Страхова компанія VUSO і Приватбанк запустили новий сервіс для клієнтів банку — «Гарантоване повернення», послугу повної компенсації вартості залізничних квитків.
12 березня 2018, 14:28
Страхова компанія VUSO і Приватбанк запустили нову послугу «Гарантоване повернення» залізничних квитків
Незалежно від причини відмови, Страхова компанія VUSO протягом трьох днів повертає 100% вартості квитка на карту покупця. Відмовитися від квитка, клієнт може з будь-якої причини. Для отримання компенсації достатньо оформити повернення квитка до відправлення поїзда.
Цим унікальним сервісом вже скористалися понад 5000 клієнтів Приватбанку, купили залізничні квитки за допомогою Приват24 і bilet.pb.ua, у відділеннях банку або за коротким номером 3700.
Раніше страхова компанія VUSO запустила продажу страхових продуктів для клієнтів Приватбанку «Нерухомість без огляду», «Страхування здоров'я».
Джерело:
Мінфін
Коментарі