Отделение Ощадбанка: Николаев, пр-т Центральный, 191/3

Адрес:
Николаев, пр-т Центральный, 191/3
Телефон:
+38 (0512) 55-45-34
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, Сб: 09:00-16:00, Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
1
6 декабря 2020, 21:39
Сняли с зарплатой карточки 2000. И не дают ответа куда. Подавала заявление, чтоб ответили куда — игнор. Начальница отделения говорит, что сотрудник перевела, а вот куда, ответа нет. Взяла распечатку по счету там написано погашение задолженности перед банком. Спросила у сотрудника как понять куда перечислены средства, но она разводит руками. Долгов нет, куда делись средства????
Комментарии (1)
Ответ банка
Ощадбанк
7 декабря 2020, 10:19
Добрый день! Просим извинения за неудобства, ситуацию проверим более детально.
Так же хотим отметить, что узнать информацию о погашении задолженности можно через контакт-центр по номеру телефона 0-800-210-800.
5 не засчитана
22 мая 2020, 17:33
Вернули деньги на счет, которые списали пару месяцев назад, спасибо МинФину и представителю ОщадБанка, который здесь не только мониторит все отзывы, но и решает их!
Написать комментарий
Ответ банка
Ощадбанк
25 мая 2020, 11:27
Добрый день! Спасибо за отзыв. Ваша команда Ощадбанка.
1
8 апреля 2020, 12:07
Сегодня, 08.04.2020, в отделении Ощадбанка по адресу г. Николаев, пр. Ленина 191 кассир 2й кассы отказывала мне в получении перевода в валюте под тем предлогом, что я должна оформить страховку. Когда я ей сказала, что страховка не обязательна, она настаивала на ней и говорила, что иначе валюту не выдаст. И вообще, валюта у них только под заказ, но была готова выдать мне ее сразу при условии покупки страховки, или чтоб я пришла в другой день (надо ли говорить, что в условиях карантина выходить из дома приходится только в крайних случаях, ежедневный поход в банк в эти случаи не входят!). Говорила, что страховка обязательна с 1 апреля, им так сказали. На мои просьбы показать мне постановление ответила отказом. Перевод я так и не получила. Зимой получала переводы в этом же отделении и мне не говорили про страховку. В конце концов, сколько можно издеваться над людьми? Я требую, чтобы были приняты меры в отношении начальника отделения не только из-за ситуации со страховкой, кроме того, нельзя дозвониться в отделение, чтоб этот перевод заказать. Жду Вашего ответа.
Написать комментарий
3
29 апреля 2019, 22:04
Відправив 29.04.2019 поштою рекомендованого листа:

Керівнику ПАТ «Державний ощадний банк України»
м. Київ-01001, вул. Госпітальна, 12-г

ЗАЯВА

З метою отримання соціальної допомоги в сумі 2000 (дві тисячі) гривень від Управління соціальних виплат та компенсацій Центрального району м. Миколаєва вул. Декабристів 25 мною було відкрито рахунок №26250510734354 Ощадбанку в Миколаївському ТВБВ №10014/0221 17 жовтня 2017 року.
17 жовтня 2017 року між мною та банком укладено договір №592155 (заява про приєднання), що є правочином, вчиненим у письмовій формі та зобов’язанням сторін.

Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та законодавства.
Відповідно до статті 203 ЦК України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Відповідно до статті 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вищеописаних вимог статті 203 цього Кодексу.
Відповідно до статті 626 ЦК України Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору.
Статтею 627 ЦК України визначено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У договорах за участю фізичної особи — споживача враховуються вимоги законодавства про захист прав споживачів.
Статтею 628 ЦК України визначено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Положеннями 638 ЦК України визначено, що Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
17.10.2017 о 15:50 в приміщенні відділення Ощадбанку №10014/0221 м. Миколаєва в момент підписання заяви про приєднання №592155 від 17.10.2017 мною написано власноруч заяву, яку в мене прийняла керуюча ТВБВ №10014/0221 пані Жуковська та долучила її до заяви про приєднання №592155. Даною заявою я в повному обсязі заперечив проти пункту 5.2 щодо надання Банку добровільної безвідкличної безумовної згоди (дозволу) розкривати (передавати) інформацію в тому числі конфіденційну, що складає банківську таємницю, тощо, мотивуючи і обґрунтовуючи свої заперечення відповідно до законодавства України, оскільки я керувався положеннями статтей 627, 628 та 638 Цивільного кодексу України щодо вільності в укладенні договору, погодження змісту договору обома сторонами, визначеними на їх розсуд та погодження істотних умов договору. А працівники банку не могли внести зміни в типовий договір, розроблений юристами банку для клієнтів, тобто порушувалась добровільність волевиявлення мене, як клієнта, зобов’язанням підписувати невигідний для мене текст договору, складеного банком, і неможливість внести будь-які корективи в цей текст договору, зокрема змінити або приблати пункт 5.2.
Заявою №2 від 20.10.2017 Ф-230, поданою в канцелярію Філії Миколаївського обласного управління АТ «Ощадбанк» мною повторно заявлено і заперечено в повному обсязі проти п. 5.2 заяви про приєднання до договору №592155, мною надано копію листа від Уповноваженого ВР з прав людини за №2/9-Ф299208.17/14-7 від 27.09.2017 із роз’ясненням щодо обробки персональних даних банками та добровільності надання згоди або відкликання згоди… Мною також відкликано свою згоду/дозвіл на обробку персональних даних у порядку ст. 8 Закону «Про захист персональних даних» з моменту укладання договору. Просив надати письмову відповідь.
Будь-якої відповіді я не отримав, що є порушенням чинного законодавства, зокрема Закону «Про звернення громадян».
21.12.2017 на картковий рахунок №26250510734354 Управлінням соціальних виплат та компенсацій Центрального району м. Миколаєва мені було нараховано соціальну допомогу в розмірі 2000 (дві тисячі) гривень, яку я одразу зняв в сумі 2000 (дві тисячі) гривень через банкомат Ощадбанку в повному обсязі в м. Києві.
(Довідково: являючись кадровим військовослужбовцем, на момент відкриття рахунку я проходив військову службу у м. Миколаєві у військовій частині А___, а на момент зарахування грошових коштів на картку та зняття їх у м. Києві, я був переведений до військової частини А___ м. Києва та проходив військову службу в м. Києві)
24.02.2018 на мій мобільний номер телефону 0__-_______ надійшло смс-повідомлення від oschadbank о 17:52, що картка заблокована. Я звернувся в центральне відділення Ощадбанку в м. Києві за роз’ясненням, проте мені повідомлено, що мою картку система не бачить і мені потрібно звертатися в те відділення, в якому я її відкривав. (довідково: смс мною збережено).
27.02.2018 я прибув поїздом у м. Миколаїв (довідково: білети Укрзалізниці в обидві сторони я зберіг. У випадку послідуючого судового позову, вимагатиму моральної компенсації від банку, в тому числі компенсації проїзду). У відділенні ТВБВ №10014/0221 мені було роз’яснено працівником банку пані Бабій, що за карткою №26250510734354 я маю борг 6 (шість) гривень, які мені необхідно сплатити банку за якесь інформування.
