Незацікавлені у вирішенні питання
1/5
Користувалась послугами Манівео не 1 рік. Завжди закривала або пролонгувала кредит
Так трапилось, що цього разу не вистачає суми до пролонгації, так трапилось, що знаходжусь в лікарні і всі кошти які були, які позичили ідуть за зовсім іншим призначенням. Іде 3 пільговий день користування, тому (маючи досвід із шаленими відсотками на 4 і наступний день!!!) звернулась до операторів із проханням та питанням: яким чином можна врегулювати це, тому що я налаштована повернути кошти, але прям зараз я не маю цієї суми. Я не ухиляюсь від сплати, а лише прошу допомогти як мирним шляхом можна вирішити цю ситуацію.
Тим більше я знаю випадки із мого оточення, де компанія погодилася на розстрочення платежу!
Я так розумію, що потрібно чекати листи, дзвінки і тільки в такому випадку чекати якогось «діалогу».
Так трапилось, що цього разу не вистачає суми до пролонгації, так трапилось, що знаходжусь в лікарні і всі кошти які були, які позичили ідуть за зовсім іншим призначенням. Іде 3 пільговий день користування, тому (маючи досвід із шаленими відсотками на 4 і наступний день!!!) звернулась до операторів із проханням та питанням: яким чином можна врегулювати це, тому що я налаштована повернути кошти, але прям зараз я не маю цієї суми. Я не ухиляюсь від сплати, а лише прошу допомогти як мирним шляхом можна вирішити цю ситуацію.
Тим більше я знаю випадки із мого оточення, де компанія погодилася на розстрочення платежу!
Я так розумію, що потрібно чекати листи, дзвінки і тільки в такому випадку чекати якогось «діалогу».

12 мая 2021, 17:46
Доброго дня!
Нам шкода, що у вас був негативний досвід — очевидно, сталося непорозуміння: співробітники Moneyveo завжди спілкуються і діють відповідно до законодавства України. Будемо вдячні, якщо допоможете нам розібратися в цій ситуації. Будь ласка, напишіть нам на quality@moneyveo.ua, ми обов'язково знайдемо рішення, яке задовольнить обидві сторони.
З повагою,
moneyveo.ua
Нам шкода, що у вас був негативний досвід — очевидно, сталося непорозуміння: співробітники Moneyveo завжди спілкуються і діють відповідно до законодавства України. Будемо вдячні, якщо допоможете нам розібратися в цій ситуації. Будь ласка, напишіть нам на quality@moneyveo.ua, ми обов'язково знайдемо рішення, яке задовольнить обидві сторони.
З повагою,
moneyveo.ua