×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- natasha1500
- 7 августа 2016, 14:40
Доброго дня, відкрила в 2014 році в ощадбанку номер рахуну для отримання соціальної допомоги при народженні дитини, в 2016 розвелася, змінила прізвище й в банку мені сказали, що потрібно зробити нову карточку на нову фамілію, дали роздруковані нові реквізити і сказали віднести їх в совбез, для нарахування коштів на новий рахунок а за карточкою прийти через два тижня. Через два тижня забрала карточку, коштів не було, ні дитячих ні аліментів, вже пройшов тиждень до сих пір нічого немає, хоча нарахування вже в цих числах давно є, де гроші? в чому проблема? на карточці один номер а на реквізитах які мені дали щоб я віднесла по інстанціях зовсім інших номер
Ответ банка
8 августа 2016, 11:42
Доброго дня! Стосовно перервхування коштів, Ви можете з'ясувати в соціальній службі. На карті защначається номер карти, а в реквізитах — номер рахунку. Це різні речі. Якщо ж у Вас і в реквізитах зазначено номер карти і він відрізняється від того, що зазначено на карті, то Вам необхідно звернутись до відділення.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться