Страховий випадок трапився ще напочатку липня.
Взагалі для початку є притензії до оцінки вартості. Як її рахують це загадка. Хоча в кінцевому випадку ніби і вліз у вартість ремонту, (і це завдяки лише майстрам з СТО) бо спочатку прогнозували значно більшу вартість.
Десь місяць чекав, поки оголосили суму виплати. Потім стандартна відмазка: згідно закону 90 днів на виплату. з дати подоння заяви на виплату.
Реголярно надзвонював, стандартна відмазка — очікуюте виплату до 22.11.2023 і все.
20.11. за 2 дні до дедлайну подзвонив в страхову, — очікуюте виплату до 22.11.2023.У вечері зайшов на сайт НБУ, в розділ зверненняя громадян і залишив скаргу…
22.11 знов дзвоню, — відповідь: передзвоніть в кінці тижня.
У відповідь я пригрозив, якщо до кінця дня грошей не буде, то я подам позов до суду.
І це спрацювало — того ж дня половина суми впала на рахунок, а друга на наступний день.
А ще, що приємно здивувало, за тиждень часу, подзвонили зі страхової і сказали що хочуть виплатити пеню за просрочку платежу — сума невелика 340грн, але сам факт.
Виявляється Нацбанк розглянув скаргу, яку я залишив на сайті, про що мені прийшов офіційний лист від НБ. і зобовязав виплатити пеню, більше того як виявилось моя заява була зареєстрована 18.08 тобто мала бути виплачена до 18.11 а не 22.11 як мені розказували у страхові.
Тому, моя рекомендація: пишіть скаргу в НБУ, в Моторотранспортне бюро, а також поргрожуйте судовим позовом.