Використання інформації з соцмереж
1/5
Все було добре, поки у мене не стався форс мажор і пішла заборгованність. Звичайно, з компанією зв«язувалась, але їх мало хвилює, що у тебе немає змоги навіть частково гасити заборгованість. Зате один із співробітників компанії, який назвався Юрієм Вікторовичем, незважаючи на постанову НБУ, взяв з соціальної мережі Фейсбук або Google мій робочий номер, писав у вайбер, телефонував, під»єднав цей номер до автоматичного сповіщення з інтервалом 3 хвилини. Я маю неприємну розмову від власниці салону, якому належить номер і куди я лише недавно влаштувалася. Я так розумію, що компанія Кредит Плюс не в курсі, що якщо людина не зможе отримувати дохід, то і повернути гроші вона, відповідно, не зможе. А також ознайомтеся з витягом з постанови, яка врегульовує стягнення боргів: « Також закон забороняє збирати та обробляти персональну інформацію про графік роботи, місця відпочинку особи, інформацію із соціальних мереж, особисті фотографії тощо. » Внаслідок дій цього співробітника я маю черговий нервовий зрив, непорозуміння на роботі, загрозу діловій репутації і втрату джерела заробітку. Чи ваша компанія вважає, що перешкоджаючи людині відновити свое фінансове становище вона швидко поверне вам гроші?