×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Прокредит Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.1 | 43 |
USD | 39.05 | 39.55 |
Все курсы банка |
Щиро дякую за плідну співпрацю у непрості часи
Зокрема, висловлюю подяку професіоналу своєї справи: спеціалісту Стефанії — за увагу до деталей, величезне терпіння та чуйне ставлення в процесі вирішення складних питань!
Як керівник великої компанії, особливо ціную професійність та лояльність до клієнтів!
Ви найкращим чином сприяєте зростанню фінансових результатів компаній, та, як наслідок — економічному розвитку України!
З повагою, клієнт Банку
Аддісу Шевайє
Дякуємо за Ваш відгук. Ми з кожним днем покращуємо наш сервіс. Дуже раді, що Ви оцінили переваги роботи з нами. Передамо подяку Стефанії за її роботу.
Написать комментарий
Незрозуміла форма для запису на візит до банку
Дякуємо за проявлений інтерес до нашого банку.
Дійсно, нового клієнта ми просимо лише залишити ПІБ, телефон-імейл, тому що відкрити рахунок чи депозит у нас можна онлайн, відповідно до відділення Вам не потрібно 😊
Залиште, будь ласка, Ваші контакти на сайті і ми розповімо, як це зробити у зручний для Вас час.
Ваш німецький банк
Написать комментарий
Прокредит Банк — мій багаторічний впевнений вибір
Ваш німецький банк.
Комментарии (2)
Мобайл банкінг дууууже відстає
Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
Комментарии (1)
Справжній клієнторієнтовний банк
Реально рекомендую Прокредитбанк як надійного та конструктивного партнера в складних життєвих ситуаціях.
ПроКредит Банк уже давно втілює стратегію дистанційного он-лайн обслуговування. Більш того, відсутність мережі відділень допомагає нам зробити наявні он-лайн сервіси якіснішими та комфортнішими для наших клієнтів.
Написать комментарий
Подобається
Дякуємо за ваш відгук. Раді, що ви оцінили наші умови та переваги.
Написать комментарий
Глухой банк
Робота нашого банку побудована таким чином, щоб більшість основних послуг ви могли отримати дистанційно, без візиту у відділення. Залиште нам у приватних повідомленнях контакти для надання консультації щодо вашого питання.
Написать комментарий
Без нарікань
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
ПрокредитБанк — банк с приколами без немецкого качества!
— в Киеве осталось одно отделение на Нивках, даже не возле метро, а надо еще пройти метров 100 от него. Не на Печерске, не на Подоле, а на НА НИВКАХ — в @ОПЕ мира! Раньше было отделение на Л.Толстого возле метро, но его закрыли поскольку для сотрудником небыло бомбоубежища как я понимаю! На минуточку: рядом в 10 метрах переход (убежище), в 30 метрах метро (убежище)…, в округе работают 4 других банка (3 из которых с иностранным капиталом), но для Прокредитбанка лучше перенести ЕДИНСТВЕННОЕ отделение в многомиллионном городе практически в пригород!). Разве не Цырк?
— есть ежемесячная плата за использование счета в 165 грн. Т. е. я открываю ГРИВНЕВЫЙ депозит под 17% с которых снимут налог 19,5, с учетом 35% девальвации, 40% инфляции, но я еще должен заплатить за то, что моими деньгами будет пользоваться банк и давать мне жалкие 13,69% в год! Можно конечно апеллировать тем, что другие банки дают 15−16% в год, НО в этом как раз и кроется фишка: другие банки дают 15−16% год, но все обслуживание БЕСПЛАТНОЕ и отделения находятся в удобном расположении, а Прокредитбанк с помощью ПЛАТНОГО счета может в любой момент манипулировать его СТОИМОСЬЮ — сегодня 165 грн, а завтра 600 грн и пожаловаться или разорвать договор не получится! Теперь понятно почему Прокредитбанк не хочет снизить ставку до 16% и убрать плату за использование счета!?) Разве не хитро?
