Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
mf1928
mf1928
9 апреля 2024, 9:38
Доброго дня.

Підкажіть будь-ласка в пакеті Premium PLUS
— скільки буде коштувати випуск іменної картки gold, саме gold?
— чи доставляє банк елітні картки за кордон бескоштовно? Звичайні не іменні не елітні болванки ніби доставляє безкоштовно до кінця квітня.
Приватбанк
Ответ банка
9 апреля 2024, 10:10
Вітаємо.Вартість оформлення іменної картки з фото рівня голд — 150 грн.Є можливість доставлення преміум карток за кордон, але доставка не є безкоштовною. Вартість доставлення преміум карток становить екв. 100 доларів США за курсом НБУ.
Svitlo555
Світлана Черненко
5 апреля 2024, 12:32
Світлана, Київ
Доброго дня! Якщо виявлені шахрайські дії зі взламу приват24, піднятий кредитний ліміт вночі без мого відому і відразу відкриті нові картки вночі на моє ім'я, перегнані всі кошти за 1.5 години, більше ніж 167 операцій то служба безпеки банку якось має повідомити на телефон клієнта, що таке відбувається в додатку? Чи це заборонено? Зарані дякую. З повагою.
Приватбанк
Ответ банка
5 апреля 2024, 12:48
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
msb
msb
4 апреля 2024, 16:43
Гостомель
При обміні валюти касир затребувала вказати Прізвище Ім'я по-батькові для формування чеку та проведення транзакції. Чи правомірні дії касира у цій ситуації, та яким нормативним актом НБУ регулюється
Приватбанк
Ответ банка
4 апреля 2024, 17:51
Вітаємо.Так, цілком. Відповідно до вимог Українського законодавства банк в праві відмовити в обслуговуванні, якщо клієнт відмовляється надати персональні дані. На підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тер» Стаття 21. Підозрілі фінансові операції (діяльність) та Положення НБУ №8 від 02.01.2019 «Про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції».
Otteristit
Артем Литвиненко
3 апреля 2024, 11:49
Артем, Херсон
На даний момент не можу увійти до приват24.
Мій номер раптом став не зареєстрованим в системі.
Як мені відновити доступ до приват24 в онлайн режимі? Так як на даний момент я знаходжусь за кордоном та не могу підтвердити номер телефону в терміналі самообслуговування, відділені Приватбанку, тощо.

Мої контактні дані: temka290408@gmail.com
Приватбанк
Ответ банка
3 апреля 2024, 12:22
Вітаємо. Підтвердити фінансовий номер, можливо через чат на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
iirynayermak
iirynayermak
2 апреля 2024, 14:21
Ірина, Мелітополь
Доброго дня, вельмишановний банк!
В мене є питання, а краще сказати, в мене дуже велике невдоволення стосовно Вас.
Мій батько, вчора йому виповнилося 80 років, мешкає в Мелітополі, в окупованій фашистами території. В нього є картка Вашого банку, на яку йому зараховуються пенсія. В Мелітополі не має зараз нічого українського, а тим паче відділень ПриватБанку, чи терміналів та банкоматів. Тому його пенсію знімала я, як дочка, в мене був повний доступ до картки та все інше. Я знаходжусь в Чехії. Гроши я батькові відправляла через волонтерів в Мелітополь, щоб він мог якось існувати.
Зараз Ви заблокували його картку!!! Чому???? Які є на це підстави????
Він, за допомоги моєї подруги, яка залишилася в Мелітополі, роблять все, що потрібно для розблокування картки!!! Роблять все, що вимагає чат бот, а саме, відправляють селфі з карткою, з паспортом…., відповідають на всі запитання!!! Але!!! Чат бот пише, що селфі не проходить, зверніться до відділення банку, або зателефонуйте!!! В Мелітополі не має ваших відділень, не має українського звʼязку!!!, батько не може зателефонувати!!! Телефонувала я, з його номера, від його імені, але мені оператор також нічим не змог допомогти!!! А вчора взагалі Ви заблокували його номер телефону!!! Зараз неможливо зайти і Приват24, ви пишете, що потрібно підтвердити номер телефону в банкоматі! В якому????? Ви що, знущаєтесь над людьми, над старими людьми, які залишилися там???? В мене просто не має слів!!! Якийсь замкнутий круг!!!
Що йому робити???? Будь ласка, надайте мені контакти Вашого керівництва. Я хочу потрапити до нього з цим питанням та зʼясувати, чому ПриватБанк знущається на людьми похилого віку!!! Я хочу прийти з пресою, щоб це питання висвітлили на всю країну!!! Іншого виходу я не бачу!!!
Всі ваги оператори, чат боти…, ви де бачити скільки разів батько намагався до вас звернутися, скільки разів відправляли вам селфі з карткою!!!
В мене просто крик душі!!! Не дай Боже Вам чи комусь опини
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2024, 15:09
Вітаємо. Інформація щодо рахунків може бути надана лише власнику. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Підтвердити фінансовий номер, можливо через чат на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
Bitamin79
Bitamin79
29 марта 2024, 15:55
Віталій, Скадовськ
Мої батьки знаходяться в окупації в маленькому містечку Скадовськ на Лівому березі Дніпра. До війни мій тато активно користувався кредиткою від Приватбанку, своєчасно ії поповнював. З 01 червня 2022 року кацапськи свинособаки заблокували роботу українських операторів і мій тато втратив можливість користуватися карткою та поповнювати її своєчасно. Приватбанк натравив на мого батька коллекторів з компанії Інтерриск які вимагають сплатити борг на зважаючи на те, що люди на Лівобережжі знаходяться в заручниках. Коллекторам була надана відповідь, що одразу після визволення Лівобережжя мій тато погасить заборгованність, але вони вимагають кошти негайно. Як це зробити на окупованій території? Люди схаменіться, пенсіонери там ледь виживають, а Ви ще й вимагаєте з них кошти. От такий у нас Приватбанк та коллектори з компанії Інтерриск. Одразу після нашої перемоги будемо вирішувати це питання. Ми переможемо 100%. СЛАВА УКРАЇНІ!

p. s. Наприклад коли ОТП Банк зателефонував до мене і дізналися що мої батьки лишилися в окупації, то було чути щире співчуття батькам та шана нашим воїнам які боронять країну. Одразу після нашої перемоги будуть погашені усі боргові зобов’язання. Алу у час війни вимагати кошти у людей які знаходяться в заручниках — це гидко!
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2024, 17:57
Вітаємо. Роботу щодо стягнення заборгованості банк може доручити проводити колекторській компанії. Якщо кредит не було відступлено, тоді приймається рішення залучити колекторську компанію для роботи з заборгованістю. По всім питанням щодо врегулювання заборгованості необхідно звертатись до компанії «ІНТЕР-РІСК УКРАЇНА».
kolomiez105
kolomiez105
29 марта 2024, 14:42
Ольга, Вінниця
Доброго дня, мій чоловік бувший співробітник Вінницької філії Приватбанку. працював у період з 16.11.2009 р. – 24.03.2010 р. на посаді інкасатора напрямку перерахунку і інкасації грошових засобів.
Йому було зроблено виправлення на титульній сторінці трудової книжки і запис був затверджений іншою печаткою на який код ЄДРПОУ 14360570.
А записи про періоди роботи були затвердженні печаткою на якій ЄДРПОУ 21724222 Вінницька філія Приватбанку.
Потрібно підтвердити, що банк було реорганізовано(ліквідовано) і його ЄДРПОУ змінився. Довідка потрібна для Пенсійного фонду України.
Ми звертались на відділення Приватбанку у Вінниці і нам було відмовлено (сказали звертатись письмово до Дніпра по Укрпошті :-) ТАКЕ ВРАЖЕННЯ, ЩО В НАС А НІ ІНТЕРНЕТУ, А НІ МЕСЕНДЖЕРІВ. ТОБТО ЖОДНОГО ЗВ'ЯЗКУ НЕМАЄ. ТІЛЬКИ ПОШТА. МОЖЕ ЩЕ ГОЛУБОМ передати .) На гарячий лінії сказали, що на відділеннях за додаткову плату у 100 грн. можна отримати таку довідку і оформлення займе приблизно 3-4 дня. Ще Вам було написано заяву 22.03. на отримання довідки і надіслано по е-mail: cancelyaria@privatbank.ua, help@pb.ua (зворотного зв'язку немає і ніхто не відповідає). Перегляньте детальніше на Вашій поштовій синці cancelyaria@privatbank.ua, help@pb.ua (дата надсилання заяви була 22.03.)
Допоможіть, будь ласка! На яке адекватне відділення Приватбанку ми можемо звернутись у Вінниці, щоб отримати цю довідку?
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2024, 16:27
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства.Банк розглядає та надасть відповідь на письмове звернення вашого чоловіка протягом регламенту встановленого згідно з Законом України «Про звернення громадян». Спасибі за розуміння!
vostochnyi
vostochnyi
28 марта 2024, 11:57
Евгений, Одесса
Добрый день. Некая Перец Дарья Николаевна (РНОКПП 3296704403) сделала перевод на мою карту, оплатив полученный от меня товар. Позже мошенница обратилась в банк с заявлением о возврате якобы ошибочно сделанного платежа. Ко мне обратились со службы поддержки с предложением вернуть деньги отправителю, я естественно отказался. После банком был заблокирован мой счёт, причём на нём были средства превышающие спорную сумму и ограничили связь с оператором, лишая меня возможности взаимодействовать с банком для решения ситуации. Доказательства того, что перевод был сделан Дарьей Перец за полученный от меня товар, имею и готов предоставить. И почему заблокировали не спорную сумму, а всё что было на карте?
Приватбанк
Ответ банка
28 марта 2024, 14:28
Вітаємо.Надішліть, будь ласка, в приватні повідомлення домент, що підтверджує відправку товару відправнику коштів.
YuriiKYB
YuriiKYB
25 марта 2024, 12:56
Київ
Вітаю,
прошу пояснити, як може допомогти і побороти проблему проходження ідентифікації — «Актуалізація даних в ПриватБанку через Приват24» син (живе в Києві) проукраїнського батька-пенсіонера (87 років, знаходиться на ТОТ, Маріуполь, фізично виїхати не може), а паспортів (забрали та спалили орки), як і Дії нема, зв'язок тільки російський, телефон кнопковий?!
Проте я, як син, маю його приватівську карту і всі дані для доступу до Приват24, мав змогу отримувати пенсію, переводити у рублі, передавати волонтерами, що дозволяло йому з матір’ю виживати. Наразі рахунок заблоковано я не можу зняти доволі значну пенсію і допомогти батькам.
Тому прошу пояснити, як держава Україна та державний банк сприяє у соціальному захисті свого пенсіонера, який потрапив у таку ситуацію?!
Приватбанк
Ответ банка
25 марта 2024, 14:07
Добрий день. Висловлюємо свої співчуття вашій сім'ї та всім, хто переживає труднощі на окупованій території. Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Дана процедура проводиться, щоб клієнти завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку.Наразі у нас є технічна можливість тимчасово зняти обмеження і відтермінувати дату планової актуалізації даних. Для цього наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat працюють цілодобово і з радістю допоможуть подати заявку.
DimaKutscheryn
DimaKutscheryn
24 марта 2024, 18:44
Доброго дня. Знаходжусь за кордоном. Прийшло у вайбер смс повідомлення з текстом «Рахунки не активні. Щомісяця буде списуватися по 20 грн». Що робити в такій ситуації і чи можливо якось закрити рахунок ( в приват 24 не можу зайти бо прив'язаний до українського номера, а він не активний здається ( не приходить смс з кодом))
Приватбанк
Ответ банка
24 марта 2024, 20:06
Вітаємо.Ви можете підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку через чат на сайті банку. pb.ua/chatДля цього потрібна наявність:- веб-камери;- українського або закордонного паспорта.
snataliia55
snataliia55
23 марта 2024, 5:16
Наталья, Хмельницкий
Здравствуйте.Забыла ПИН-код карты и ее заблокировали в Приват24, в приложение Приват24 тоже не могу зайти из-за этого(при входе просит ПИН-код карты)Нахожусь на данный момент за границей.Как поменять ПИН, разблокировать карту и войти в приложение?
