Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 листопада 2017, 10:06

VUSO — компанія з високим рівнем страхового обслуговування

За підсумками ХІ Всеукраїнського конкурсу «Страхова компанія року — 2017» Страхова компанія «VUSO» стала переможцем в номінації «Компанія з високим рівнем страхового обслуговування».

Цьому передувала цілеспрямована робота з удосконалення роботи з клієнтами. Зокрема важливі зміни відбулися у взаємодії клієнтів з компанією і співробітниками — починаючи від продажу поліса і завершуючи врегулюванням страхового випадку. Сайт компанії оновлений для зручного замовлення полісів онлайн і оптимізований для мобільних пристроїв. Співробітники контакт-центру, менеджери з продажу, урегуліровщікі страхових випадків і аварійні комісари тепер діють за фірмовим протоколу «Антистрес».

«Ми встигаємо раніше, ніж ви почнете нервувати» — так можна описати ідею, закладену в протокол «Антистрес». Співробітники допомагають клієнтам у вирішенні питань так, щоб у людей не виникав стрес. Команда VUSO досягає цього результату за рахунок миттєвого реагування на звернення, відсутності бюрократії та паперової тяганини при оформленні страхових випадків, мінімумом зусиль від клієнтів для отримання відшкодування збитку. При страхуванні машини по каско «Антистрес +» автомобілісти отримують ексклюзивні бонуси — персонального менеджера і виплату відшкодувань за 4 дні.

Компанія підтримала проект «Пряме врегулювання» і вже протягом року працює за цією програмою. Клієнти компанії, що потрапили в ДТП і отримали підтвердження в невинності, можуть звернутися за відшкодуванням безпосередньо в компанію VUSO.

Істотні зміни в роботі команди VUSO доповнять оновлення візуального стилю компанії.

Олександр Шойхеденко, глава Наглядової ради VUSO, розповів про плани компанії: «Ми створюємо страхову компанію з винятковим сервісом. Клієнт буде отримувати послугу, яку йому не зможуть надати інші компанії. VUSO буде відрізнятися від конкурентів не акціонерами або продуктами, а ставленням до клієнта і рівнем сервісу».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися