Вам подходят 2 депозита
Дата обновления:Депозит Крафтовый от Кредобанка
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Доход за вычетом налогов
3 767грнДепозит Прибыльный от Кредобанка
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Доход за вычетом налогов
5 651грнВсе условия размещения депозитов Кредобанка в Белозерке - процентные ставки, доход, сроки
Депозит Крафтовый от Кредобанка
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Доход за вычетом налогов
3 767грнДепозит Прибыльный от Кредобанка
Условия депозита
Расчет вашего дохода
Доход за вычетом налогов
5 651грн02 березня 2024 року я намагалася зняти 3000 грн. із своєї зарплатної картки АТ «Кредобанк» у банкоматі АТ «Райфайзен Банк». Замість коштів у банкоматі я отримала квитанцію «несправність диспенсору» та висвіченним на екрані вибаченням. Але в той же час з картки 3000 грн. було списано. Я відразу зателефонувала на гарячу лінію АТ« Кредобанк» та АТ «Райфайзен Банк» та стала чекати вирішен..
Добрий день.
Сьогодні кошти повернено на Ваш рахунок.
Перепрошуємо за незручності.
У мене був відкритий рахунок у КредоБанку, в кінці лютого приходе смс що моя картка заблокована у додаток зайти теж не можу. Подзвонивши на гарячу лінію оператор відповів що банк розірвав зі мною відношення з конфедеційних причин, вони не розголошують. На питання як мені забрати гроші, вони відповіли приїзжайте до відділення пишіть заяву на перерахунок у інший банк. Я знаходжусь у Іспанії і приїжд..
Добрий день.
Причини розірвання ділових відносин Вам уже було повідомлено у відповіді на звернення, яке Ви залишали на інформаційній лінії банку.
Що стосується переказу коштів на власний рахунок, який відкрито в іншому банку, то для цього і справді необхідно звернутись у будь-яке наше відділення. Можливість здійснити таку операцію дистанційно — відсутня.
Кошти доступні для безгот..
Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини за що заблокували?
Добрий день.
Керуючись Публічними правилами Банку, а саме п. 3.24. Глави 6:
«3.24. Банк має право, тимчасово або на постійно заблокувати доступ Клієнта до Системи (припинити надання послуг Системи) у випадках:
3.24.1. надання Клієнтом Банку будь-якої недостовірної інформації;
3.24.2. втрати або компрометації Простого ЕП Клієнта;
3.24.3. втрати Мобільного пристрою, на ..