Шахрайство
1/5
На мою поштову адресу надійов лист від Вашої компанії в якому вказано, що я нібито взяв кредит у Вашій компанії по договору, по якому сума заборгованності становить 9 300,00 грн.
В он-лайн чаті на Вашому сайті https://moneyveo.ua оператор «Андрій» (оператор відмовився повідомляти своє прізвище) повідомив, що нібито був зареєстрований акаунт на моє ім'я, та якоби був взятий кредит 26.07.2018 р саме на моє ім'я та грошова сумма переведена на якусь картку.
Офіційно повідомляю:
1) Кредита у Вашій компанії я не брав.
2) Кредитних договорів з Вашою компанією не підписував.
3) На вашому сайті (https://moneyveo.ua) не реєструвався та аккаунта не маю.
4) Згоду на обробку персональних даних Вам не давав.
5) Зазначеної картки не маю та грошей від Вас не отримував.
Тому зазначена в вищезазначеному листі вимога щодо виплати заборгованності на ваш рахунок є неправомірною.
Оператор вимагав для того, щоб «розібратися» необхідно надати скан-копії документів (паспорта, ІПН) та фотографію картки власної.
Тобто, вирогіно, компанія хоче «пришити» кредит заднім числом.
В жодному разі не відправляйте їм документів, якщо б був реальний випадок шахрайства з боку третіх осіб, вони б одразу зайнялись вопросом, а не вимагали документів якоби «для підтвердження».
В он-лайн чаті допомоги не отпримали, чекаємо відповіді на електронну адресу.
Готуємо звернення для правохоронних органів та служб.
В он-лайн чаті на Вашому сайті https://moneyveo.ua оператор «Андрій» (оператор відмовився повідомляти своє прізвище) повідомив, що нібито був зареєстрований акаунт на моє ім'я, та якоби був взятий кредит 26.07.2018 р саме на моє ім'я та грошова сумма переведена на якусь картку.
Офіційно повідомляю:
1) Кредита у Вашій компанії я не брав.
2) Кредитних договорів з Вашою компанією не підписував.
3) На вашому сайті (https://moneyveo.ua) не реєструвався та аккаунта не маю.
4) Згоду на обробку персональних даних Вам не давав.
5) Зазначеної картки не маю та грошей від Вас не отримував.
Тому зазначена в вищезазначеному листі вимога щодо виплати заборгованності на ваш рахунок є неправомірною.
Оператор вимагав для того, щоб «розібратися» необхідно надати скан-копії документів (паспорта, ІПН) та фотографію картки власної.
Тобто, вирогіно, компанія хоче «пришити» кредит заднім числом.
В жодному разі не відправляйте їм документів, якщо б був реальний випадок шахрайства з боку третіх осіб, вони б одразу зайнялись вопросом, а не вимагали документів якоби «для підтвердження».
В он-лайн чаті допомоги не отпримали, чекаємо відповіді на електронну адресу.
Готуємо звернення для правохоронних органів та служб.

18 октября 2018, 11:32
Доброго дня!
Просимо вибачення, що у вас виникли труднощі з нашою службою підтримки.
Нам шкода, що ви стали жертвою шахраїв. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення ваші контактні дані (ПІБ, номер телефону). Ми перевіримо всі обставини оформлення кредиту. Після цього ваш кредит буде закритий, кредитна історія в кредитних бюро виправлена.
З повагою,
Moneyveo.UA
Просимо вибачення, що у вас виникли труднощі з нашою службою підтримки.
Нам шкода, що ви стали жертвою шахраїв. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення ваші контактні дані (ПІБ, номер телефону). Ми перевіримо всі обставини оформлення кредиту. Після цього ваш кредит буде закритий, кредитна історія в кредитних бюро виправлена.
З повагою,
Moneyveo.UA