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2024, 8:31
Вітаємо. Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер 10060,де PIN — три латинські літери, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в будь-якому банкоматі світу, або здійснити покупку з картки, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної картки.
Oksanaguleryuz
Oksanaguleryuz
18 марта 2024, 19:02
Здравствуйте
Моей маме 80 лет
Она находится за пределами Украины
Пенсию получала из Приват банка в банкомате
Сейчас обновили пароль в приложении Приват банка и новый пароль присылают на номер телефона, который закрылся и восстановлению не подлежит
Соответственно зайти в приложение невозможно
Как быть в такой ситуации
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2024, 19:35
Вітаємо. В такому випадку наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту. Якщо є інший активний номер телефону (український чи закордонний), допоможуть приєднати його до акаунту вашої мами.
Victy
Victy
17 марта 2024, 20:34
Вікторія, Київ
Вітаю. Поясніть, будь ласка:
1) чи відбувається автоматичне оновлення/актуалізація паспортних даних користувача при випуску банківської карти, зокрема, після підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг?

2) Рік тому я оформила карту, співробітник фотографував мене, мій паспорт, довідку ВПО, вносив дані, я підписала вищевказану заяву. ВЧи достатньо цього для актуалізації даних, і чи не потрібно мені зараз звертатися для актуалізації, якщо нічого не змінилося і я не отримувала запрошення від банку? Як часто потрібно проходити актуалізацію даних?
Переживаю через те, що багатьом зараз без попередження блокують карти.

3) В Заяві про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг моя адреса реєстрації вказана російською мовою, так само як в паспорті; орган, що видав паспорт також вказано російською мовою (в паспорті російською та українською). Підкажіть, чи правильно співробітник зробив, що вніс всі дані російською мовою? Чи потрібно було адресу перекласти українською?

Тому що у довідці ВПО моя адреса реєстрації, з якої я перемістилася, вказана українською мовою. А банк вказав у заяві мою адресу реєстрації російською. Виходить, адреси реєстрації в двох документах — різні. Чи може бути через це заблоковано рахунок?

4) Прошу надати посилання на номер постанови НБУ або іншого нормативного документа, яким керується банк у питаннях мови та перекладу паспортних даних.
Приватбанк
Ответ банка
18 марта 2024, 9:49
Вітаємо. Згідно з законодавством України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Після актуалізації даних співробітник може здійснити випуск картки й надає для підпису Заяву про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг.Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 «Про затвердження Положення „Про здійснення банками фінансового моніторингу“ банк зобов'язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів.Банк може запросити актуалізацію інформації один раз на рік або один раз на 2-3 роки, про що клієнт отримає повідомлення.А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24.Тимчасове обмеження рахунків можливе у разі відмови від актуалізації у визначений термін. При ідентифікації та внесенні даних клієнта, співробітник вписує інформацію у відповідні поля програмного комплексу при необхідності українською, російською, латинською мовою згідно з документом. Якщо ви бажаєте оновити дані, ви можете звернутися до будь-якого відділення банку або до наших фахівців в чаті Допомога онлайн(для додавання форми актуалізації в Приват24).
monka99
monka99
12 марта 2024, 19:48
Актуалізація даних в 45 років
Шановний Приватбанк, прошу надати поетапну інструкцію, як пройти актуалізацію паспорта громадянина України в 45 років, якщо в мене паспорт-книжечка і вклеїти нове фото зараз немає жодної можливості. Що я маю фотографувати: пусту сторінку, де має бути фото в 45 років? Чи відповідно до постанови про чинність паспортів без цього фото на час дії воєнного стану+30 днів актуалізація паспорта взагалі не потрібна?
Також у вашому ролику показано, що треба ввести пінкод картки. Картка в мене наразі тільки віртуальна. Де я можу дізнатися її пінкод?
