Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нові «сюрпризи»платежу через термінал

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
turivan 3 июня 2013, 14:56
Не знаю чи це стосується роботи всіх терміналів чи тільки окремого з яким довелося зіштовхнутися мені. Але ось історія:
Поповнював я сьогодні картку на певну суму. Друге питання від термінала, після введення номеру картки «на яку суму хочете поповнити картку». Такого раніше в інших терміналах не зустрічав. Було дуже зручно- маєш 1 тис. грн, вніс її на рахунок, а комісія знімалася автоматично 0,5 чи 1% і на рахунок падало наприклад не 1 тис. а 995 грн. Що зробили зараз:
— я написав свою суму поповнення, але щоб термінал прийняв платіж необхідно ще ж заплатити комісію, отже ти вносиш суму більшу, а здача залишається в терміналі який її не видає, а пропонує
або здійснити інший платіж або поповнити мобільний.
— У мене були купюри по 100 грн, і здача яку я мав отримати складала 76 грн, але так як я вперше зіштовхнувся з таким поворотом, то благополучно вийшов з меню платежу. Отже мої гроші в приваті, працівник банку каже дзвоніть на гарячу лінію.
Дзвінок на гарячу лінію закінчився відповіддю автомати чекайте вам передзвонять. Вже годину чекаю. Спробував зайти в чат з сайта привата щоб отримати письмово відповідь. Функціональності звязку через чат вистачило на викладку мого питання, дільше дівчина оператор вибачилась що я довго чекав і благополучно пропала з надписом «звязок розірвано сервером». Думаю, що я подарував привату 76 грн, скоріш за все я такий не один. Виходячи з існуючого меню термінала можу зробити висновок:
1. будь-який платіж який ви будете робити ви не зробите чітко сумою яку приготували, тому що мінімальна купюра, яку приймає термінал 10 грн. Якщо вам наприклад треба заплатити 124 грн + 1%, то ви будете змушені внести 130 грн, а здача вже як вам вийде.
2. Якщо наперед чітко не прорахуєте суми і не приймете рішення що і як вносити, а якщо ще й не будете чіткоі швидко читати меню в терміналі, то опинитесь в моїй ситуації, коли дзвінок на гарячу лінію банку завершується обіцянкою зворотнього дзвінка на протязі дня.
Вибачте за складний опис ситуації, але простіше написати не зміг.
для себе в черговий раз роблю висновок, що до привату підходити ближче ніж на гарматний постріл, без дуже нагальної потреби, ЗАСЬ!!! Я маю рахунки в інших банках і один зробочих в приваті і маю можливість порівняти. Настільки «мутних» людей я ще не бачив

Комментарии - 7

+
+4
PrivatBanker
PrivatBanker
3 июня 2013, 15:23
#
Turivan, доброго дня!
Уточніть, будь ласка, контактні дані для зв'язку з Вами і оперативного вирішення питання щодо повернення коштів з терміналу самообслуговування написавши листа на нашу електронну адресу: web-hotmail@privatbank.ua. З повагою, ПриватБанк.
+
0
turivan
turivan
3 июня 2013, 15:30
#
Мною займається поки менеджер з вашого чату Скаковський Вадим. Якщо не буде результату, то напишу на пошту. Не розумію чому не зробити простий прямий доступ до операторів гарячої лінії, думаю моє питання вже б давно вирішили. І для чого поміняли інтерфейс в терміналі?
+
0
turivan
turivan
3 июня 2013, 16:28
#
Ось ми і прийшли до того звідки починали, працівник привату сказав що гроші я можу отримати тільки на карту привата, яку я повинен відкрити. Хоча як варіант повернення коштів вказується поповнення мобільного рахунку телефона
+
0
turivan
turivan
3 июня 2013, 17:09
#
Як результат двохгодинних переписок з менеджером і хаотичного пошуку знайомих з картками привата, отримав запевнення, що на протязі 10 днів гроші повернуть. Висновок добре дивіться і рахуйте що і куди платите. В приваті ви не знайдете простого шляху до вирішення своїх проблем. Дзвінок на гарячу лінію результату не дав, мені так ніхто і не передзвонив, якщо б я не мав доступу до інтернету і цього сайту (до речі дякую) думаю гроші я б подарував, правда не факт, що вони повернуться.
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
3 июня 2013, 17:58
#
Turivan, доброго вечора!
При Вашому зверненні до служби Чат Онлайн 24/7 була подана заявка на повернення коштів. Номер заявки 1174820, в перебігу трьох днів гроші надійдуть на зазначену Вами карту. Питання перебуватиме на контролі, ми обов'язково зв'яжемося з Вами для надання результату. З повагою, ПриватБанк.
+
0
turivan
turivan
4 июня 2013, 9:01
#
Заради справедливості хочу подякувати PrivatBanker реакція на дописи на цьому сайті є.
+
0
Oliv
Oliv
24 февраля 2018, 14:31
#
Я працюю в бюджетній організації, і представник приват банку у нашому регіоні запропонував термінал для здійснення оплат від клієнтів за послуги які ми надаємо. Але термінал на чеку не вказує ні реквізитів ні діних про клієнта, на що цей працівний сказав впишіть вручну, як ми можем писати на чеку в ручну? І в загалі по договору складеним з приват банком це вони повинні приймати платежі і належно офофрмлювати чеки і слідкувати на який рахунок потряпляють гроші. У мене запитання чому працівники банку свої безпосередні обовязки перекладають на інших людей, ще й безоплатно і ще й беруть комісію за квитанцію
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Нові «сюрпризи»платежу через термінал