Того ж дня 27 лютого 2018 року я написав заяву та подав її у відділенні ТВБВ №10014/0221, в якій я повідомив, що під час укладання договору, відкриття рахунку, в заяві і в договорі не було жодних платних послуг, я не замовляв будь-яких інформувань. В момент підписання договору і відкриття рахунку в присутності свідка Прізвище Імья По-батькові, яка не є працівником банку, та не є моїм родичем або зацікавленою особою, я задавав прямі запитання щодо обслуговування картки, щомісячних комісій, щорічної плати за користування карткою, незнижувального залишку, овердрафту, інших будь-яких платних послуг, тощо. Мене було запевнено в присутності свідка, та зафіксовано на камери банку, що також відображено і в самому договорі (заяві про приєднання), що картка соціальна, її відкриття та утримання безкоштовні, ніяких платних послуг немає. В самій заяві про приєднання в пункті 3.3.2 відсутня галочка у квадратику щодо послуги смс-інформування.
Отже Банком незаконно і протиправно нараховано мені борг, заблоковано картку, порушено в односторонньому порядку істотні умови договору. Банк в порушення законодавства та правил ділового обороту не повідомив мене завчасно та утаїв від мене наперед свої наміри щодо здійснення платних смс-інформувань, що може бути кваліфіковано за статтею 190 Кримінального Кодексу України «шахрайство» шляхом обману мене і зловживання моєю довірою. Крім того, внаслідок неправомірних дій банку, я поніс додаткові незаплановані витрати на проїзд до м. Миколаєва і назад до Києва, змушений був змінювати свій установлений ритм життя, оскільки вирішити питання в м. Києві було неможливо, а необхідно було їхати до відділення, в якому відкривався картковий рахунок.
Своєю заявою від 27 лютого 2018 року я вимагав: закрити мій картковий рахунок, списати незаконний борг у 6 (шість) гривень, розірвати договір, знищити мої персональні дані в системі банку та на паперових носіях, про що мене повідомити письмово на адресу: м. Київ-індекс, вулиця, будинок, квартира.
Філією Миколаївського обласного управління м. Миколаїв, вул. Херсонське шоссе, 50 листом №112.14-15/164 від 15.03.2018 мені надано відповідь, що для закриття рахунку мені необхідно звернутися до будь-якого відділення Ощадбанку та написати заяву встановленого зразку та повернути картку, написавши розписку про її повернення.
Пунктом 5.4 заяви про приєднання №592155 визначено, що рахунки клієнта, відкриті на підставі договору, закриваються банком на підставі заяви клієнта про розірвання договору, яка є також заявою про закриття рахунків клієнта.
В договорі не передбачено заяви встановленого зразка. Крім того законодавством встановлюється довільність форми заяви, в якій є обов’язковими лише реквізити від кого, кому, підпис, дата, зміст самої заяви.
Мною повідомлено банк про втрату картки, проте банк вимагає з мене її повернення і написання розписки. Крім того я неодноразово звертався в різні відділення Ощадбанку в м. Києві, де мені повідомлялось, що для закриття картки потрібно сплатити борг та звернутись до відділення ТВБВ №10014/0221 в м. Миколаєві.
Станом на 29.04.2019 року мій картковий рахунок №26250510734354 не закритий банком, хоча мною письмово вимагалось закриття рахунку ще 27.02.2018, коли банк вимагав із мене борг 6 (шість) гривень, заблокувавши картку. Станом на 29.04.2019 незаконно нарахований банком борг складає 14 гривень 42 копійки
За своєю юридичною природою договір є добровільним волевиявленням сторін з метою досягнення результату, задля якого його було укладено. Між мною і банком укладено добровільно договір у письмовій формі з метою отримання мною соціальної допомоги в сумі 2000 (дві тисячі) гривень від Управління соціальних виплат та компенсацій Центрального району м. Миколаєва. Гроші в сумі 2000 (дві тисячі) гривень управлінням були перераховані на мій картковий рахунок №26250510734354 в Ощадбанку, ці кошти в сумі 2000 (дві тисячі) гривень мною були зняті через банкомат. На рахунку залишилось 00 гривень 00 копійок. Я не використовував жодних платних послуг банку, я не отримував кредиту від банку. Мені до цього часу незрозуміло, звідки з’явився в мене борг спочатку 6 (шість) гривень а станом на 29.04.2019 – 14 (чотирнадцять) гривень 42 (сорок дві) копійки.

