Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение Приватбанка: Ровно, ул. Грушевского, 42А

Адрес:
Ровно, ул. Грушевского, 42А
Телефон:
3700
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Дежурное отделение Приватбанка, которое оборудовано системами непрерывного питания и работает в условиях длительного отключения электричества.

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
3
28 декабря 2022, 12:11
Питання де 200 грн?
Я відразував 14 тис грн. і почав поповнювати термінал, вніс 3600 і на наступній купюрі термінал висунувся через перепад напруги.
Після ввімкнення я на сусідній вніс решту, вийшло 10200.
Тому в першому терміналі точно було 3800.
На місці ніхто і нічого зробити не зміг, хоча я був на відділенні.
Сказали дзвонити на 3700. Після 30 хв знущань від робота, інакше це не назвеш, я добився до оператора, подав заявку на повернення 3800. Це 4 дні очікувань і мені повернули всього 3600.
Жодних підтверджень і пояснень при цьому ненадали, просто кинули на 200 грн.
Нераджу мати справу!

Виходить мене надурив ПриватБанк
Комментарии (2)
Ответ банка
Приватбанк
28 декабря 2022, 13:21
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
3
8 апреля 2022, 21:05
При внесенні коштів 05.04.22р. для поповнення своєї картки в сумі 1000 грн однією купюрою в терміналі TS211227 він завис, а купюру ''втягнув'' і не відобразив на екрані про внесення коштів. Через деякий час термінал запрацював і віддав картку, але кошти не були зараховані на мій рахунок. Відразу подзвонив 3700, обіцяли розібратися протягом 3-х днів провівши інкасацію. Через три дня провіряю результати по своїй заявці на сайті, де пише що факт не підтвердився!!!
Отож, співробітники Приватбанку (відділ інкасації) привласнили мої кошти!!! В цей складний час, хай ці кошти принесуть Вам!!!
Комментарии (10)
Ответ банка
Приватбанк
9 апреля 2022, 10:06
Добрий день!
При обробці заявки на повернення коштів перевіряються дані з терміналу, який фіксує всі внесені в нього купюри та проведені операції. За необхідності проводиться інкасація, за результатами якої виявляється надлишок коштів, якщо такий мав місце у разі внесення готівки та неуспішної операції. За вашою заявкою була перевірена вся необхідна інформація. Ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті, щоб уточнити детальну інформацію та подати нову заявку, якщо при подачі минулої помилились з датою, часом проведення операції або терміналом в який вносили кошти, що могло вплинути на результат розгляду заявки.
3
3 марта 2022, 16:01
Чому як заблокувати карту, то банк це робить за один день, як розблокувати, то два тижні треба.
Виконавча служба заблокувати карту в Приватбанку. На цю картку приходять соціальні виплати і ПриватБанк не мав права цього робити по закону, але так як вказано «хітро» карта для соціальних виплат і ТД, то це нарахується карта для соц.виплат, тому заблокували.Виплатила весь борг, виконавець зняла виконавче впровадження, щоб допомогти, бо війна, щоб швидше і щоб не відсилати укрпочтою лист, тому що незрозуміло коли воно прийде і чи взагалі прийде.Виконавець занесла лист на відділення Приватбанку, щоб швидше лист дошов і розблокували.Два дні картка не розблокована, звоню на гарячу лінію 3700, дозвонитись нереально до оператора, бо всі зайняті, тільки автомат посилає нажміть туди нажміть туди.На відділення куди занесли лист недозвонитися, тому що ні в одному відділенні немає телефонів і дозвонитись до них не можна 3700 на всю Україну, це що за брєд.Нарешті після 10 дзвінка мені в додатку написали, що вони листа немають, щоб я зверталися у виконавчу.І сказали відсилайте лист з виконавчої поштою на м Дніпро, це в той час коли війна і нічого не робить, а-ля великі менеджери пишуть таку ахінєю, ми живемо в сучасному світі, де любий документ можна відправити електронною поштою.Коли я сказали, ви що не можете набрати колег спитати де лист, сказали листа немає на відділенні.Я сказала куди я можу звернутися щоб вирішити це питання, мені знову сказали написали укрпочтою на м. Дніпро на офіс головний, не дали жодного телефону, чи електронну щоб це вияснити.
Обхотьде цей банк 10 дорогою і некомпетентних менеджерів.Дуже шкода, що ви не ціните своїх клієнтів, недопомагаєте в такий важкий час.
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
3 марта 2022, 17:48
Вітаємо.
Реєстрація листів проходить за адресою для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше розібратися в ситуації.
2 не засчитана
4 апреля 2021, 23:28
Перевірте роботу Мамчича Олександра, це керівник Волинської філії по напрямку кредитування нерухомості і авто, неоднократно вимагав хабар за надання кредитів з нижчою відсотковою ставкою!
Комментарии (1)
Ответ банка
Приватбанк
5 апреля 2021, 10:19
Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження махінацій. Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити деталі і розібратися в ситуації більш детально.
Ответ администратора
Минфин
7 апреля 2021, 14:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
1 не засчитана
22 ноября 2018, 16:30
Пообіцяли вирішити проблему.та затягуть час щоб росли відсотки 0684349954
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
22 ноября 2018, 16:52
Ваше питання знаходиться в роботі у профільного спеціаліста. З Вами зв'язувався співробітник, але Ви вказали що не можете говорити.
Очікуйте, будь ласка, з Вами зв'яжуться.
3 не засчитана
21 ноября 2018, 1:44
Виникла проблема.через працівників банку.обіцяють що вирішать її.та навмисно затягують час.щоб на вашому рахунку ріс борг.0684349954
Написать комментарий
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
21 ноября 2018, 9:03
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що у Вас виникла негативна думка про банк.
Щоб ми могли розібратись детальніше, будь ласка, надішліть на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
Не забудьте оцінити рішення проблеми кнопкою «Питання вирішене».
З повагою, ПриватБанк.
без оценки
28 октября 2017, 12:55
Сейчас в очереди сидит херова туча людей!!! Принимают только два сотрудника банка. С каждым клиентом занимаються не менее получаса!!! Чтоб поминять гребенную карточку нужно потратить целый день!!!
Комментарии (8)
Ответ банка
Приватбанк
28 октября 2017, 16:28
Уважаемый Автор!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства. Мы активно развиваем наши сервисы и открываем новые отделения, чтобы наши клиенты могли обслуживаться в кратчайшие сроки. Так же, хотим обратить Ваше внимание, что для совершения операций, Вы можете воспользоваться терминалами самообслуживания, Приват24, услугой «Платежи по телефону 3700», командами SMS банкинга ( http://privatbank.ua/udalenniy-banking/).
С уважением, ПриватБанк.
без оценки
2 июля 2015, 22:24
16.06.15 г., заявлением 0000000591889305 (номер внутреннего документа Приватбанка) составленным в отделении Приватбанка по адресу г. Ровно ул. Грушевского 42а я разорвала договор депозита SAMDNWFD0070623436900 от 15.05.2015 г.

