Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Уника

Отделения Уника: Хмельницкий, ул. Соборная, 77, оф. 15

Назад

Хмельницкий, ул. Соборная, 77, оф. 15

ул. Соборная, 77, оф. 15

+38 038 270-22-32

+38 038 270-22-33

+38 067 406-21-03

+38 067 408-17-59

Пн-Чт: 09:00-18:00, Пт: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной

Отзывы об отделении — 5

Отзывы об отделении — 5

1/5
Pushuk2023-11-26 15:30:09
Застрахований в уніці вже 4 роки але останній рік це просто жах, при кожному зверненні тебе просто відморожоють, масажі не дають, відсилають на МРТ за свій рахунок, ліки не додають навіть копійкові, по 20гр, не раджу з цими аферистами звязуватися, їм потрібні клієнти які не хворіють
Уника
27 ноября 2023, 10:27
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникли проблеми. Для детальної перевірки ситуації надішліть нам, будь ласка, номер Вашого договору та деталі страхового випадку на quality@uniqa.ua. Ми проведемо перевірку та зможемо надати Вам зворотній зв'язок найближчим часом. З повагою, Команда контролю якості УНІКА Україна
1/5
gonia2023-07-31 18:21:19
Маю перший та гіркий досвід. У мене післяопераційна проблема, яка потребувала негайної перевірки ока. Мені сказали записатись у недоговірну клініку, і надати усі документи. Все виконав, розглядали декілька днів, потім написали що на заключені немає печатки, і змушують бігати ще раз. Хоча квитанцію офіційну надав, усі заключення про мій стан теж надав, надалі нажаль потребую хірургічного втручання. Вони не можуть відшкодувати 1100 грн, я собі не можу уявити як відшодовують операцію яку я буду робити, її вартість 33000( Моя рекомендація не розраховуйте на допомогу.
Уника
1 августа 2023, 14:24
Вітаємо, Ігорю Миколайовичу! СК «УНІКА» дуже прикро, що виникло таке непорозуміння. Для подальшого розгляду справи на відшкодування, очікуємо від Вас консультаційний висновок, завірений печаткою клініки. Згідно з умовами Вашого договору документ можна подати не пізніше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати оплати медичних послуг.

Відповідно до чинного Розпорядження Нацкомфінпослуг №997 від 24.12.2010 р. для проведення страхових виплат має бути надано розрахунковий та медичний документ, завірений в установленому законодавством порядку. В свою чергу, вимоги до оформлення медичних документів ( у Вашому випадку – консультаційний висновок) закріплено Наказом МОЗ України від № 110 від 14.02.2012 року, відповідно до якого «висновок завіряється печаткою закладу охорони здоров’я, де проводилась консультація». Якщо можливості надати медичний документ встановленої форми немає, то згідно вказаного вище Розпорядження, можливе проведення виплати з утриманням 19,5% податків. Отже, запевняємо, що наша компанія в своїй діяльності керується чинним законодавством України.

Наразі, ми розуміємо можливі складнощі, що виникли у Вас з отриманням документів, тому пропонуємо Вам обидва варіанти: надати повний перелік документів (до 12.09.2023) або ж провести оплату з утриманням податку.