На підставі вищевикладеного вимагаю:
1. Надати мені обґрунтовану мотивовану інформацію, яким чином, на підставі якого пункту договору, підписаного мною і представником банку, щодо якого сторони дійшли згоди, або чим керувався банк, нараховуючи мені суми бору.
2. Списати незаконний борг, також списати незаконно нараховані суми пені і штрафних санкцій, якщо вони були застосовані, які нараховувались безпідставно і незаконно банком в порушення п. 15 статті 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців і членів їх сімей» щодо ненарахування процентів за користування кредитом, штрафних санкцій, пені за невиконання зобов’язання військовослужбовцям, резервістам та військовозобов’язаним в особливий період. (Довідково: особливий період діє до цього часу, розьяснення Генерального Штабу ЗСУ №321/5093 від 20.08.18).
3. Закрити мій картковий рахунок №26250510734354.
4. Сплатити добровільно суму моральної компенсації в розмірі 500 гривень.
5. Повідомити мене про прийняте Вами рішення у визначений законодавством термін на адресу: м. Київ-індекс, вулиця, будинок, квартира

У випадку подальшого ігнорування Вами моїх звернень, порушення моїх прав, порушення укладеного договору в односторонньому порядку з Вашої сторони, незаконного безпідставного нарахування сум неіснуючого боргу, я змушений буду звертатися із заявою до правоохоронних органів, зі скаргами до Нацкомфінпослуг, до Національного Банку України на дії Ощадбанку, та позиватимусь до суду проти Ощадбанку, вимагатиму списання боргу і закриття рахунку через суд, а також компенсації матеріальної і моральної шкоди (довідково: я являюсь учасником бойових дій, а тому в порядку п. 8, п.13 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» я звільнений від сплати судового збору. І варіант, що краще сплатити незаконний борг – це дешевше, аніж сплатити судовий збір, не спрацює), висвітлюватиму незаконні протиправні дії Ощадбанку щодо свого клієнта Прізвище імья по-батькові в засобах масової інформації та соціальних мережах, зокрема й на декількох відеоканалах YouTube у відеоблогах з аудиторією понад декілька мільйонів підписників.

Дадатки в кількості 14 документів в копіях + 1 документ в оригіналі.

29.04.2019 Підпис клієнта Ощадбанку
Комментарии (2)
Ответ банка
Ощадбанк
2 мая 2019, 16:48
Добрий день. Згідно поданого вами письмового звернення, банк здійснить аналіз ситуації предметно. На підставі чого вам буде надано офіційну відповідь на вашу поштову адресу.
1
9 января 2018, 12:08
Сегодня, 09.01.2018, в отделении Ощадбанка по адресу г. Николаев, пр. Ленина 191 кассир Долгова Любовь Валерьевна отказывала мне в получении перевода под тем предлогом, что я должна либо оформить страховку, либо открыть карту у них в отделении. Когда я ей сказала, что страховка не обязательна и она не имеет права мне отказывать в переводе, кассир начала повышать на меня голос и возмущаться. Перевод я получила, но кассир сказала, что в следующий раз я не получу. Самое смешное, что в конце прошлого года я 2 раза получала перевод у другого кассира, и она ничего не говорила мне о страховке или карте. Объясните, пожалуйста, Любови Валерьевне, что я ей ничего не должна. В конце концов, сколько можно издеваться над людьми? Мне деньги присылают на лечение. Наверное, нужно взять справки от врача, записать разговор с кассиром на телефон и подать в суд? Я требую, чтобы были приняты меры в отношении данного кассира и начальника отделения. Жду Вашего ответа.
Комментарии (6)
Ответ банка
Ощадбанк
9 февраля 2018, 15:48
Добрый день. Приносим извинения за сложившуюся ситуацию. С сотрудником будет проведена работа.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отделения и банкоматы Ощадбанка в Николаеве 🏦 / Отделение Ощадбанк: пр-т Центральный, 191/3, Николаев

На странице собрана вся информация про отделение Ощадбанка по адресу Николаев, пр-т Центральный, 191/3.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  Ощадбанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении Ощадбанка  расположенном по адресу Николаев, пр-т Центральный, 191/3- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.