— просто прийти и оформить не получится, надо заранее подавать документы и записываться. Возможно задум хороший, но в Прокредитбанке это сделано через ЗАД@ИЦУ. 30.07.2022 хотел оформить депозит 200+, перезвонил, уточнил, был шокирован условиями, но обдумал, перезвонил 01.08.2022 еще раз, чтоб уточнить детали и вечером того же дня выполнил всю процедуру (потратил около 40 минут своего драгоценного времени, чтоб сфотографировать документы, перевести в ПДФ, загрузить на сайт, отправить их и заполненную анкету). Ссылаясь на комментарий представителя банка ниже: проверка и оформление делаются ДЕНЬ В ДЕНЬ! … я ждал весь день звонка от представителя Прокредитбанка с сумкой денег… ждал и ждал… и ждал. Пунктуальность НЕМЕЦКОГО банк на лицо! На часах было 16.30, ждать надоело, кроме того когда деньги не «в работе», они обесцениваются, тем более сумма в 200+. Зашел в ближайший банк и оформил депозит под 16% на 3 месяца: быстро, без ожиданий, без лишних телодвижений и ПЛАТНЫХ счетов! … и только сегодня в 09.16 наконец перезвонили… оперативно. Наверное в Прокредитбанке считают, что их банк единственный в стране и клиент будет ждать МИЛОСТИ сотрудников банк)
Горячая линия Прокредитбанка 0800… НЕ РАБОТАЕТ круглосуточно!
Делайте выводы!
Я, как клиент с 18-летним опытом сотрудничества з разными банками, хотел бы:
1. для удобства КЛИЕНТА разместить отделение банка в центральной части города возле метро!
2. снизить на 1% депозитную ставку (если жалко давать 17%) и одновременно убрать ПЛАТУ в 165 грн за открытие и использование счета/карты/интентет-банкига и т. д. для «депозитчиков». Не надо манипулировать подобным.
3. принимать клиетов в «живой очереди», а если и по записи, то ДЕНЬ В ДЕНЬ, а не в момент желания банка! … или прописать время ЧЕТКО, чтоб клиент понимал сколько времени он потратит в ожидании!
Буду ли я иметь дело с данным ТИПАбанком? не знаю, возможно, но не в ближайшее время и заранее буду готов к худшему в сотрудничестве с Прокредитбанком!
ПроКредит Банк вже давно втілює стратегію дистанційного обслуговування. Ми працюємо над тим, щоб замість черг ви могли здійснювати всі операції онлайн. Якщо є потреба зняти чи внести готівку, завітайте до наших зон самообслуговування: https://www.procreditbank.com.ua/branches/.
Так, у нас пакетне обслуговування, що означає плату єдиної фіксованої комісії 165 грн на місяць. До пакету включено всі необхідні послуги безкоштовно та без додаткових умов: перекази з картки на картку, зняття готівки в будь-якому банкоматі України, зарахування коштів, перекази за реквізитами та ін. Ми хочемо, щоб клієнти не лише заощаджували з нами, але й мали доступ до всіх інших сервісів.
Для зручності ми пропонуємо відкрити рахунок онлайн, що займає 5-10хв. До речі, конвертувати документи в pdf не потрібно, достатньо їх сфотографувати. Наші менеджери в телефонному режимі завжди готові допомогти, якщо в процесі виникли питання. Ми на зв’язку з 09:00 до 18:00 по будням.
Як правило, наші менеджери контактують день у день по заявкам, що надійшли до 17:00. Якщо зв’язатись не вдається або заявок дуже багато, ми телефонуємо наступного дня. Прикро, що по Вашій заявці виникла така ситуація, приносимо свої вибачення, що не змогли оперативно її опрацювати і Вам довелося чекати.
Сподіваємося, що відповіли на всі Ваші зауваження і що найближчим часом зможемо співпрацювати. Якщо у Вас залишилися інші питання чи коментарі – залиште свої контакти у приватному повідомленні, ми Вам зателефонуємо.
З повагою,
Німецький банк
Комментарии (1)
Досвід використання
Дійсно, в період, коли ви відкривали рахунок, були затримки в отриманні певних послуг. Наразі ми повернулись до штатного режиму роботи. Так, на заявки на відкриття рахунку ми відповідаємо день в день, а час очікування пластикової картки – до 18 днів. При цьому, очікувати пластикову картку немає потреби, адже у вас одразу є можливість користуватись діджитал карткою у мобільному застосунку, просто додати її в електронний гаманець для розрахунків.
Ми цінуємо у своїй роботі прозорість та простоту, тому пропонуємо один фіксований тариф, до якого включено всі банківські послуги безкоштовно, такі як зняття готівки, перекази з картки на картку, перекази за реквізитами в межах України, зарахування коштів, SMS-інформування та багато іншого.