Бажаємо Вам якнайскорішого одужання!
1/5
DimB2023-02-02 15:05:20
Якщо раптом так склались зірки і відшкодовувати збитки, нанесені Вашому майну, буде компанія Уніка — Вам «пощастило»!!! В процесі відшкодування Ви опануєте професії юриста (вивчите всі нормативні документи, що стосуються страхового законодавства, практичний досвід порядку відшкодування наслідків ДТП в частині судової практики) автомеханіка (самі маєте визначити вичерпний перелік ушкоджених елементів та їх правильну назву), бухгалтера (розберетесь, хто з юридичних та фізичних осіб платник ПДВ і чому компанія буде чи не буде відшкодовувати виставлені ними рахунки за ремонт Вашого авто), менеджера з продажів (будете шукати в магазинах та на розборках вартість елементів автомобіля для їхної заміни — і все одно Вам їх відшкодують їх вартість в лише на 30 відсотків). Вас чекає незабутній досвід самонавчання із зазначених питань в стислі терміни!!!
По факту: після настання ДТП компанія заводить так звану «страхову справу», ознайомитись з якою у Вас не буде можливості навіть за офіційним запитом — відповідають що в них немає такого обов’язку.
Долучити рахунки від офіційного дилера неможливо: в них є свої «незалежні експерти», які «правильно» рахують суму відшкодування.
Ознайомитись з документом калькуляцієї в повному обсязі неможливо — Вам покажуть на екрані файл без дати та без підпису «експерта».
Знімати копії документів, фотографувати їх, знімати відео та вести аудіозапис розмов заборонено — щоб потім не можна було нічого довести та оскаржити їх неправомірні дії.
В результаті на заміну крила з його фарбуванням, фарбування бамперу та полірування фари я отримав від компанії суму у 8100 грн без погодження зі мною — початкова пропозиція складала 5500 грн.
Ну і в процесі співпраці Ви обов’язково вислухаєте за Вашу некомпетентність, незнання Законодавства, пропозиції особисто звернутись до президента для внесення змін у порядок відшкодування конкретно для Вас.
Репутаційні втрати менеджера взагалі не турбують — будуть розмовляти з Вами як вважають за потрібне.
Категорично не рекомендую до співпраці цю компанію…
Уника
15 февраля 2023, 15:23
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Та просимо дати нам можливість розібратися в цій ситуації. Для цього напишіть, будь ласка, нам лист на ел. адресу quality@uniqa.ua, обов'язково вкажіть номер Вашого договору або страхової справи.

З повагою, СК «УНІКА»
5/5
dana42021-12-25 17:09:34
Оформляла страховку «Захист комунальних платежів» через Приватбанк. Стався страховий випадок, а саме скорочення з місця роботи. Протягом доби після оформлення заявки була здійснена виплата. Приємно вражена, що в Україні є страхова компанія такого високого рівня обслуговування. Дуже вдячна страховій компанії Уніка! Рекомендую!
2/5
SieRtlY2016-06-13 11:51:09
Произошло ДТП, был застрахован в СК «Uniqa». Во время одного из звонков мне сказали, что все повреждения с СТО были подтверждены и все согласовано как есть, ждем когда будут переведены деньги на фирменное СТО. Назвали общую сумму повреждений, плюс напомнили, что еще есть небольшая франшиза. Позднее мне на мобильный телефон пришла смс, (такая-то сумма была переведена на счет СТО). Меня сразу же смутило, что сумма была меньше, даже с учетом франшизы. Перезвонив на СТО, я узнал, что дверь вообще не фигурировала в калькуляции, а бампер страховая решила не менять, а ремонтировать, на «тихую» вычеркнув его из списка деталей под замену.В тот же день, я был в офисе страховой и пытался получить объяснения от эксперта страховой почему бампер, который пробит и который не защелкнулся обратно, решили ремонтировать? Эксперт страховой в грубой форме объяснил, что он считает, что бампер можно отремонтировать и перекрасить, что там одна маленькая дырочка, и что это не есть показание к замене. Что во всем остальном бампер нормальный. На вопрос «почему же бампер не защелкивается обратно и деформирован?» эксперт ответил, что это не его проблемы, что на СТО сделают все что считают нужным, чтобы он защелкивался и что если что-то будет не так, чтобы я потом предъявлял претензии к СТО. И что он не обязан был мне сообщать, что страховая передумала менять бампер и как либо согласовывать.Еще он добавил, что это наоборот эксперт с СТО не смог ему, эксперту страховой, обосновать полную замену бампера, поэтому тут без разговоров будет однозначно ремонт. Перезвонив адвокату, я узнал много всего интересного. Пришлось заказать независимую экспертизу, которую я в данный момент ожидаю.