...
1/5
З першого дня просрочки дзвонять третім особам та розповсюджують особисті дані, такі як ІНН і суму боргу! Я вийшла сама на зв'язок відразу при протермінувані, пояснила ситуацію, що день два і я внесу оплату, я не відмовляюсь, я сама телефоную щоб вирішити це питання мирним шляхом, на що мені у відповідь були тільки погрози, та фіксация відмови оплати! а після цього через годину дзвінки до третіх осіб. Ви всім відповідаєте що ваші оператори ввічливі, якби це було так, то вам би не писали стільки відгуків про їх невміння розмовляти! Розгляньте питання грейс періоду у вашій компанії, може трапитися форс мажор будь у кого, навіть у вас!

13 октября 2023, 10:05
Доброго дня. Маємо наголосити, що наша компанія завжди діє в рамках правового поля та законів України. Усі умови кредитування чітко й прозоро викладені у вашому кредитному договорі, з яким ви мали змогу ознайомитися перед підписанням. Окремо відзначимо, що наші оператори — професіонали. Будь ласка, напишіть ваш номер мобільного телефону в особисті повідомлення на порталі Мінфін і ми відразу ж передамо ваш запит у Службу Якості для додаткової перевірки.