Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Компанія порушує умови договору

1/5
Viktoriako2024-07-17 20:43:36
9392.16

Я вважаю, що компанія порушила умови договору, а саме розділ 5 пункт 5.3 ( кредитор зобовʼязаний повідомити позичальника не пізніше 3 днів з моменту винесення простроченої заборгованості)
В мене дата платежу була 13.07 я дізналась про винесення простроченої заборгованості 17.07 ( на четвертий день і дізналась я про це лице коли були невдалі змогли списати в мене з картки кошти )

Я звичайно в цей же день сплатила всю суму заборгованості з усіма % та пенею, але я обурена, що мене про це навіть не повідомили.
Написавши в чат в менеджер телеграм чому ви мене не проінформували? Мені повідомили, що дана компанія не зобовʼязана цього робити і я порушила умови договору.
Написавши у відповідь, що ви також порушили умови договору, а саме розділ 5 (пункт 5.3), адже ви мене навіть не проінформували. Після цього НЕ відповівши на моє питання всі повідомлення були видалені. ( в телеграм є функція видалити повідомлення і у відправника, і у отримувача )
Написавши повторно мені потрібно було знову звʼязатися з іншим менеджером та пояснювати все спочатку, але історія повторювалась як тільки я писала за цей пункт 5.3 і так 5 разів уявляєте !?

Я зрозуміла, що таким чином діалогу не вийде. Я зателефонувала на гарячу лінію там підтвердили, що дійсно вони зобовʼязані інформувати позичальника про винесення на прострочення не пізніше 3 днів такого виникнення.
Задавши питання чому мене не проінформували мені повідомили вам сьогодні дзвонили о 18:56. Я відповідаю, що сьогодні 4 день, а ви зобовʼязані повідомляти не пізніше 3.
Я запитую, чому мене не повідомили протягом 3 днів згідно договору?

Через хвилин 15 коли я поставила дане питання безліч разів мені повідомили вчора (16.07 ) о 10:00 було відправлено повідомлення, я запитую куди саме вона каже я не знаю. Я запитаю то як я можу опиратись на ваші слова якщо, вони не чім не підтверджені? Я переглянула всі повідомлення смс, вайбер, телеграм, електронну адресу ні 1 повідомлення немає.
Після опитування 10 хвилин за це повідомлення мені повідомили, було надіслано воно було саме в смс, але його немає.
Менеджер мені каже, що зараз проблеми зі звʼязком воно могло мені не прийти, але є 1 але
Якщо, в отримувача відсутня мережа то повідомлення приходить отримувачу коли дана мережа зʼявиться тобто, воно не було відправлено.

Ніякого підтвердження, що дане повідомлення відправлено немає.
Коли я запитала чи можуть ваші слова бути підключені мені повідомили НЕ ЗНАЮ.
Ви як гадаєте це нормально?

Я вважаю, що дане порушення було свідомо щоб позичальник сплатив більше % та пені.
Адже якби мене повідомили я б сплатила заборгованість одразу, а не на 4 день після винесення заборгованості на прострочення і переплативши значну суму.
Жах просто.
Некомпетентні фахівці і скоріш за все без економічної та юридичної освіти.

Як вам дали ліцензію не розумію, як з таким хаосом ви успішно проходите аудит теж не розумію.
Вас НБУ вже штрафував, а ви навіть не зробили висновків.

Комментарии к отзыву - 3

ЄГрошіЄГроші2024-07-24 13:11:03
Дякуємо за ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Ми розуміємо ваше занепокоєння та хочемо запевнити, що компанія ЄГроші завжди діє виключно згідно з законодавством та умовами договору. Відповідно до умов договору позики, зокрема пункту 5.3, позичальник зобов'язується сплатити заборгованість у вказаний термін, але не пізніше ніж протягом трьох днів з моменту настання дати оплати, щоб уникнути нарахування пені або штрафу. Ми завжди повідомляємо клієнтів про дату оплати заздалегідь, зокрема під час укладання договору позики клієнт завжди баче термін користування позикою та кінцеву дату оплати. Ваш відгук дуже важливий для нас, і ми врахуємо всі ваші зауваження для покращення якості нашого обслуговування. Ми також перевіримо роботу нашої служби підтримки, щоб забезпечити більш ефективну та коректну комунікацію з нашими клієнтами. Будь ласка, зв'яжіть з нами за телефоном 0800 400 300, щоб ми могли більш детально розібратися саме з вашою ситуацією, змогли ідентифікувати Вас та надати належну допомогу.
Natali45uyNatali45uy2024-08-15 23:12:47
Аналогічно не попередили Наймаються знімати з картки гроші
ThorBSThorBS2024-11-05 18:59:47
Бо це модернізація шахраїв, тим паче що одразу ж треба було звертатися до НБУ щодо шахрайських вчинків цієї компанії. І потім вже вони винні немало коштів своїм клієнтам.
Отзыв успешно отредактирован
Получить кредит