Заявление о расторжении обработано я проверяла в приват24 – договор расторгнут, но депозитный счет 26355628672814 не закрыт — ни сума депозита, ни проценты по нему, мне выданы не были. А ведь такими действиями Приватбанк ущемляет мои гражданские права:

— контролирует направление использования моих денежных средств, чем нарушает статью 1066 ч.3 Гражданского кодекса Украины;
— ограничивает моё право клиента на распоряжение моими денежными средствами которые находятся на моём счете, чем нарушает статью 1074 ГКУ.

Естественно я требовала объяснить ситуацию, даже были сформированы заявки по-поводу прояснения ситуации: БОК-заявка 4397882 и БОК-заявка 4417800 которые остаются без ответов и посей день.

Отмечу так же, что не предоставляя мне объяснений о невыплате, ПРИВАТБАНК, помимо всего прочего, нарушает еще и утвержденное постановление Правления Национального банка Украины от 3 декабря в 2003 г. N 516.
В пункте 3.3 этого положения говорится, что должен сделать банк в случае невыполнения или ненадлежащего выполнения банком требования физического лица о возвращении вклада или его части. А именно, кроме всего прочего — банк обязан выдать физическому лицу письменное сообщение о невыполнении (ненадлежащем выполнение) этого требования, где указать причины и т.д.

Дальше я написала письмо на глубокоуважаемого г-а Дубилета, с просьбой разъяснить ситуацию, в ответ — МОЛЧАНИЕ.

А вот дальше:
— спор будет решаться в судебном порядке, а Ваши действия будут расцениваться мной, как нарушение ст. 190 Уголовного Кодекса Украины;
— будет составлено письменное обращение с жалобой в НБУ и инспекцию по защите прав потребителей;
— будет подано заявление в милицию о завладении чужим имуществом;
— будет сделано соответствующее заявление в СМИ
Комментарии (29)

На странице собрана вся информация про отделение Приватбанка по адресу Ровно, ул. Грушевского, 42А.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Приватбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Приватбанка  расположенном по адресу Ровно, ул. Грушевского, 42А- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.