та оперативного реагування на їх побажання та вимоги до страхового захисту страхова група «ТАС» в травні провела чергове опитування страхувальників.

Загалом було опитано понад 120 тисяч осіб з усіх куточків України.
Отже, як свідчать результати дослідження, 96% клієнтів компанії повністю задоволені якістю обслуговування в СГ «ТАС» та рівнем страхового захисту, який їм забезпечує страховик. При цьому 94,8% респондентів зазначили, що вони готові рекомендувати страхову групу «ТАС» своїм друзям та знайомим.

Серед основних переваг компанії у порівнянні з іншими учасниками страхового ринку були вказані наступні: компетентність персоналу, оперативність врегулювання страхових випадків, гнучкі умови страхування та розмаїття страхових продуктів. Так, 94% респондентів відзначили високу кваліфікацію та обізнаність в нюансах страхування співробітників компанії. Зокрема, опитані зазначали, що в процесі укладання договору для них вкрай важливо було отримати детальну консультацію фахівця СГ «ТАС», який не просто мав за мету продати той чи інший страховий продукт, а насамперед з’ясовував потреби клієнта, проявляв щирий інтерес до нього і з урахуванням всіх його вимог пропонував саме той варіант програми страхування, що максимально відповідає побажанням страхувальника, забезпечуючи оптимальний рівень страхового захисту за прийнятною ціною.

Зручність й простоту процедури врегулювання страхових випадків та оперативність виплат за укладеними договорами страхування відзначили 90,8% опитаних. В свою чергу, 92% респондентів високо оцінили якість та розмаїття страхових продуктів компанії, завдяки чому СГ «ТАС» здатна забезпечити надійний захист клієнтів з різними потребами та будь-якими фінансовими можливостями.

Загалом, як засвідчили результати опитування, найвагомішими факторами при виборі страховика для 90% клієнтів є репутація компанії, її надійність, стабільність, рівень обслуговування – як на етапі консультацій та укладення договору, так і на стадії врегулювання збитків, а також персональний контакт з її співробітниками. Водночас розмір страхового платежу грає основну роль при виборі страховика лише для 7% клієнтів.

Відповідаючи на питання, чи готові вони змінити свою страхову компанію на іншу, 80,4% респондентів відреагували категоричною відмовою, зазначивши, що налаштовані на багаторічну співпрацю з СГ «ТАС», тому варіант оформлення договору страхування у іншого страховика ними навіть не розглядається. При цьому 92% опитаних вказали, що для них вкрай важливо завчасно отримувати нагадування про закінчення терміну договору страхування, аби потім не виникла ситуація, коли оформляти поліс, наприклад, обов’язкової «автоцивілки», доведеться у агента «чужої» страхової компанії, просто аби убезпечити себе від штрафу за відсутність необхідного документа.

Окрім власне нагадувань про закінчення строку дії договору страхування, 89% опитаних виявили зацікавленість в тому, аби на систематичній основі отримувати повідомлення про нові продукти СГ «ТАС» та акційні пропозиції компанії. Примітно, що 85% респондентів при цьому наголосили, що їх в лінійці страховика цікавить не лише обов’язкова «автоцивілка», але й інші продукти, зокрема КАСКО, медичне, туристичне страхування, а також страхування житла.

Нагадаємо, опитування клієнтів, спрямовані на отримання об’єктивної оцінки якості сервісу, а також оперативне реагування на актуальні потреби страхувальників й відповідну оптимізацію продуктової лінійки, проводяться СГ «ТАС» на регулярній основі.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися