1/5
Я є військовослужбовцем ЗСУ. 31.07.2023 року наша квартира була пошкоджена вибуховою хвилею від ворожої ракети. В квартирі були вибиті всі вікна і зламані всі пластикові рами. У моєї дружини була страховка «нерухомість без огляду». 31.07.2023 року ми заявили в «ПриватБанк» про страховий випадок. В нас прийняли заявку і попросили надати документи: фото, витяг з ЄДР, акт складений комісією райвиконкому. Всі документи ми надали в ПриватБанк. Після цього працівник банку повідомив нам, що з нами тепер зв'яжеться страхова компанія. 31.08.2023 року ми з дружиною заїхали в ПриватБанк і менеджер повідомив нам, що по нашій справі страхова компанія UNIQA виставила в комп'ютері відмову. 1- страхова компанія після розгляду нашої справи(на розгляд у них є 30 діб) не зв'язалась з нами і не повідомила про відмову. 2- наш випадок підпадає під п.6.1.2, 6.1.3 договору страхування. За 30 діб вони навіть не зателефонували і не поцікавилися по нашій справі. Телефони гарячої лінії працюють тільки по захворюванню. Не дозвонитися. В м. Кривому Розі офіс компанії зовсім не відповідає. Не раджу страхуватися в UNIKA.

1 сентября 2023, 9:24
Вітаємо! Приносимо вибачення за непорозуміння, що склались. Ми розуміємо, що потрібно виправити цю ситуацію, і вже працюємо над цим. Очікуйте зворотній зв'язок по Вашому випадку найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна