Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Уника

Отделения Уника: Киев, переул. Рыльский, 3, оф.16

Назад

Киев, переул. Рыльский, 3, оф.16

в другое время по договоренности по телефону +38 (067) 441-61-08

переул. Рыльский, 3, оф.16

+38 044 279-74-07

+38 067 408-00-54

Пн-Пт: 10:00-16:00, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 26

Отзывы об отделении — 26

1/5
Kate54922023-11-23 17:47:10
Унику не вкоем случаи не рекомендую, вы просто выкинете деньги на ветер, вам не чем не помогут и будут ссылатся на не понятные правела которые не предусмотрены договором. У них правела перестраиваются конкретно под вас в не хорошо смысле, сделают все что бы не выполнять договор страхования (ДМС). У вас будет электронное направление на диагностику, они напишут что нужно печатной форме с печатью врача, вы возмете такое направление они напишут нужен диагноз. Задумайтесь диагноз во время диагностики, когда у поциента есть только симптомы и доктор пытается выяснить, что с вами и как вас лечит.
После споров в продолжении 2 суток, вам напишет менеджер либо диагноз либо досведанье с фразой это ваш выбор. В конце концов вы психанете и пойдете проходить диагностику за свои деньги, при том что вы оплатили не маленькую сумму за полис. Тысячу раз подумайте прежде чем с ними связываться, шарашкина контора
Поправлю здоровье и буду идти к юристам и в суд…
Уника
24 ноября 2023, 10:00
Вітаємо, пані Катерино! Фахівці медичного асистансу приймають рішення по гарантії, або відмові у гарантуванні послуг/медикаментів керуючись програмою страхування, договором, списком виключень та безпосередньо встановленим діагнозом. На жаль, у документі, який Ви надіслали, відсутній діагноз. Нам шкода, що у Вас виникли складнощі, але ми керуємось виключно умовами Вашого договору. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
5/5
VD123152023-11-23 16:41:44
виплату отримав за 3 дні після заявленого збитку, 20.11.2023 трапився страховий випадок я перетелефонував у кол центр, для реєстрації, мене згідно Договору скерували на СТО, через 3 години мене набрали з СТО, що чекають на мене, я зразу і поїхав до них. 22.11.2023 мені написав мій менеджер Анна С., що справу 14733080626 вже погодили до виплати, хочу подякувати ще і Віталію М.за оперативність отримання рахунку з СТО та його погодження, Дану компанію буду радити всім.
1/5
626297482023-10-31 16:00:55
Спочатку не можуть організувати ліки, пропонують купити самостійно, а потім відмовляються компенсувати.
Уника
31 октября 2023, 16:04
Вітаємо! Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Ми хочемо допомогти розібратися у цій ситуації. Тому, якщо у Вас є можливість, надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми якомога швидше надамо Вам зворотній зв'язок. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
SLB2023-10-02 17:06:45
ЛЮДМИЛА Через ПриватБанк в 2023 році я оформила страховку здоров'я на випадок хвороби в страховій компанії УНІКА. На жаль зі мною сталася прикра історія зі здоровям.30.09.2023 У визначений термін я подала всі документи, які засвідчували про те що я хворіла. Через 1 день отримала відповідь — ВІДМОВА. Зателефонувала до компанії УНІКА за зор*ясненнями. І тут мені в 2 голоси, працівниці пояснили, що діє часовий термін франшизи… на запитання: де це прописано? почула що потрібно бути екстрасенсом щоб прочитати між рядків та додумати що та УНІКА мала на увазі… Просто ЖАХ а не компанія. НЕ РАДЖУ нікому з ними працювати, це обдурювання людей!!! На моє запитання щодо пояснення в договорі про дію франшизи, дівчина відповіла, що це не вони складають ці документи, а юристи. Люди звертаються до них зі своїми бідами, а вони просто заробляють гроші на нас.
Уника
2 октября 2023, 20:21
Вітаємо, пані Людмило! Нам справді дуже шкода, що у Вас виникли проблеми. Ми хочемо допомогти розібратися у цій ситуації. Надішліть нам, будь ласка, номер Вашого страхового договору або ж Ваші контактні дані на quality@uniqa.ua. Ми переглянемо інформацію та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
Predator812023-07-26 20:13:26
Якщо маєте бажання просто віддати комусь гроші — вам сюди. Маю мед страховку. Якщо у Вас нежить — краплі від них не погодять, біль в нозі — ренген не погодять, лікар призначив дослідження та аналізи — прогарантують повторний візит. Сподіваюсь якщо буде потреба купити йод — прогарантують. Плачу за страхування 12000 і плачу')))
Уника
27 июля 2023, 9:19
Вітаємо! Приносимо Вам вибачення від імені компанії УНІКА за принесені незручності. Для детальної перевірки інформації надайте, будь ласка, номер Вашої страхової справи на наш e-mail: quality@uniqa.ua, щоб ми могли детально розібратися в ситуації, що склалася. З повагою, Відділ контролю якості СК УНІКА Україна.
3/5
JenyDar2023-05-05 16:45:13
Не рекомендую зв'язуватись з цією компанією.
Коли пропонували підписати договір накопичувального страхування життя на 7 років — дуже класно все розмалювали, та обіцяли інформувати про дохід та платежі. По факту, вже тридцять місяців сплачую два договора: смс про черговий платіж надсилають навіть не через раз, інформації про дохід — ніякої. Телефонувала в асистенту — спочатку вішали лапшу, що ще не доробили систему інформування, чекайте, потім сказали, в травні написати заяву та попросити інформацію про дохід. Написала заяву — отримала виписку лише про свої платежі, та ось таку інформацію: Дозвольте нагадати, що договір накопичувального стахування життя — це фінансовий інструмент, згідно якого застрахована особа, в першу чергу, знаходиться під страховим захистом на випадок непередбачуваних обставин, а також має можливість отримати страхову виплату по дожиттю. Страхова сума розраховується, виходячи з персональних даних застрахованої особи, і прописується в договорі. В розрахунок страхової суми враховано гарантований інвестиційний дохід (4%). Додатковий інвестиційний дохід (ДІД) нараховується щорічно за результатами фінансової діяльності компанії на частину платежів, що відраховуються в накопичення. Оскільки перші три роки дії договору більша частина внесених платежів відраховується в резерви на випадок непередбачуваних обставин, а менша — в накопичення, сума ДІД незначна.
На моє прохання надати інформацію так скільки ж все ж таки за 30 місяців накопичилося — мені взагалі нічого не відповіли.
Телефонувала в колл — центр. Відповідь — інформацію про дохід, який буде незначним, ви отримаєте коли договору буде три роки, не раніше.

Дуже шкодую, що зв'язалася з цією компанією, бо гроші пролежали мертвим грузом три роки. З урахуванням інфляції, краще б я використала банківський депозит, або сплачувала іншій страховій, які нараховують дохід з першого року.
Уника
7 июня 2023, 10:04
Вітаємо! Уточніть, будь ласка, номер Вашого страхового договору для перевірки викладеної інформації у відгуку та можливості перегляду рішення за Вашою справою. E-mail: quality@uniqa.ua.
З повагою, CК УНІКА
1/5
Zzz123456782023-04-26 08:47:13
Застрахована цією горе-страховою як корпоративний клієнт, ще й купила не самий дешевий пакет послуг, а якісь наданих послуг взагалі ЖАХ. Сталось ДТП і довелось звернутись до них. Так от, записали не до того лікаря (при чому, що скинула їм всі відповідни доки і висновки да ще й призвіще лікаря), страхова вирішила по своїму. Дозвонитись до них майже не реально, з лікарем кординатором зв'явку взагалі немає. Ліки які потрібно приймати, ця страхова не покриває. На моє питання «Чому не покриваються знебрліючі?» вони самі не знають чому не покривають. Тому послугами цієї кантори користуватись не буду.
1/5
nchipovsky2023-03-23 14:56:06
Взял каско на премиум автомобиль стоимостью 180 тысяч долларов, заплатил что то около 350 тысяч гривен. Попал в дтп, выплатили в итоге 160 тысяч гривен что не покрывает даже 30% стоимости ремонта. Постоянно к ним не дозвониться сотрудники игнорируют и перекидаю друг на друга, какой то замкнутый круг получаеться. Хочу донести всем тем кто планирует страховаться, что 10 раз подумайте нужно ли вам каско от этой страховой. В начале они вам пыль в лицо пустят а потом обманут. По моему опыту это самое ужасное каско, странно что их еще не прикрыли.
Уника
3 апреля 2023, 12:48
Шановний nchipovsky! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок, але просимо Вас написати нам більш детальніше по рішенню за Вашою справою. Це важливо для нас — з'ясувати обставини та вжити заходів, щоб подібні речі не відбувалися. Також, це може посприяти повторному розгляду Вашої справи та перегляду рішення за нею в рамках умов договору. Напишіть нам, будь-ласка, на ел. адресу quality@uniqa.ua із зазначенням номеру Вашого страхового договору або номеру страхового випадку. Дякуємо заздалегідь, з повагою, СК «УНІКА»
1/5
Nataliia14122023-03-19 05:16:38
Застрахована як корпоративний клієнт (договір страхування #38/7-2-311), це найгірша страхова компанія з усіх, в яких мене колись страхували як працівника. Зареєструвала вже дві скарги — пишуть відмови в гарантії навіть на те, що чітко прописано в їх же особливостях покриття по страховці — наприклад, вказано проведення фізіотерапевтичних процедур та лікувальної фізкультури, що призначені лікарем та необхідні для відновлення функцій органів та систем — не покривають!!! Спочатку писали, що ЛФК для лікування спини — це нетрадиційне лікування. І ще багато інших випадків. Навіть не покривають надання вітамінів, як це роблять всі страхові компанії у весняний період. Працівники відверто по-хамські себе поводять, скарги на процес не впливають. Однозначно не рекомендую цю страхову компанію.Тільки трата грошей та нервів клієнтів!!!
Уника
3 апреля 2023, 15:01
Доброго дня, пані Наталя, повні відповіді Ви отримали напряму від нашиих менеджерів, але коротко відповідаємо тут. Фахівці медичного асистансу УНІКА приймають рішення по гарантії, або відмові у гарантуванні послуг/медикаментів керуючись програмою страхування, договором, списком виключень, діагнозом, що зазначив лікар, протоколами МОЗ України та міжнародною класифікацією хвороб. Детальніше ознайомитись із умовами програми та списком виключень можете у мобільному додатку MyUniqa, із умовами страхового договору у відповідальної особи за Ваше корпоративне ДМС, а саме у HR менеджера по місцю роботи.

З повагою,
СК УНІКА
1/5
OksanaHldkv2023-03-09 14:42:36
Маю негативний досвід страхування КАСКО в СК Уніка і можу сказати, що СК не відповідає ані за свої слова, ані за декларації розміщені на сайті.
Компанія за півтора роки навіть не змогла надати мені мій примірник договору страхування.

За свої ж гроші ви будете спілкуватись з кол-центром, щоб дізнатись долю свого випадку. А спілкування з колл-центром — це як з автовідповідачем, бо там можуть лише передавати ваші повідомлення фахівцям, щоб з вами зв'язались протягом трьох робочих днів.
Ця гра в очікування тривала більше місяця. В результаті очікування — відмова, з посиланням на пункт договору, який мені не було надано.
Навіщо ж тоді вводити своїх клієнтів в оману і писати неправдиву інформацію на сайті?!