Щодо обмежень переказів в іноземній валюті, то ми керуємось виключно вимогами НБУ, що діють під час воєнного стану.
Ми постійно працюємо над оновленням функціоналу мобільного застосунку та обов’язково повідомляємо клієнтів у месенджері.
Будемо раді вас бачити й надалі нашим клієнтом.
Ваш німецький банк
Написать комментарий
Непаганий банк
Дякуємо за непоганий відгук. Додамо, що ми також надійний банк, що постійно працює над вдосконаленням своїх послуг.
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Спам та нав’язування послуг
Ще деякі співробітники, чомусь, спілкуються російською. Я взагалі нічого не сплутав, це точно український банк?
Всі наші спеціалісти розмовляють українською мовою. Втім, для зручності, в ході розмови, можуть змінити мову на ту, якою розмовляє клієнт.
Написать комментарий
Дуже-дуже повільно
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Клоуны
Перешёл в Райфазен, где и обслуживание лучше и интернет не лагает.
P. S. От своего бывшего менеджера в прокредите случайно узнал, что руководство заставляет их писать хорошие отзывы на минфине. Смешно, вместо улучшения сервиса, интернет-банка, проработки возражений, они решили накручивать отзывы.
ЦИРК, а не банк, Пономарю «привет» от меня
Дякуємо за відгук. Як банк, ми зобов'язані підтверджувати актуальні дані по клієнтам і фінансова звітність компанії є одним із інструментів для цього. Втім, не надання фінансової звітності не є підставою для відмови в обслуговуванні рахунків.
Щоб розібратись детальніше, просимо надіслати свої контактні дані у приватному повідомленні для подальшого вирішення ситуації.
Ми раді будь-яким відгукам, адже тільки так ми зможемо й надалі вдосконалювати рівень обcлуговування.
Написать комментарий
Благодарность
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Хороший банк
Уровень обслуживания в разы отличается от сетевых банков.
Остался доволен выбором.
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Дуже вдячні
Написать комментарий
Отримав депозит без затримок
Раді, що Ви оцінили наш відповідальний підхід у роботі з клієнтами. Ми завжди повертаємо клієнтам кошти без затримок, навіть в кризові для країни часи. Дякуємо за довіру.
Ваш німецький банк.
Написать комментарий
Технический вопрос
22.04.2022 обратился в колл-центр с вопросом по работе в e-Banking. Cпециалист Наталья Осипова очень грамотно все объяснила и решила мой вопрос, за что Наталье большое спасибо! Самое главное в этой ситуации, что Наталья отнеслась к моей проблеме не только как сотрудник (с высоким уровнем профессионализма), а в первую очередь как человек, который действительно хочет помочь другому человеку!!! За что еще раз большое спасибо!!!
Успешная работа банка это не только финансовые показатели, а еще и его имидж! Имидж, который формируется так тяжело и на протяжении долгого времени! Благодаря таким сотрудникам как Наталья банки и становятся успешными!
Желаю Банку и Наталье новых клиентов и успехов!!! А старые клиенты вернутся!
Дякуємо за високу оцінку якості нашої роботи. Завжди раді допомогти вирішити ваші питання.
Написать комментарий
Поки що розчарована
Єдине, що не викликало нарікань — це кол центр, всі вічливі і намагаються допомогти.
Ми пропонуємо набір фінансових послуг, в який обов'язково входить гривневий рахунок. Вартість тарифу включає пакетне обслуговування без будь-яких додаткових плат за окремі сервіси. Тому Ви можете безкоштовно користуватися всіма перевагами гривневої картки: перекази з картки на картку, перекази коштів у гривнях на рахунки фізичних чи юридичних осіб, зняття в банкоматах по всій Україні, також немає комісії за зарахування коштів на рахунок клієнта тощо.
Зарахування надходжень в іноземній валюті здійснюється в день їх надходження відповідно до операційного регламенту за умови відповідності платежу вимогам чинного законодавства. В окремих випадках в рамках здійснення фінансового моніторингу банк може запитувати додаткову інформацію/документи по операції, і в такому разі проведення операції здійснюється після аналізу інформації/документів.
Дякуємо за високу оцінку роботи нашої клієнтської підтримки і сподіваємося, що подальша співраця справить на вас позитивне враження.
Ваш німецький банк.
Написать комментарий