Не йдуть на зустріч для вирішення ситуації
2/5
Відгук пишу не про свою ситуацію. Знайома взяла кредит і не встигла зробити пролонгації в результаті чого і вийшла на прострочку. Я порадив їй звернутися на гарячу лінію щоб уточнити чи є можливість для реструктуризації боргу та виплати частинами. В результаті їй сказали що оплатити обовязково потрібно «вже і зараз». В чаті підтримки нікого не здивувало що я уточнював стосовно її прострочки) В чаті сказали дзвонити на гарячу лінію — на гарячій лінії кажуть щоб платили «вже, інакше залучимо родичів». Дуже весела ситуація. Мене вже дістали дзвінки співробітників компанії. Невже немає розумного виходу з ситуації крім погроз?

12 августа 2020, 8:25
Доброго дня!
Нам шкода, що ваша знайома потрапила у неприємну ситуацію з грошовими надходженнями. Ми завжди готові піти назустріч у разі фінансових труднощів: пропонуємо нашим клієнтам пролонгацію кредиту або зміну графіка погашення заборгованості, якшо клієнт звертається до нас до настання прострочки.
Напишіть, будь ласка, на quality@moneyveo.ua. Ми обов'язково знайдемо рішення, яке задоволнить обидві сторони.
З повагою,
moneyveo.ua
Нам шкода, що ваша знайома потрапила у неприємну ситуацію з грошовими надходженнями. Ми завжди готові піти назустріч у разі фінансових труднощів: пропонуємо нашим клієнтам пролонгацію кредиту або зміну графіка погашення заборгованості, якшо клієнт звертається до нас до настання прострочки.
Напишіть, будь ласка, на quality@moneyveo.ua. Ми обов'язково знайдемо рішення, яке задоволнить обидві сторони.
З повагою,
moneyveo.ua