Перерахунок за дострокове погашення
1/5
Користувалась кредитом всього 5 днів, але заплатила всю суму за 30 днів, подзвонила до оператора сказали написати заяву, так і зробила. На сайті вказано максимум 5 днів, на перерахунок. Шостий день дзвоню спитати як справи з моїми грошима, відповідь: заява в електронному вигляді не підходить потрібно від руки, про що оператор не повідомила при нашій розмові, минулого разу. Пишу від руки відправляю, передзвонюю —
прийшла, питаю як справи з моїми грошима?? Відповідь: ми маємо право по законодавству розглядати заяву до 30 днів. То шо по законодавству користуються моїми грошима — це нічого! Кажу давайте мені позиеу на цю суму- ми не можемо.
Будьте обережні, з цією компанією, більше НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! ШАХРАЇ!!!
Чат онлайн оператори заблокували, крім того що« у вас немає заборгованості» нічого більше не можуть сказати!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
прийшла, питаю як справи з моїми грошима?? Відповідь: ми маємо право по законодавству розглядати заяву до 30 днів. То шо по законодавству користуються моїми грошима — це нічого! Кажу давайте мені позиеу на цю суму- ми не можемо.
Будьте обережні, з цією компанією, більше НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! ШАХРАЇ!!!
Чат онлайн оператори заблокували, крім того що« у вас немає заборгованості» нічого більше не можуть сказати!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!

11 февраля 2020, 14:43
Шановна Galochka88, дякуємо за зворотний зв'язок! Будь ласка у приватні повідомлення напишіть ПІП і контактний телефон, або напишіть за адресою: info@dinero.ua щоб ми могли зв'язатися з Вами і з'ясувати саме ваше питання. Також інформуємо Вас, що відповідно до чинного законодавства, компанія може надати відповідь протягом 30 днів. Але Dinero — клієнтоорієнтована компанія і зазвичай ми протягом 5 днів даємо відповідь нашим клієнтам. Чекаємо на Ваші дані.