Халатне відношення
1/5
Страховий випадок був 09.12.2016 — Сьогодні 05.09.2017.
Жодних документів у Київ немає, ще досі і не передали ( з слів гарячої лінії).
з своєї сторони, всі документи надані були ще у січні.
і началося саме цікаве, на протязі більше пів року одна фраза, з дня на день:
«Завтра все буде готово.» чи «Сьогодні я Вас наберу, все буде ок.» і ні дзвінка ні духу,
Вас на довго вистачить чути кожен день одну неправдиву фразу ??!!!
не допомагають і дзвінки на гарячу лінію. Два тижні назад, здається зрушили з мертвого місця, СЛАВА БОГУ,
а НІ!!! жодинх документів на Киів не передавали.
Читаючи відгуки, та маючи досівд спілкування з УНІКОЮ, складається думка,
що на репутацію та особливо на клієнтів (які очікують виплату) НАЧХАТИ!!!
Що все робиться для того, щоб затянути процес ( уже 9 місяців).
Одним словом кому дорогоий власний час та нерви — категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Особливо у місті Вінниці.
Жодних документів у Київ немає, ще досі і не передали ( з слів гарячої лінії).
з своєї сторони, всі документи надані були ще у січні.
і началося саме цікаве, на протязі більше пів року одна фраза, з дня на день:
«Завтра все буде готово.» чи «Сьогодні я Вас наберу, все буде ок.» і ні дзвінка ні духу,
Вас на довго вистачить чути кожен день одну неправдиву фразу ??!!!
не допомагають і дзвінки на гарячу лінію. Два тижні назад, здається зрушили з мертвого місця, СЛАВА БОГУ,
а НІ!!! жодинх документів на Киів не передавали.
Читаючи відгуки, та маючи досівд спілкування з УНІКОЮ, складається думка,
що на репутацію та особливо на клієнтів (які очікують виплату) НАЧХАТИ!!!
Що все робиться для того, щоб затянути процес ( уже 9 місяців).
Одним словом кому дорогоий власний час та нерви — категорично НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Особливо у місті Вінниці.

5 сентября 2017, 13:57
добрий день, просимо Вас написати скаргу на електрону пошту quality@uniqa.ua, вкажіть будь-ласка номер Вашої страхової справи та ПІБ