Дякую
Приватбанк
Ответ банка
12 марта 2024, 20:17
Вітаємо! Дозволено обслуговування клієнтів, які звертаються з паспортом громадянина України (у формі книжечки або ID — картки), до якого своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився тільки після 24.02.2022р.Отримати ПІН-код ви можете в Приват24, меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — PIN-код (Зміна ПІН-коду).
Matts
Matts
9 марта 2024, 7:16
Matts, Рохан
Здравствуйте!
Такой вопрос, если приват банк расторг договор, и закрыл карты, но на счету остался долг по кредитному лимиту, как происходит его погашение? Сразу весь, или с процентами ежемесячно? Или каким то другим способом? Большое спасибо за ответ.
Приватбанк
Ответ банка
9 марта 2024, 8:53
Вітаємо. Ви можете внести суму до повного погашення одразу або частинами, як для вас зручніше. Способи погашення:1) Через термінали інших банків та сервіси поповнення сторонніх компаній (наприклад, IBox);2) З картки третьої особи через П24 (борг погашає третя особа);3) Переказ з іншого банку по IBAN, обов'язково прописати в призначення платежу, що це погашення заборгованості, ІПН, ПІП.
mirna9091
mirna9091
8 марта 2024, 9:33
Надежда, Днепр
термін дії картки закінчився 01/2023 року, чи потрібно її замінити для подальшого користування?
Приватбанк
Ответ банка
8 марта 2024, 10:07
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 30 місяців. Не потрібно зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції в Україні:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті створіть Digital-картку або інтернет-картку в Приват24 і перерахуйте на неї кошти.
sonvik
sonvik
6 марта 2024, 19:05
SoNata, Запорожье
У квітні 2019 року АТ КБ «Приват банк» звернувся до суду із позовом про стягнення заборгованності. Рішенням суду від 04.03.2020 року в задоволені позовних вимог АТ КБ «Приватбанк» про стягнення заборгованості за кредитним договором б/н від 17.09.2014 року — відмовити. Апеляційна скарга не подавалася. 31.01.2024 року рекомендованим листом було направлено копію вищезаначеного рішення на адресу АТ КБ «Приватбанк» (отримано 06.02.2024). Неодноразово телефонувала на гарячу лінію банку та подала заявку на розгляд питання щодо розгляду рішення суду (№ заявки 105157091). Вищевказану заяву загубили: неопрацювали, тому прийшлося знову телефонувати та подавати заявку (№ заявки 108569995). Відповіді не було. І знову прийшлося телефонувати на гарячу лінію де мене перенаправили на інший відділ та повідомили що в мене досить висить заборгованість. Станом на зараз АТ КБ «Приватбанк» вимагає оплату заборгованості. Коли ж буде офіційна відповідь та чому Приватбанк не приймає до уваги рішення суду України? Та коли ж нададуть відповідь з законним поясненням?
Приватбанк
Ответ банка
6 марта 2024, 19:45
Вітаємо.Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
00882274
Сергей Черняк
5 марта 2024, 18:56
Сергей
Добрий день. Чи можна визначити за номером карти «Універсальна» вона або «КДВ»?
Приватбанк
Ответ банка
5 марта 2024, 19:32
Вітаємо. Тип картки можна перевірити в особистому кабінеті Приват24 або при зверненні до служби підтримки банку.
Andrey0509
Andrey0509
28 февраля 2024, 20:33
Andrey
Доброго дня. Чому коли я перевів кошти на інший рахунок банку то кошти списались. Але прицьому рахунок іншого банку непоповнився і кошти назад неповернулися на мій рахунок.
Приватбанк
Ответ банка
29 февраля 2024, 8:31
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
mirna9091
mirna9091
24 февраля 2024, 10:07
Надежда, Днепр
день добрий! скажіть, будь ласка, чому я не можу зробити перказ коштів з картки на картку, як на свою так і на інші через сайт Приват 24, на моє запитання через чат банку надійшла відповідь про те, що мені потрібно провести переказ через термінал… я немолода і нездорова людина повинна шукати термінал щоб зробити переказ? я знаходжусь в Україні та нікуди не виїжджала, звідки такі проблеми на рівному місці?
Приватбанк
Ответ банка
24 февраля 2024, 13:48
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Горячая линия Приватбанка