1/5
Найгірша страхова з некомпетентними працівниками!
ДТП трапилась більше чотирьох місяців тому, виплати так і немає. Прямо і відкрито порушують терміни які зазначені в законодавстві ( по старому 90 днів)
Значно занизили суму збитку.
Якщо не пощастило і прийшлось мати справу з цією ганебною компанією-готуйтесь відразу викликати незалежного експерта і наймати юриста.
Написано скаргу в Нацбанк і МТСБУ та подано до суду. Уви оранта не для людей.
Згаяний чималий час, нерви і кошти!
ДТП трапилась більше чотирьох місяців тому, виплати так і немає. Прямо і відкрито порушують терміни які зазначені в законодавстві ( по старому 90 днів)
Значно занизили суму збитку.
Якщо не пощастило і прийшлось мати справу з цією ганебною компанією-готуйтесь відразу викликати незалежного експерта і наймати юриста.
Написано скаргу в Нацбанк і МТСБУ та подано до суду. Уви оранта не для людей.
Згаяний чималий час, нерви і кошти!

12 марта 2025, 8:55
Вітаємо, пане Дмитре! Ми служба підтримки НАСК «ОРАНТА» та ми допоможемо розібратися у ситуації, що склалася. Нам дуже шкода, що у Вас склався негативний досвід взаємодії з нашою компанією. Будемо вдячні Вам, якщо напишете нам номер Вашої справи на електронну пошту alona.antonova@assist.org.ua, для того, щоб ми могли ретельно розібратися у ситуації. Ми цінуємо кожен зворотній зв’язок від наших клієнтів, завдяки яким ми постійно вдосконалюємо якість надання послуг. Чекатимемо на відповідь! З повагою, Клієнтська підтримка НАСК «ОРАНТА»